Trendy i newsy

Jesienny kalendarz wydarzeń, w których warto wziąć udział

fot. Zibedik / bigstock
614wyświetleń

Konferencje

Wrzesień

  • 20.09 –  TrafficDay 2018 
    Konferencja w pełni poświęcona tematowi e-commerce. Obowiązkowa dla właścicieli sklepów internetowych, osób odpowiedzialnych za marketing e-commerce i wszystkich tych, którzy myślą o przeniesieniu swojego biznesu do sieci.

Październik

  • 10-11.10 – Kongres Best of Online Marketing 
    To specjalna edycja kongresu, na której wystąpią najlepiej ocenieni prelegenci poprzednich edycji. To także okazja do wzięcia udziału w warsztatachz zakresu social mediów, pozycjonowania, e-mail marketingu czy wideo marketingu.

 

  • 17.10 – IV Konferencja Prawa Pracy 2018/2019 
    Konferencja poświecona przeglądowi aktualnych regulacji oraz planowanych zmian przepisów z zakresu prawa pracy.

 

  • 17.10 – XIII Konferencja Sieć Przedsiębiorczych Kobiet – Be The Leader 
    Konferencja skierowana jest do kobiet prowadzących własne biznesy i pracujących w mniejszych lub większych organizacjach. Podczas konferencji uczestniczki poznają inspirujące historie oraz wezmą udział w warsztatach.

 

  • 23-24.10 – Wolves Summit 
    Wydarzenie poświęcone technologiom i innowacjom zmieniającym świat, które umożliwia na nawiązanie wartościowych relacji biznesowych. Wolves Summit skierowane jest do właścicieli startupów, programistów i inwestorów.

 

  • 24.10 – Konferencja Trade Marketing 
    Uczestnikami wydarzenia są dostawcy, sieci handlowe, dystrybutorzy i producenci sektora FMCG. Podczas konferencji podejmowane są tematy związne z nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie komunikacji i sprzedaży na poziomie sklepu.

 

  • 24-26.10 – I love Marketing 
    Jedna z większych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Wydarzenie jest skierowane dla przedstawicieli małych oraz średnich firm oraz osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach.

Listopad

  • 14.11 – IX Morfologia Sprzedaży – Konferencja Menedżerów Sprzedaży 
    Wydarzenie dla menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż, chcących zwiększyć sprzedaż i poprawić efektywność handlową związaną z obsługą klienta.

 

  • 28.11 – III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji 
    Konferencja skierowana do specjalistów ds. komunikacji i PR oraz specjalistów od kreowania wizerunku firm i osób prywatnych. Biorąc udział w konferencji, uczestnicy dowiedzą się, jak kształtować komunikację wewnętrzną w firmie czy też jak stosować metodę Design Thinking w strategii PR.

 

Spotkania biznesowe, warsztaty i szkolenia

  • 08-12 października – Poranki z email marketingiem 
    Cykl spotkań w pięciu różnych miastach Polski. Tematem spotkań będzie tworzenie kampanii email marketingowych.

 

  • 18 października – Certyfikowany Content Marketing Manager
    Konferencja warsztatowa poświęcona content marketingowi, składająca się z czterech paneli. Warsztaty przeznaczone są dla content managerów, copywriterów i właścicieli firm chcących zwiększyć sprzedaż online.

 

  • Spotkania cykliczne – BNI Polska 
    To największa organizacja rekomendacji biznesowych na świecie, zrzeszająca niemal 2000 przedsiębiorców z polski, a ponad 200 tysięcy z całego świata. Pomaga w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych i tworzenia sieci kontaktów podczas organizowanych spotkań, szkoleń i warsztatów.

 

Kursy Online

  • Podstawy strategii marketingu B2B 
    To pierwszy taki kurs wideo w Polsce. Przeznaczony jest dla osób, które zaczynają z marketingiem B2B i dla tych, którzy już się nim zajmują w mniejszych firmach..

 
 

Dodaj komentarz