Stwórz okazję i całkowicie za darmo promuj ją w agregatorach zakupów grupowych. Od dziś Twoja okazja ma szansę wyświetlać się wśród popularnych ofert z Groupona, Grupera czy Mydeala. Co to oznacza? Twoją okazję obejrzą w agregatorach setki tysięcy osób żywo zainteresowanych rabatami i promocjami. A to wszystko całkowicie za darmo, bo Okazje.Firmy.net, w przeciwieństwie do innych serwisów, nie pobiorą od Ciebie żadnych opłat ani prowizji!
Okazje.Firmy.net rozpoczęły właśnie współpracę z serwisami, które gromadzą oferty zniżkowe z całej sieci, aby wyświetlać je osobom szczególnie zainteresowanym rabatami i promocjami. Te serwisy to agregatory zakupów grupowych. Powstały po to, aby internautom łatwiej i szybciej przedstawić wszystkie oferty zakupowe w jednym miejscu.
Oznacza to, że atrakcyjne okazje dodawane na Okazje.Firmy.net pojawią się na takich portalach jak: www.wesave.pl i www.deal.pl. Każdy z nich odwiedza miesięcznie ok. 300 tys. użytkowników w poszukiwaniu tańszych zakupów.
Diabeł tkwi w szczegółach
W internecie można znaleźć wiele serwisów zakupów grupowych, takich jak Groupon, Gruper, Mydeal czy Citeam. Są one bardzo popularne, jednak dla małych firm prawie nieosiągalne z powodu bardzo wysokich prowizji (ponad 50%) pobieranych od sprzedanych kuponów. Przedsiębiorca de facto nic nie płaci, ale oznacza to, że praktycznie za darmo wykonuje swoje usługi, dla tych, którzy kupili jego kupon rabatowy. Okazje.Firmy.net powstały po to, aby umożliwić właścicielom małych firm skorzystanie z fenomenu zakupów grupowych i wykorzystanie tej formy reklamy. W portalu nic nie płaci się za dodawanie okazji, ani niepobierane są żadne prowizje za pobrane kupony.
To nie koniec! Dzięki Okazje.Firmy.net dodawane promocje zaistnieją w popularnych agregatorach całkowicie za darmo.
Poznaj wszystkie korzyści i sprawdź jak działają Okazje.Firmy.net:
>>> Jak działają Okazje
Za darmo obok Groupona i Grupera
Od teraz możesz bezpośrednio konkurować z ofertami liderów, takich jak Groupon czy Gruper. Wysokie prowizje lub opłaty nie będą już więcej dla Ciebie barierą!
Oto widok z serwisu www.wesave.pl, na którym już można oglądać wyselekcjonowane oferty z Okazje.Firmy.net.
Jak widzisz, wystarczy tylko dobrze skonstruowana i przemyślana okazja, aby znaleźli się na nią chętni. Przede wszystkim Twoja okazja w czytelny sposób musi odpowiadać na pytania: Co? Gdzie? Za ile? I jakie są jej warunki?
Polacy deklarują, że najchętniej korzystają z zakupów grupowych z takich branż jak: restauracje, spa (zabiegi, masaże), fryzjer, hotel, kosmetyczka, klub, taniec/fitness. Takie okazje cieszą się największą popularnością wśród łowców rabatów. Jednak oferty z mniej popularnych branż również są mile widziane w agregatorach, pod warunkiem że są dobrze dopracowane.
Jak skorzystać?
Od nowych klientów dzieli Cię parę kliknięć:
1. Zaloguj się na Firmy.net i dodaj nową okazję.
2. Poświęć trochę czasu i stwórz poprawnie napisany, przyciągający uwagę opis okazji.
3. Przejrzyście sformułuj warunki korzystania z okazji oraz miejsce/sposób jej realizacji.
4. Dodaj dobrej jakości zdjęcie – agregatory nie przyjmują okazji bez zdjęcia.
To bardzo proste! Już jutro możesz znaleźć się w agregatorach zakupów grupowych i dotrzeć do ponad 300 tysięcy potencjalnych klientów.
Nie zwlekaj i dodaj nową okazję już dziś:
>>> Dodaj swoją okazję
545
Może zainteresuje Ciebie także to:
Sytuacja kupujących i sprzedających nieruchomości w III kwartale 2024 r. wg raportu INPON
Marcin Dostojski
87
III kwartał na rynku wtórnym upłynął pod znakiem oczekiwania i niepewności, zarówno wśród kupujących, jak i sprzedających. Głównym czynnikiem, który...
Koszty operacyjne
Nieruchomosci-online.pl
653
Ustawa o rachunkowości definiuje koszty jako uprawdopodobnione zmniejszenie korzyści ekonomicznych o wiarygodnie określonej wartości, poprzez zmniejszenie wartości aktywów lub zwiększenie wartości zobowiązań i rezerw, czego efektem będzie zmniejszenie kapitału własnego albo zwiększenie jego niedoboru. Zjawiska te rozpatruje się w danym okresie sprawozdawczym.
Polacy niezadowoleni z dostępności mieszkań
Marcin Dostojski
143
Polski rynek mieszkaniowy od lat budzi emocje – szczególnie teraz, gdy ceny mieszkań wciąż rosną, a dostępność tanich i dobrych...
Nowy trend w budownictwie – beton z włóknami celulozy
Marcin Dostojski
237
Naukowcy z University of Virginia opracowali innowacyjny materiał budowlany, który może zrewolucjonizować branżę budownictwa. Jest to beton zawierający włókna celulozy,...
Nastroje na rynku nieruchomości po II kw. 2024 r. wg badania Nieruchomosci-online.pl
Marcin Dostojski
198
Sytuacja na rynku w pierwszym półroczu 2024 roku zdecydowanie zmieniła się w stosunku do drugiego półrocza 2023 roku. Jest spokojniej,...
Świetna oferta. To może być dosyć łatwy i prosty sposób na dobrą reklamę.
Podoba mi się ten pomysł. Dobrze, że coś takiego uruchomiliście, to niezłe pole marketingowe.
Ciekawa oferta