Jeżeli chcesz uporządkować i uaktualnić swoją wiedzę przed rozpoczęciem planowania kampanii reklamowych w internecie na rok 2017, nie może zabraknąć Cię 28 i 29 września 2016 roku w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie. Spora dawka wiedzy serwowana będzie tu podczas Nowego Kongresu Online Marketing 2016/2017.
Merytoryczna wiedza
Pierwszy dzień Kongresu rozpocznie się panelem keynote speakers, w którym wystąpią: Natalia Hatalska, Łukasz Jakóbiak oraz Marcin Maj. Następnie, po przerwie na lunch i networking, odbędą się prelekcje na temat współczesnego marketingu online w dwóch równoległych ścieżkach – osobno dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorców.
Dla przedsiębiorców z sektora MSP przygotowano tematy:
- Darmowe sposoby promocji w internecie
- Promocja małej i średniej firmy z małym budżetem
- Planowanie działań marketingowych w sektorze MSP na 2017 r.
- Projektowanie użytecznej strony www, która sprzedaje
- Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych?
Praktyczne umiejętności
Ci, którzy swoje umiejętności chcieliby zweryfikować także w praktyce, 29 września 2016 roku będą mogli wziąć udział w warsztatach, które poprowadzą znani specjaliści w branży.
Warsztaty do wyboru:
- Google Analytics – poprowadzi Maciej Lewiński
- Reklamy na FB – poprowadzi Piotr Chmielewski
- Google AdWords – poprowadzi Krzysztof Wroński
- E-mail marketing – poprowadzi Artur Smolicki
- Content Marketing – poprowadzi Artur Maciorowski
- Pozycjonowanie – poprowadzi Marcin Kordowski
- Google Analytics –poprowadzi Karol Dziedzic
- Reklamy na FB – poprowadzi Paweł Bielecki
Na warsztatach z Maciejem Lewińskim oraz Piotrem Chmielewskim limit miejsc został już wyczerpany, dlatego – ze względu na duże zainteresowanie – organizatorzy utworzyli dodatkowe grupy Google Analytics oraz Facebook Ads.
Pełny program wydarzenia i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: http://nowy.kongres-online.pl/