Trendy i newsy

Krajowa Izba Gospodarcza – Patron Honorowy programu i konkursu Firma Przyjazna Internautom

529wyświetleń

Misja:
Dbałość o przedsiębiorców.
Prowadzenie dialogu z rządem.
Udostępnianie rynków zagranicznych.
Promowanie zasady „Fair Play”.
Krajowa Izba Gospodarcza jest wiodącą, niezależną organizacją biznesu w Polsce. Powstała w 1990 roku i skupia ponad 150 organizacji biznesowych. Zajmuje się promowaniem społecznej wrażliwości biznesu, a organizowane przez nią szkolenia i konferencje pomagają przedsiębiorcom wdrażać etyczne standardy. Najbardziej uczulone społecznie firmy są cyklicznie nagradzane przez KIG w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Priorytetem organizacji jest dbałość o polskich przedsiębiorców w ujęciu międzynarodowym. KIG jest członkiem Eurochambres (Stowarzyszenia Europejskich Izb Przemysłowo-Handlowych) i Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu. Organizacja podpisała również umowy o współpracę z większością narodowych izb gospodarczych na świecie, a jej Prezes Andrzej Arendarski, obejmując w 2008 roku stanowisko wiceprezesa Eurochambres, umocnił pozycję Krajowej Izby Gospodarczej na arenie międzynarodowej.
Krajowa Izba Gospodarcza działa na rzecz poprawy wizerunku Polski na świecie. Organizacja zakłada, że jeśli kraj będzie postrzegany pozytywnie, to zwiększy to szanse polskich firm na rynku międzynarodowym. Dlatego, dążąc do wyznaczonego sobie celu, organizuje międzynarodowe wystawy prezentujące kraj podczas Expo (Hanover, Aichi) oraz inicjuje narodowe ekspozycje przedsiębiorców na całym świecie. KIG powołał także Instytut Marki Polskiej, który podejmuje sukcesywne działania w walce  o wzmacnianie dobrej opiniii o kraju na arenie międzynarodowej.
Internet przenika do coraz większej liczby gałęzi gospodarki. Niestety odsetek polskich firm intensywnie wykorzystujących sieć, sięgający 51 proc., jest o wiele niższy niż w innych krajach Europy. Dlatego tak ważna jest inicjatywa „Firma Przyjazna Internautom”, którą Krajowa Izba Gospodarcza z przyjemnością objęła swoim patronatem. Celem programu i konkursu jest nie tylko docenienie przedsiębiorstw za wysoki standard komunikacji z klientami w internecie, ale również edukowanie firm, jak stale dopasowywać swój wizerunek do potrzeb internautów – komentuje Karolina Sierakowska, Specjalistka w Biurze Komunikacji i Marketingu KIG.
Więcej informacji na temat Krajowej Izby Gospodarczej można znaleźć na stronie: http://www.kig.pl/

Dodaj komentarz