Trendy i newsy

Lista laureatów konkursu "Firma Przyjazna Internautom 2015"

606wyświetleń

Grafika_fb_zwyciezcyFPI2015

W 2015 roku już prawie 11 000 firm wzięło udział w programie Firma Przyjazna Internautom. 28 kwietnia 2016 r., w V edycji konkursu, wyłoniliśmy 10 firm, których prezentacje wyróżniały się na tle innych oryginalnością, wartościowymi treściami z punktu widzenia konsumenta oraz dbałością o pełną i profesjonalną prezentację oferty. Sprawdź, które firmy dołożyły szczególnych starań w dostosowanie prezentacji do wymagań Internautów i Google.

Firmy, uczestniczące w programie Firma Przyjazna Internautom, mają do spełniania 5 wymagań, które wpływają na poprawę ich wizerunku w sieci:

  • unikalne treści w prezentacji,
  • kompletność i rzeczowość oferty,
  • pozytywne opinie klientów,
  • referencje od partnerów,
  • wyróżnianie swojego wizerunku w internecie.

Corocznie portal Firmy.net wyróżnia firmy, które reklamują się za pośrednictwem serwisu oraz  spełniły kryteria programowe, za wyjątkową prezentację firmy i oferty. Oprócz staranności w uzupełnieniu, doceniana jest również kreatywność w budowaniu swojego wizerunku w sieci.
Więcej informacji o warunkach programu znajduje się na stronie: www.fpi.firmy.net/kryteria-oceny.html.
 

Lista laureatów konkursu Firma Przyjazna Internautom 2015

 

W kategorii: Finanse, ubezpieczenia, prawo

W kategorii: Handel

W kategorii: IT/Internet

W kategorii: Marketing i reklama

W kategorii: Motoryzacja i transport

W kategorii: Produkcja i przemysł

W kategorii: Turystyka, gastronomia i rozrywka

W kategorii: Usługi

W kategorii: Zdrowie i uroda

W kategorii: Budownictwo i nieruchomości

 
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i życzymy dalszych sukcesów w biznesie.
Szczegółowe zasady konkursu znajdują się w regulaminie.
 

Patronaty honorowe

Idea konkursu “Firma Przyjazna Internautom” jest wspierana przez Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Krajową Izbę Gospodarczą. Wspieranie polskich przedsiębiorców, edykacja, praca na rzecz budowy pozytywnego wizerunku oraz promocji małych i średnich firm w sieci, a także podkreślenie istotny budowania trwałych relacji z klientami to zadania, które łączą powyższe instytucje oraz portal Firmy.net.
Krajowa Izba Gospodarcza - Patronat honorowy FPI 2015
Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Patronat honorowy konkursu FPI2015

 

Nagrody dla laureatów

Nagrodą główną jest prestiżowy tytuł Firma Przyjazna Internautom 2015 wraz z dyplomem. Każdy z finalistów otrzymał również

  • reklamę w portalu Firmy.net w pakiecie Business na okres 1 roku bez opłat,
  • usługę remarketingu – kampanię banerową wyświetlaną w czołowych polskich portalach dla osób, które odwiedziły prezentację,
  • kupon o wartości 200 zł na pozycjonowanie w portalu Firmy.net,
  • usługę optymalizacji prezentacji przez specjalistę ds. pozycjonowania, aby była ona jeszcze bardziej widoczna w internecie.

Dodatkowo zwycięzcy będą promowani przez portal Firmy.net w magazynie FIRMER.
————————————————————————————————————————————————————————-
Więcej o programie na www.fpi.firmy.net
 

Jak zostać Firmą Przyjazną Internautom?

Aby dołączyć do programu Firma Przyjazna Internautom, musisz posiadać konto w portalu Firmy.net (bezpłatny Wpis lub płatną prezentację). Po zalogowaniu się do profilu zacznij spełniać kryteria programowe, krok po kroku.
Dlaczego warto?
Prezentacja firmy jest wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwań oraz jest przyjazna internautom, ponieważ przedstawia odwiedzającym ją klientom wartościowe informacje.
 
baner_botom

5 komentarzy

  1. Właśnie się dowiedziałam o Państwa programie i konkursie. Przyglądnę się kryteriom i temu, jak inne firmy dbają o wizytówki. Widzę, ze szczególnie trzeba zadbać o galerię zdjęć i opinie klientów.

  2. Ciekawa inicjatywa. Niby proste rzeczy, a przy codziennych obowiązkaach – jako przedsiębiorcy- często zapominamy o podstawach.

Dodaj komentarz