Trendy i newsy

Marketing doświadczeń. Jak budować trwałe relacje z Klientami? (raport)

Raport: Marketing doświadczeń. Jak budować trwałe relacje z Klientami?
fot. Mergeto.pl
491wyświetleń

 okładka_raportu_marketing_doświadczen

Jak sprawić, by klienci mieli pełną satysfakcję z dokonanego zakupu? Dać im doskonały produkt w akceptowalnej cenie. Ale to nie wszystko! Firmy.net wraz z Mergeto.pl opracowały przewodnik po marketingu doświadczeń. Znajdziesz w nim najlepsze praktyki na zwiększanie zaangażowania i budowania trwałych relacji z klientami.

Klienci poszukują wrażeń.
Doznań.
Doświadczeń.
I oczekują, że marki, od których produkty kupują, im tego dostarczą.
Marketing doświadczeń to dosyć nowa forma komunikacji z klientami. Może on być traktowany jako przejaw innowacyjności przedsiębiorców, którzy coraz chętniej sięgają po nietypowe formy komunikacji z klientami, nie ograniczając się jedynie do tradycyjnej reklamy. Przedsiębiorstwa powinny zauważyć, że doświadczenie klienta jest jednym ze sposobów kreowania wizerunku, zarówno offline jak i online.
Twoja mała firma też jest marką. Poznaj sposoby na budowanie angażujących relacji z klientami, aby zdobyć ich sympatię i lojalność.
Pobierz darmowy raport dotyczący nowej formy komunikacji z klientami

Kliknij, aby pobrać raport

 

Dodaj komentarz