Trendy i newsy

Firmy.net ze stronami www dla MSP

602wyświetleń

fota09INFORMACJA PRASOWA SIERPIEŃ 2008

Własna strona w katalogu? Dlaczego nie!

Firmy.net – portal umożliwiający kompleksową promocję firm w Internecie – wprowadza kolejne nowości dla swoich klientów. Teraz firma zarejestrowana w portalu otrzymuje nie tylko szereg narzędzi do przygotowania profesjonalnej prezentacji, ale w bardzo krótkim czasie ma możliwość utworzenia samodzielnej, firmowej strony www w obrębie katalogu.
Wystarczy niecała godzina, aby stworzyć własną stronę. Co więcej, nie trzeba być webmasterem i znać żadnych języków programowania. Łatwy w obsłudze kreator stron internetowych pozwala krok po kroku dodać opis firmy, katalog produktów i usług, galerie zdjęć, określić obszary działalności.
Oprócz tego, w prezentacji znajdą się dane teleadresowe firmy, formularz kontaktowy, plan miasta z zaznaczeniem siedziby oraz mapa pozwalająca na zaplanowanie trasy dojazdu z każdego miejsca w Polsce. Na mapie zamieszczone są współrzędne GPS oraz szczegółowy opis przebiegu trasy.
Każda prezentacja w formie strony www, otrzymuje swój unikatowy i łatwy do zapamiętania adres w subdomenie portalu (czyli np.: „Nazwa.firmy.net”).

Każda firma, która chce zaprezentować się światu przez portal Firmy.net, ma do wyboru 4 pakiety o różnym stopniu oferowanych możliwości. Najbardziej rozbudowaną formą jest pakiet Business GOLD, który pod względem funkcjonalności dorównuje możliwościom firmowej witryny internetowej, przy czym koszty jego utrzymania są dużo niższe. Tworzenie prezentacji firmy przy pomocy zaawansowanego kreatora, katalog produktów i usług, możliwość informowania o aktualnościach, statystyki odwiedzin, definiowanie obszarów działalności, opinie klientów i referencje kontrahentów, galerie zdjęć – to tylko niektóre z opcji dostępnych w ramach prezentacji. Dzięki nim, nawet małe przedsiębiorstwo może przy niewielkich nakładach finansowych, w sposób profesjonalny budować swój wizerunek w sieci.
Najbardziej interesującą funkcją nowego portalu jest usługa pozycjonowania konkretnych firm i branż z katalogu w wyszukiwarkach internetowych. Dodatkowo firmy mogą się zdecydować na pozycjonowanie w obrębie wyników wyszukiwania w portalu Firmy.net. Jak użyteczna jest ta usługa, pokazują badania SMG/KRC Poland oraz firmy Gemius z początku 2006 roku. Wedle nich aż 90% internautów przy wyszukiwaniu informacji korzysta z wyszukiwarek internetowych. Natomiast badania opublikowane w kwietniu 2006 roku przez eMarketer.com pokazują, że aż 81% użytkowników przegląda wyłącznie dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania, a 75% z nich uznaje stronę znajdującą się na czele wyników wyszukiwania za bardziej wartościową i godną zaufania.
Użytkownicy Internetu – którzy odwiedzą prezentację konkretnej firmy w portalu Firmy.net zwabieni jej wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania – mogą łatwo i szybko kontynuować swoje poszukiwania już w obrębie portalu. Umożliwia im to albo wyszukiwarka portalu, albo też mogą kliknąć na dane województwo, a potem wybrać interesującą ich branżę. Z wyszukaną firmą można się łatwo skontaktować za pomocą formularza kontaktowego albo poprzez udostępnione dane teleadresowe. Z kolei osobistą wizytę w siedzibie firmy ułatwi funkcja geolokalizacji, która pozwala zobaczyć siedzibę firmy na mapie i zaplanować trasę dojazdu. Wpisom firm towarzyszą opinie klientów na ich temat i referencje kontrahentów, co ułatwia podjęcie decyzji o skorzystaniu lub nieskorzystaniu z usług konkretnego przedsiębiorstwa (może się ono do tych wpisów odnosić).
„Wprowadziliśmy do naszego portalu już ponad milion firm. Mamy nadzieję, że startowy Wpis stanie się dla nich punktem wyjścia do zwiększenia aktywności na portalu, a pozostałe szybko do nich dołączą. Biorąc pod uwagę szerokie spektrum możliwości, jakie oferujemy naszym użytkownikom, wierzymy, że możemy stosunkowo szybko stać się bardzo popularnym, nowym kanałem komunikacji marketingowej dla firm. Dla przedsiębiorstw, które dotąd nie były obecne w Internecie, portal jest idealnym narzędziem, żeby szybko i tanio zacząć zdobywać tam nowych klientów. Z kolei dla tych, którzy mają już swoje witryny, Firmy.net może stać dodatkowym narzędziem promocji”- zachęca do korzystania z portalu Firmy.net Michał Kurczycki.

1 Komentarz

Dodaj komentarz