Trendy i newsy

Firmer 2/2014 – Cezary Pazura jako biznesowy kiler

Firmer 2/2014 - Cezary Pazura
fot. Firmer
594wyświetleń

W numerze 2/2014 rozmawiamy śmiertelnie poważnie z Cezarym Pazurą o biznesie, z Jackiem Walkiewiczem, znanym trenerem i mentorem, o drodze do osiągnięcia sukcesu, a z Agnieszką Szpilą, jak zrodził się pomysł na seksowny biznes o nazwie Obsessive. Odpowiadamy również na pytania: czy małe firmy sięgną po unijne dotacje, jak znaleźć sposób na dłużnika oraz jak trafić do serca klienta. Te, jak i inne porady dla small biznesu czytaj na www.firmer.pl

Na 68 stronach najnowszego numeru e-magazynu FIRMER znajdziesz, jak zwykle, wiele inspiracji dla swojego biznesu. Poruszamy kwestie mobilności, budowania relacji z klientem, zasad udanej rekrutacji, inbound oraz buzz marketingu. Nie zabraknie również porad, jak skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie.


Czytaj najnowszy numer FIRMERA:



W najnowszym numerze FIRMERA znajdziesz:

  • Temat z okładki: Cezary Pazura jako biznesowy kiler

O prowadzeniu własnej firmy, funduszach inwestycyjnych finansujących rodzime produkcje filmowe i tajnikach polskiego showbiznesu rozmawiamy z Cezarym Pazurą.

  • Pomysł na biznes: Biznes jest sexy

Poznaj nagą prawdę o Obsessive – marce erotycznej bielizny o mocnej pozycji na polskim rynku. Jak zrodził się pomysł na biznes zdradza prezes firmy, Agnieszka Szpila.

  • Warto wiedzieć: Jak zwiększyć szanse na odzyskanie długów?

Brak działań, gdy kontrahent nie będzie chciał płacić, może być początkiem końca. Zdradzamy, jak znaleźć sposób na dłużnika.

  • Inspiracje: Sukces jest poza strefą komfortu

Dlaczego wyjście poza strefę komfortu, aby osiągnąć sukces, jest tak ważne? Poznaj pełną moc swoich możliwości z Jackiem Walkiewiczem, znanym trenerem i mentorem.

  • Raport Firmy.net: Czy małe firmy sięgną po unijne miliardy?

Tylko 13,7 % właścicieli małych firm deklaruje skorzystać z dotacji unijnych. To jeszcze mniej niż w latach 2007-2014. Dlaczego tak jest, ujawnia raport Firmy.net.

  • Jak skutecznie wypromować swoją firmę w 2014 r.?
  • 9 powodów, dla których kupujący są gotowi zapłacić więcej
  • Doświadczenie jako klucz do serca klienta
  • Jak zbudować reputację swojej marki?
  • 5 zasad, aby klienci sami do Ciebie przyszli
  • O co ten buzz, czyli jak zrobić szum wokół swojej firmy?
  • 10 porad jak inwestować zyski z myślą o sobie
  • Klucz do udanej rekrutacji pracownika
  • E-faktury – fakty i mity


1 Komentarz

Dodaj komentarz