Trendy i newsy

Firmer 09/2013-01/2014 – Przepis na biznes od Magdy Gessler

Firmer 09/2013-01/2014 - Przepis na biznes od Magdy Gessler
fot. Firmer
414wyświetleń

W najnowszym numerze Firmera znajdziesz inspiracje od Magdy Gessler. Dowiesz się, jak reagować w sytuacjach kryzysowych oraz jak poprawić swoją widoczność w sieci. Odkryjesz również wskazówki, jak dać się znaleźć klientom mobilnym oraz nauczysz się sprzedawać słowem. Te, jak i inne porady dla small biznesu czytaj na www.firmer.pl
Numer świąteczno-noworoczny to aż 66 stron praktycznych wskazówek dla mikro i małych firm o prowadzeniu własnego biznesu. Poruszamy kwestię obecności oraz działań promocyjnych małych firm w internecie, np. jak monitorować i reagować na sytuacje kryzysowe na temat naszej firmy oraz jak skutecznie korzystać z Google + Lokalnie do poprawy swojej widoczności w sieci. Zdradzamy triki skutecznych tekstów sprzedażowych oraz tajniki najlepszych kreacji mailingowych.
Sporo miejsca poświęciliśmy również mobilności, w tym podpowiadamy, jak dać się znaleźć klientom korzystającym z urządzeń mobilnych do poszukiwania firm, produktów i usług.
Nie zapomnieliśmy również o strefie off-linowej. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś, po co małej firmie outsourcing lub co coaching może dać przedsiębiorcy, to odpowiedzi na te pytanie, znajdziesz w tym numerze Firmera.

Czytaj świąteczno-noworoczny numer:

W najnowszym numerze FIRMERA znajdziesz:

  • Przepis na biznes według Magdy Gessler

Pani Magda Gessler podpowiada, nie tylko restauratorom, jak znaleźć przepis na prowadzenie własnego biznesu.

  • Raport Firmy.net: Jak w Polsce prowadzi się własny biznes?

Po drugim już badaniu nastrojów gospodarczych wśród mikro i małych firm przedstawiamy opinię przedsiębiorców na temat tego, jak radzą sobie oni z codziennymi trudami prowadzenia własnego biznesu.

  • Warto wiedzieć: Jak reagować na sytuacje kryzysowe w sieci?

Jak kontrolować to, co o nas piszą i jak reagować w sytuacjach kryzysowych? Na te i inne tematy rozmawiamy z Mikołajem Winklem z Brand24, marki oferującej narzędzie do monitoringu swojej firmy w internecie.

  • Pomysł na biznes: 100 nowych firm, 100 pomysłów na życie

Poznaj 4 wybrane pomysły na biznes wspierane programem Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet pod nazwą “100 Nowych Firm” i zainspiruj się, aby osiągnąć swój sukces.

  • Dossier: 5 pytań do Dariusza Miodulskiego

Prezes Kulczyk Investments oraz członek zarządu Polskiej Rady Biznesu odpowiada na kilka naszych pytań z obszaru przedsiębiorczości i rozwoju biznesu.

  • Jak być widocznym w sieci, czyli podstawy Google+ Lokalnie
  • 5 wskazówek, dzięki którym znajdą Cię klienci mobile
  • Jak sprzedawać słowem, czyli copywriting dla każdego
  • 12 zasad skutecznej kreacji mailingowej
  • Po co małej firmie outsourcing?
  • Jak wprowadzić program lojalnościowy w swojej firmie?
  • Zarządzanie projektami nie tylko dla największych
  • Coach dobry na wszystko
  • Telefonia z chmury dla biznesu

1 Komentarz

  1. Przez długi czas uważałam p. Magdę Gesler za osobę o bardzo przeciętnych umiejętnościach, której legenda jest mocno naciągana i przesadzona. Jednak, rzeczywiście trzeba przyznać, że kobitka zna się na biznesie, a jej działania biznesowe są mądrzejsze niż nam się wydaje. Choćby to, że 3/4 Polaków uważa ją za autorytet i najlepszą kucharkę w Polsce – dowodzi, że wie, jak zarządzać wizerunkiem i robi to dobrze. Mimo braku sympatii do tej pani, chętnie to przeczytam:).

Dodaj komentarz