W 2015 roku już prawie 11 000 firm wzięło udział w programie Firma Przyjazna Internautom. 28 kwietnia 2016 r., w V edycji konkursu, wyłoniliśmy 10 firm, których prezentacje wyróżniały się na tle innych oryginalnością, wartościowymi treściami z punktu widzenia konsumenta oraz dbałością o pełną i profesjonalną prezentację oferty. Sprawdź, które firmy dołożyły szczególnych starań w dostosowanie prezentacji do wymagań Internautów i Google.
Firmy, uczestniczące w programie Firma Przyjazna Internautom, mają do spełniania 5 wymagań, które wpływają na poprawę ich wizerunku w sieci:
- unikalne treści w prezentacji,
- kompletność i rzeczowość oferty,
- pozytywne opinie klientów,
- referencje od partnerów,
- wyróżnianie swojego wizerunku w internecie.
Corocznie portal Firmy.net wyróżnia firmy, które reklamują się za pośrednictwem serwisu oraz spełniły kryteria programowe, za wyjątkową prezentację firmy i oferty. Oprócz staranności w uzupełnieniu, doceniana jest również kreatywność w budowaniu swojego wizerunku w sieci.
Więcej informacji o warunkach programu znajduje się na stronie: www.fpi.firmy.net/kryteria-oceny.html.
Lista laureatów konkursu Firma Przyjazna Internautom 2015
W kategorii: Finanse, ubezpieczenia, prawo
W kategorii: Handel
W kategorii: IT/Internet
W kategorii: Marketing i reklama
W kategorii: Motoryzacja i transport
W kategorii: Produkcja i przemysł
W kategorii: Turystyka, gastronomia i rozrywka
W kategorii: Usługi
W kategorii: Zdrowie i uroda
W kategorii: Budownictwo i nieruchomości
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i życzymy dalszych sukcesów w biznesie.
Szczegółowe zasady konkursu znajdują się w regulaminie.
Patronaty honorowe
Idea konkursu “Firma Przyjazna Internautom” jest wspierana przez Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Krajową Izbę Gospodarczą. Wspieranie polskich przedsiębiorców, edykacja, praca na rzecz budowy pozytywnego wizerunku oraz promocji małych i średnich firm w sieci, a także podkreślenie istotny budowania trwałych relacji z klientami to zadania, które łączą powyższe instytucje oraz portal Firmy.net.
Nagrody dla laureatów
Nagrodą główną jest prestiżowy tytuł Firma Przyjazna Internautom 2015 wraz z dyplomem. Każdy z finalistów otrzymał również
- reklamę w portalu Firmy.net w pakiecie Business na okres 1 roku bez opłat,
- usługę remarketingu – kampanię banerową wyświetlaną w czołowych polskich portalach dla osób, które odwiedziły prezentację,
- kupon o wartości 200 zł na pozycjonowanie w portalu Firmy.net,
- usługę optymalizacji prezentacji przez specjalistę ds. pozycjonowania, aby była ona jeszcze bardziej widoczna w internecie.
Dodatkowo zwycięzcy będą promowani przez portal Firmy.net w magazynie FIRMER.
————————————————————————————————————————————————————————-
Więcej o programie na www.fpi.firmy.net
Jak zostać Firmą Przyjazną Internautom?
Aby dołączyć do programu Firma Przyjazna Internautom, musisz posiadać konto w portalu Firmy.net (bezpłatny Wpis lub płatną prezentację). Po zalogowaniu się do profilu zacznij spełniać kryteria programowe, krok po kroku.
Dlaczego warto?
Prezentacja firmy jest wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwań oraz jest przyjazna internautom, ponieważ przedstawia odwiedzającym ją klientom wartościowe informacje.
Gratuluję zwycięzcom! Fajnie uzupełnione prezentacje
Właśnie się dowiedziałam o Państwa programie i konkursie. Przyglądnę się kryteriom i temu, jak inne firmy dbają o wizytówki. Widzę, ze szczególnie trzeba zadbać o galerię zdjęć i opinie klientów.
Ciekawa inicjatywa. Niby proste rzeczy, a przy codziennych obowiązkaach – jako przedsiębiorcy- często zapominamy o podstawach.
Gratuluję zwycięzcom 🙂 W tym roku niestety nie zdążyłem z piątą gwiazdką za referencje :-/ Ale mam nadzieję w przyszłym roku stanąć na podium 😉
Dziękujemy bardzo 🙂
Takie wyróżnienie jeszcze bardziej motywuje do “pielęgnacji” wizerunku firmy w sieci i nie tylko 😉