W numerze 2/2014 rozmawiamy śmiertelnie poważnie z Cezarym Pazurą o biznesie, z Jackiem Walkiewiczem, znanym trenerem i mentorem, o drodze do osiągnięcia sukcesu, a z Agnieszką Szpilą, jak zrodził się pomysł na seksowny biznes o nazwie Obsessive. Odpowiadamy również na pytania: czy małe firmy sięgną po unijne dotacje, jak znaleźć sposób na dłużnika oraz jak trafić do serca klienta. Te, jak i inne porady dla small biznesu czytaj na www.firmer.pl
Na 68 stronach najnowszego numeru e-magazynu FIRMER znajdziesz, jak zwykle, wiele inspiracji dla swojego biznesu. Poruszamy kwestie mobilności, budowania relacji z klientem, zasad udanej rekrutacji, inbound oraz buzz marketingu. Nie zabraknie również porad, jak skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie.
Czytaj najnowszy numer FIRMERA:
W najnowszym numerze FIRMERA znajdziesz:
- Temat z okładki: Cezary Pazura jako biznesowy kiler
O prowadzeniu własnej firmy, funduszach inwestycyjnych finansujących rodzime produkcje filmowe i tajnikach polskiego showbiznesu rozmawiamy z Cezarym Pazurą.
- Pomysł na biznes: Biznes jest sexy
Poznaj nagą prawdę o Obsessive – marce erotycznej bielizny o mocnej pozycji na polskim rynku. Jak zrodził się pomysł na biznes zdradza prezes firmy, Agnieszka Szpila.
- Warto wiedzieć: Jak zwiększyć szanse na odzyskanie długów?
Brak działań, gdy kontrahent nie będzie chciał płacić, może być początkiem końca. Zdradzamy, jak znaleźć sposób na dłużnika.
- Inspiracje: Sukces jest poza strefą komfortu
Dlaczego wyjście poza strefę komfortu, aby osiągnąć sukces, jest tak ważne? Poznaj pełną moc swoich możliwości z Jackiem Walkiewiczem, znanym trenerem i mentorem.
- Raport Firmy.net: Czy małe firmy sięgną po unijne miliardy?
Tylko 13,7 % właścicieli małych firm deklaruje skorzystać z dotacji unijnych. To jeszcze mniej niż w latach 2007-2014. Dlaczego tak jest, ujawnia raport Firmy.net.
- Jak skutecznie wypromować swoją firmę w 2014 r.?
- 9 powodów, dla których kupujący są gotowi zapłacić więcej
- Doświadczenie jako klucz do serca klienta
- Jak zbudować reputację swojej marki?
- 5 zasad, aby klienci sami do Ciebie przyszli
- O co ten buzz, czyli jak zrobić szum wokół swojej firmy?
- 10 porad jak inwestować zyski z myślą o sobie
- Klucz do udanej rekrutacji pracownika
- E-faktury – fakty i mity
Najbardziej interesujący jest ten artykuł o reklamie internetowej.