fot. Firmy.net
582
Zdobądź pierwsze miejsca w Google! Użyj doskonałego, darmowego i prostego narzędzia, jakim jest Katalog produktów i usług. Przekonaj się sam o jego skuteczności w zdobywaniu nowych klientów z internetu!
Mamy dla Ciebie cenne wskazówki, jak nazywać swoje produkty i usługi, dodając je do Katalogu produktów i usług w Firmy.net, aby zdobywać pierwsze miejsca w Google! Skorzystaj z prostego i co najważniejsze darmowego narzędzia od Firmy.net.
Obejrzyj film instruktażowy i dowiedz się:
- Jak znaleźć najskuteczniejsze słowa kluczowe;
- Jak nazywać swoje produkty i usługi, aby trafiły do TOP w Google;
- Jak sprzedawać słowem.
Co możesz zrobić:
- Zaloguj się na swój profil w portalu Firmy.net, wejdź w Katalog Produktów i Usług i kliknij “dodaj”.
- Umieść większość, a najlepiej wszystkie oferowane produkty lub usługi. Zaprezentuj szczegółowo swoją ofertę, aby klienci mogli Cię znaleźć na szczycie wyników wyszukiwania.
- Każdemu pojedynczemu wpisowi nadaj nazwę stanowiącą jednocześnie wyszukiwane słowo kluczowe, na którym Ci zależy.
Jeśli masz tylko 3 produkty lub usługi, koniecznie przedstaw je jak najprecyzyjniej. Jeśli masz w swojej ofercie 300 produktów, postaraj się zamieścić ich jak najwięcej.
Posiadasz firmową prezentację w Firmy.net? Zaloguj się i uzupełnij swoją prezentację wedle wskazówek
Mam konto i chcę uzupełnić Katalog produktów i usług |
Nie mam konta i chcę rozpocząć okres testowy pakietu Business |
Genialnie 🙂 Czyli jak dodam do katalogu usługę:
“pranie dywanów wełnianych z Turcji u klienta” to rozumiem, że pod tą frazą mogę liczyć na wysoką pozycję dzięki Waszemu katalogowi produktów i usług? Ale co w przypadku frazy “pranie tapicerki”?
Witamy Panie Mariuszu.
Czasami kluczem do sukcesu jest wybór takich fraz, które są wyszukiwane przez klientów, jednak konkurencyjność na nie jest niska lub średnia. Aby wyprzedzić konkurencję, należy wówczas wykorzystywać metody i narzędzia, które umożliwiają osiągnięcie takich celów. My polecamy Katalog produktów i Usług 🙂
Czasami po prostu nie warto tracić czasu i pieniędzy na walkę o miejsca na najpopularniejsze frazy w branży. Ale to już indywidualna decyzja każdego przedsiębiorcy.
Sprytnie zrobiony filmik, tylko że przedstawione przykłady dotyczą bardzo niszowych, nie-konkurencyjnych haseł.
Czy gwarantujecie też pierwszą pozycję w 4 dni przy popularnych frazach i utrzymanie tej pozycji przez dłuższy czas?
Jeżeli tak, to ja się na to piszę, ale przy braku efektu poproszę o zwrot poniesionych kosztów na reklamę i przygotowanie unikalnych tekstów.
Wybór słów kluczowych, na które chce się zaistnieć w Google, jest ściśle związany z budżetem, który chce się na to przeznaczyć. Małej firmy po prostu nie stać, aby konkurować z gigantami o najpopularniejsze frazy. Zoptymalizowana strona oraz unikalne treści w przypadku popularnych fraz, na dodatek ogólnopolskich mogą nie wystarczyć. I każdy, kto choć raz korzystał z usług pozycjonowania wie, że w takim przypadku proces jest długi i kosztowny. Jeśli chodzi o optymalne frazy dla MŚP, to warto promować się na frazy z długiego ogona, wyrażenia mniej konkurencyjne, uwzględniające lokalność. Wówczas mała firma ma szansę na wysokie pozycje tańszym kosztem.
Zachęcamy do bezpłatnego przetestowania pakietu:
http://www.firmy.net/testuj-business.html
Dobrze wiedzieć, na pewno skorzystam 🙂
Dziwne … takie to rewelacyjne a wpisuję w Google “Katalog Produktów i Usług Firmer” i jakoś tego Waszego katalogu w Google nie widać, to jak on ma się przełożyć na pozycje ?
Szanowny Panie,
nie ma czegoś takiego jak katalog produktów i usług Firmer. Proszę wpisać Firmy.net. Znajdzie Pan od razu bez problemu. Firmer jest magazynem i nie prowadzi spisu usług czy produktów żadnych firm.