Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

Coworking – inne spojrzenie na biuro

W ostatnich latach na rynku pracy coraz bardziej opłacalne i popularne staje się zlecanie zadań niezależnym specjalistom, którzy pracują jako wolni strzelcy. Już nie tylko dziennikarze i artyści, ale przede wszystkim programiści, konsultanci i doradcy wszelkiej maści – razem tworzą całkiem pokaźny rynek freelance, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Tam też kilka lat temu powstały pierwsze specjalne biura dla freelancerów, jako odpowiedź na ujawniające się wady i ograniczenia samotnej pracy w domu – tradycyjnego miejsca ich pracy. Biura takie oparte są o ideę coworkingu, czyli „wspólnego pracowania” w...
Trendy i newsy

Facebook – zostań fanem Firmy.net

Idąc z duchem czasu nasz portal pojawił się w najpopularniejszym serwisie społecznościowym na świecie. Chcemy na bieżąco pozostawać w kontakcie z naszymi klientami oraz osobami korzystającymi z katalogu Firmy.net. Facebook jest dla nas platformą do błyskawicznej, dwustronnej komunikacji. Profil na Facebooku ma być kanałem służącym do nawiązywania kontaktów biznesowych oraz źródłem najświeższych informacji o tym, co się dzieje na portalu. Oprócz tego gwarantujemy solidną dawkę krótkich ciekawostek, porad i informacji z biznesem w tle. Dla wszystkich zarejestrowanych fanów Firmy.net na Facebooku planujemy specjalne rabaty, promocje i konkursy. Jak zostać fanem...
Trendy i newsy

Lista nagrodzonych za udział w badaniu Firmy.net

Wśród wszystkich firm, które wzięły udział w naszym badaniu, rozlosowaliśmy nagrody. Poniżej podajemy pełną listę nagrodzonych. Główną nagrodę Pakiet Bussines Gold na rok o wartości 2127,60 zł wylosowała firma POLMARK Technika Grzewcza i Sanitarna z Wrocławia Pakiety Business na rok wylosowały firmy: PHU Carslux & Tourist Megan s.c. - J.Bielanik, J. Worsowicz Grochowicz - Kowalstwo Artystyczne Adentro - Michał Nawrocki mmfastn - Marta Cymanowska Pakiety Starter na rok wylosowały firmy: Top Group Hydromet Centrum Pomp Świtalska-Krzyżańska Kornelia - Zakład optyczny Bartosz Januszczak - Steel Welding Technology Kraina Snu - Monika...
Trendy i newsy

Czy w 2010 roku wirtualne półki zaczną się uginać? – wyniki badania Firmy.net

INFORMACJA PRASOWA STYCZEŃ 2010 Firmy.net badają plany internetowej ekspansji małych i średnich przedsiębiorstw Czy w 2010 roku wirtualne półki zaczną się uginać? Ponad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez Firmy.net – portalu umożliwiającego kompleksową promocję firm w Internecie. Jedynie 1% przedsiębiorców twierdzi, że nie potrzebuje Internetu do sprzedaży. Przedsiębiorcy, zapytani o to, w jakim stopniu korzystają z Internetu przy sprzedaży swoich produktów lub usług, w większości (52%) odpowiedzieli, że Internet pomaga im dotrzeć...
Trendy i newsy

Nowe szablony graficzne dla stron Business i Business GOLD

Dwa najlepsze pakiety reklamowe Firmy.net mają od dzisiaj możliwość zmiany grafiki swojej strony www. Do wyboru jest 5 szablonów, które pozwolą firmom całkowicie zmienić wygląd strony www. Dzięki temu coraz liczniejsze grono firm posiadających pakiet Business bądź GOLD będzie miało narzędzie pozwalające wyróżnić swoją stronę i lepiej dopasować jej wygląd do charakteru firmy. Aby skorzystać innego szablonu graficznego należy (po zalogowaniu) w menu „Opcje widoku” wybrać „Zmień wygląd”, a następnie z menu „Wybierz szablon” dobrać odpowiedni motyw i zatwierdzić przyciskiem „OK”. Z upływem czasu będziemy dodawać nowe szablony do wyboru,...
Trendy i newsy

Nowy partner Firmy.net

Każda firma, która ma konto w portalu Firmy.net jest dodatkowo promowana w innych portalach. W ramach tzw. Partnerstwa Strategicznego Firmy.net sukcesywnie dociera do najbardziej popularnych serwisów internetowych w Polsce. Dzięki współpracy z innymi potentatami z branży internetowej, przedsiębiorstwa zarejestrowane w Firmy.net stale zwiększają zasięg swoich ofert o nowe miejsca w sieci. Pozwala to dotrzeć do zupełnie nowych grup klientów skupionych wokół treści prezentowanych przez partnera Firmy.net Katalog firm wyświetlany przez naszych partnerów jest przyjazny wyszukiwarkom. Okazuje się, że szukając niektórych produktów lub usług w pierwszej dziesiątce wyników odnajdziemy - oprócz...
Trendy i newsy

Wideo-oferty: nowa jakość na rynku pracy?

"Jeżeli jeden obraz jest wart tysiące, to wideo jest warte miliony". Tym hasłem jeden z kanadyjskich portali rekrutacyjnych zachęca do wgrywania swoich wideo cv (video cv, talking cv), czyli inaczej mówiąc, wizytówek przedstawiających kandydatów w formie krótkiego filmu wideo. W obecnych czasach, kiedy wysłanie tradycyjnego cv jest tak banalnie proste, że kandydaci potrafią wysłać ich setki, zanim otrzymają zaproszenie na jedną chociażby rozmowę kwalifikacyjną, coraz większą wagę przywiązuje się do tego, aby aplikacja była oryginalna, a co za tym idzie, zwróciła uwagę pracodawcy lub osoby rekrutującej. Dobrym sposobem jest wspomniana...
Trendy i newsy

Blog Firmy.net wystartował

Witamy na Blogu Firmy.net! Celem bloga jest wymiana informacji pomiędzy przedstawicielami firm, które korzystają z portalu Firmy.net Na blogu będziemy publikować artykuły i porady pomocne w biznesie, które można komentować i oceniać, podsuwać lepsze rozwiązania. Od tej pory możesz aktywnie uczestniczyc w dyskusjach i dzielić się z innymi własnymi doświadczeniami w prowadzeniu firmy. Gorąco zachęcamy do wysyłania Twoich przemyśleń i artykułów. Z chęcią opublikujemy je na blogu. Warto, ponieważ możesz zyskać opinię innych osób, ocenić trafność swoich pomysłów i - przy okazji - masz szansę wypromowania siebie i Twojej firmy...
Trendy i newsy

Firmy.net bada priorytety i budżety polskich firm na promocję w sieci. Co się liczy w Internecie?

INFORMACJA PRASOWA STYCZEŃ 2009 Dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, skuteczne pozyskanie klienta i wzrost sprzedaży to priorytety internetowej promocji małych i średnich przedsiębiorstw – tak wynika z badania przeprowadzonego na firmach przez portal Firmy.net. Badanie Firmy.net – portalu umożliwiającego kompleksową promocję firm w Internecie – przeprowadzono w październiku 2008 roku za pomocą ankiety internetowej na 2801 przedsiębiorstwach zarejestrowanych w portalu. Współczynnik response rate (stosunek liczby wyemitowanych ankiet do liczby wypełnionych ankiet) wyniósł 25 proc. Ankieta składała się z trzech niezależnych modułów: w pierwszym zapytano, co jest najważniejsze w promocji firmy w Internecie, w drugim ile przedsiębiorstwa byłyby na nią...
1 37 38 39 40
Strona 39 z 40