Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej wiosny, na którym nie może Cię zabraknąć! Daj się przeprowadzić specjalistom krok po kroku od planowania, strategii, realizacji po analizę oraz właściwe wyciąganie wniosków.
Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Bierzemy na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.
Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Krzysztof Sobieszek, Daniel Kędzierski, Jolanta Piela, Maciej Piątek.
Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.
Skrócony program wydarzenia:
DZIEŃ 1
Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej. – Paweł Tkaczyk
Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje? – Janina Bąk
Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. – Artur Maciorowski
Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? – Daniel Kędzierski
Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! – Kamil Kozieł
Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?- Adam Zemełka
Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?- Krzysztof Sobieszek
Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?- Karol Dziedzic
Jak unikać błędów w komunikacji pomiędzy klientem a agencją, by szybko osiągnąć pożądany rezultat współpracy? – Maciej Piątek
DZIEŃ 2
To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.
Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku (Grzegorz Nowicki)
Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku (Artur Jabłoński)
Warsztat 3. Podstawowy – Google Analytics (Monika Kołodziejczyk)
Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics (Karol Dziedzic)
Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska)
Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing (Artur Maciorowski)
Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny.
Bilety są dostępne tutaj: www.kongres-online.pl.