Trendy i newsy

IAB Polska – Patron Honorowy programu i konkursu Firma Przyjazna Internautom

393wyświetleń

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Obecnie w strukturach IAB znajduje się niemal 200 firm.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. Współpracuje ono z uczelniami współtworząc z nimi nowe specjalności i kierunki studiów, corocznie opracowuje Raport Strategiczny będący kompendium wiedzy na temat aktywności polskiego internetu, patronuje konferencjom i wydarzeniom branżowym, oraz organizuje tego typu eventy.
W tym roku, w dniach 23-24 maja, już po raz szósty organizowana będzie cykliczna konferencja Forum IAB. Głównym magnesem przyciągającym przedstawicieli branży interaktywnej do tego wydarzenia są nazwiska prelegentów. Poprzednie edycje Forum uświetniły takie osobistości jak Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk.
IAB ma również za zadanie informować o potencjale reklamowym sieci, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, a przede wszystkim być źródłem inspiracji i wiedzy dla marketerów.
Jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zawsze staramy się wspierać inicjatywy służące rozwojowi internetu jako niezależnego medium, dlatego też z przyjemnością podjęliśmy decyzję, by wspierać program Firma Przyjazna Internautom – mówi Maciej Wernicki, Koordynator ds. PR.
Więcej informacji na temat IAB Polska można znaleźć na stronie: www.iabpolska.pl

Dodaj komentarz