INFORMACJA PRASOWA LIPIEC 2008
Firmy.net – portal umożliwiający kompleksową promocję firm w Internecie – zaprasza do zamieszczania opinii o firmach zarejestrowanych w portalu. Każdy internauta, który odwiedzi Firmy.net i podzieli się opinią na temat znajdującej się tam firmy, ma szansę wygrać nowoczesny system nawigacji samochodowej GPS.
Konkurs startuje 1 sierpnia, przeprowadzany będzie w edycjach miesięcznych i potrwa aż do odwołania. Internauci, którzy w tym czasie wystawią opinię firmie lub firmom zarejestrowanym w portalu Firmy.net, wezmą udział w konkursie z cennymi nagrodami. Nagrodzone zostaną najciekawsze opinie, a zwycięzców wyłoni jury powołane przez organizatora. Każda opinia ma być odzwierciedleniem kontaktu internauty z firmą i musi zostać uzasadniona. Regulamin konkursu oraz opis nagród będzie dostępny na stronie http://www.firmy.net/konkurs-opinie.html
Nadmiar reklam, ich krzykliwość, natarczywość i często bylejakość oraz rosnące tempo życia sprawiają, że coraz większe znaczenie w konstrukcji reklam zaczynają odgrywać przede wszystkim precyzja i klarowność przekazu. Aż 50 proc. respondentów uznało, iż uniwersalne cechy każdej reklamy w Internecie to przede wszystkim – przejrzystość, czytelność i zrozumiałość. Na dalszych miejscach znalazły się m.in. zwięzłość przekazu (13,5 proc.), walory wizualne (12 proc.) i oryginalność (12 proc.).
Na pytanie: „Dlaczego wybrałeś właśnie te cechy?”, aż 37,5 proc. firm odpowiedziało, iż są one najbardziej skuteczne i w największym stopniu wpływają na pozyskanie nowych klientów. Jedna czwarta badanych wskazała cechy, które byłyby zarazem najbardziej pożądane w reklamie ich własnej firmy. Zdecydowana większość firm (62,5 proc.) jako najważniejsze z własnego punktu widzenia uznaje przejrzystość i czytelność reklamy, co umożliwia jej pełne i łatwe zrozumienie. Z tego samego powodu ankietowani cenią pozycjonowanie (12,5 proc.) oraz kompletne informacje o firmie (12,5 proc.).
„Przebadane firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego, iż w obecnych czasach sieciowe nieistnienie to przede wszystkim ograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów – tak uważa aż 75 proc. badanych. Pozostałe 25 proc. ankietowanych brak obecności w Internecie utożsamia z budowaniem złego wizerunku firmy. Bardzo cieszy aż tak duża świadomość roli Internetu wśród polskich firm, trzeba jednak pamiętać, że badaniem były objęte tylko firmy, które już zdecydowały się na internetową promocję. Warto, żeby tę świadomość podzieliły także i te firmy, które nadal ignorują Internet i jego możliwości w zakresie promocji”- podsumowuje Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
552
dodaj komentarz
Może zainteresuje Ciebie także to:
Pokolenie Z będzie dziedziczyć mieszkania zamiast kupować?
Marcin Dostojski
95
Polacy w wieku od 20 do 40 lat nie mają dziś szans na kredyt hipoteczny pozwalający kupić odpowiednie mieszkanie. Drożyzna...
Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
Nieruchomosci-online.pl
653
Zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu jest wydawana w sytuacji, gdy inwestor chce wybudować dom na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Jej główny cel to ustalenie, czy planowana inwestycja nie naruszy ładu przestrzennego.
Sytuacja na rynku nieruchomości w IV kwartale 2023 r. w opinii pośredników
Marcin Dostojski
201
Ostatni kwartał 2023 roku przyniósł sporo emocji na rynku nieruchomości. Niepewność związana z programem Bezpieczny kredyt 2 proc., rosnące ceny...
Ceny mieszkań w 2023 roku
Marcin Dostojski
217
Bezpieczny Kredyt 2% był w 2023 roku motorem napędowym zarówno dla rynku nieruchomości, jak i kredytów hipotecznych. Łatwy dostęp do...
Co dalej z cenami mieszkań? Prognozy dla rynku
Marcin Dostojski
299
Rok 2024 zbliża się wielkimi krokami. Jaki okaże się to rok dla rynku nieruchomości? Czy ceny mieszkań wyhamują czy może...