Trendy i newsy

Już w marcu Konferencja M@il My Day!

fot. materiały prasowe organizatora
561wyświetleń

W marcu już po raz szósty odbędzie się Konferencja Email Marketingowa – M@il My Day.  To jedna z największych imprez branżowych, która łączy ciekawe i inspirujące prelekcje, polskie i zagraniczne case study oraz warsztaty.


VI edycja M@il My Day odbędzie się 20-21 marca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach. Podczas pierwszego dnia będzie można wysłuchać prelekcji, drugiego dnia – wziąć udział w wybranych spośród 11 warsztatów prowadzonych przez marketingowych ekspertów i praktyków.

Dzień 1 – Konferencja

  1. Paweł Sala – Email Marketing 2018
  2. Maciej Orłoś – 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji
  3. Maciej Płonka – Jak zaprojektować skuteczny formularz?
  4. Maciej Lewiński – Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile
  5. Grzegorz Nowak – Na czym polega model omnichannel i customer experience
  6. Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk – Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek
  7. Artur Kurasiński – 10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu
  8. Maciej Budzich – Dlaczego nam nie wyszło… [Case Study kampanii mailingowej Biblii Audio]
  9. Łukasz Chwiszczuk – Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości
  10. Bartłomiej Rak – Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku
  11. Jan Zając – W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy
  12. Alexa Hubley – Lessons in Customer Marketing…From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim)
  13. Szymon Słowik – Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation?
  14. Artur Jabłoński – Generowanie leadów przez Facebooka

Dzień 2 – Warsztaty

Drugiego dnia odbędą się warsztaty. Dla początkujących w email marektingu – całodniowe warsztat wprowadzający. Dla bardziej zaawansowanych jest 10 warsztatów z rożnych obszarów, m.in. Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku, E-mail marketing zgodny z RODO,  czy też Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce.

Zapisy wciąż trwają!

Więcej informacji o wydarzeniu:

https://mailmyday.pl/

Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.

 

Dodaj komentarz