INFORMACJA PRASOWA LIPIEC 2008
Firmy.net – portal umożliwiający kompleksową promocję firm w Internecie – zaprasza do zamieszczania opinii o firmach zarejestrowanych w portalu. Każdy internauta, który odwiedzi Firmy.net i podzieli się opinią na temat znajdującej się tam firmy, ma szansę wygrać nowoczesny system nawigacji samochodowej GPS.
Konkurs startuje 1 sierpnia, przeprowadzany będzie w edycjach miesięcznych i potrwa aż do odwołania. Internauci, którzy w tym czasie wystawią opinię firmie lub firmom zarejestrowanym w portalu Firmy.net, wezmą udział w konkursie z cennymi nagrodami. Nagrodzone zostaną najciekawsze opinie, a zwycięzców wyłoni jury powołane przez organizatora. Każda opinia ma być odzwierciedleniem kontaktu internauty z firmą i musi zostać uzasadniona. Regulamin konkursu oraz opis nagród będzie dostępny na stronie http://www.firmy.net/konkurs-opinie.html
Nadmiar reklam, ich krzykliwość, natarczywość i często bylejakość oraz rosnące tempo życia sprawiają, że coraz większe znaczenie w konstrukcji reklam zaczynają odgrywać przede wszystkim precyzja i klarowność przekazu. Aż 50 proc. respondentów uznało, iż uniwersalne cechy każdej reklamy w Internecie to przede wszystkim – przejrzystość, czytelność i zrozumiałość. Na dalszych miejscach znalazły się m.in. zwięzłość przekazu (13,5 proc.), walory wizualne (12 proc.) i oryginalność (12 proc.).
Na pytanie: „Dlaczego wybrałeś właśnie te cechy?”, aż 37,5 proc. firm odpowiedziało, iż są one najbardziej skuteczne i w największym stopniu wpływają na pozyskanie nowych klientów. Jedna czwarta badanych wskazała cechy, które byłyby zarazem najbardziej pożądane w reklamie ich własnej firmy. Zdecydowana większość firm (62,5 proc.) jako najważniejsze z własnego punktu widzenia uznaje przejrzystość i czytelność reklamy, co umożliwia jej pełne i łatwe zrozumienie. Z tego samego powodu ankietowani cenią pozycjonowanie (12,5 proc.) oraz kompletne informacje o firmie (12,5 proc.).
„Przebadane firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego, iż w obecnych czasach sieciowe nieistnienie to przede wszystkim ograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów – tak uważa aż 75 proc. badanych. Pozostałe 25 proc. ankietowanych brak obecności w Internecie utożsamia z budowaniem złego wizerunku firmy. Bardzo cieszy aż tak duża świadomość roli Internetu wśród polskich firm, trzeba jednak pamiętać, że badaniem były objęte tylko firmy, które już zdecydowały się na internetową promocję. Warto, żeby tę świadomość podzieliły także i te firmy, które nadal ignorują Internet i jego możliwości w zakresie promocji”- podsumowuje Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
700wyświetleń
dodaj komentarz
Może zainteresuje Ciebie także to:
Barometr zdrowych budynków – co zrobić, by zdrowe budynki stały się standardem?
Marcin Dostojski
50
Według najnowszego, ósmego już, raportu „Barometr zdrowych budynków”, budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków....

Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
Nieruchomosci-online.pl
653
Zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu jest wydawana w sytuacji, gdy inwestor chce wybudować dom na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Jej główny cel to ustalenie, czy planowana inwestycja nie naruszy ładu przestrzennego.
Flipperzy w trudniejszej sytuacji
Marcin Dostojski
125
Flipping, czyli kupowanie mieszkań, ich remont i sprzedaż z zyskiem, przez lata był sposobem na szybkie zarobki w nieruchomościach. Dla...
Sytuacja kupujących i sprzedających nieruchomości w III kwartale 2024 r. wg raportu INPON
Marcin Dostojski
233
III kwartał na rynku wtórnym upłynął pod znakiem oczekiwania i niepewności, zarówno wśród kupujących, jak i sprzedających. Głównym czynnikiem, który...
Polacy niezadowoleni z dostępności mieszkań
Marcin Dostojski
243
Polski rynek mieszkaniowy od lat budzi emocje – szczególnie teraz, gdy ceny mieszkań wciąż rosną, a dostępność tanich i dobrych...