Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

Czy w 2010 roku wirtualne półki zaczną się uginać? – wyniki badania Firmy.net

INFORMACJA PRASOWA STYCZEŃ 2010 Firmy.net badają plany internetowej ekspansji małych i średnich przedsiębiorstw Czy w 2010 roku wirtualne półki zaczną się uginać? Ponad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez Firmy.net – portalu umożliwiającego kompleksową promocję firm w Internecie. Jedynie 1% przedsiębiorców twierdzi, że nie potrzebuje Internetu do sprzedaży. Przedsiębiorcy, zapytani o to, w jakim stopniu korzystają z Internetu przy sprzedaży swoich produktów lub usług, w większości (52%) odpowiedzieli, że Internet pomaga im dotrzeć...
Trendy i newsy

Nowe szablony graficzne dla stron Business i Business GOLD

Dwa najlepsze pakiety reklamowe Firmy.net mają od dzisiaj możliwość zmiany grafiki swojej strony www. Do wyboru jest 5 szablonów, które pozwolą firmom całkowicie zmienić wygląd strony www. Dzięki temu coraz liczniejsze grono firm posiadających pakiet Business bądź GOLD będzie miało narzędzie pozwalające wyróżnić swoją stronę i lepiej dopasować jej wygląd do charakteru firmy. Aby skorzystać innego szablonu graficznego należy (po zalogowaniu) w menu „Opcje widoku” wybrać „Zmień wygląd”, a następnie z menu „Wybierz szablon” dobrać odpowiedni motyw i zatwierdzić przyciskiem „OK”. Z upływem czasu będziemy dodawać nowe szablony do wyboru,...
Trendy i newsy

Nowy partner Firmy.net

Każda firma, która ma konto w portalu Firmy.net jest dodatkowo promowana w innych portalach. W ramach tzw. Partnerstwa Strategicznego Firmy.net sukcesywnie dociera do najbardziej popularnych serwisów internetowych w Polsce. Dzięki współpracy z innymi potentatami z branży internetowej, przedsiębiorstwa zarejestrowane w Firmy.net stale zwiększają zasięg swoich ofert o nowe miejsca w sieci. Pozwala to dotrzeć do zupełnie nowych grup klientów skupionych wokół treści prezentowanych przez partnera Firmy.net Katalog firm wyświetlany przez naszych partnerów jest przyjazny wyszukiwarkom. Okazuje się, że szukając niektórych produktów lub usług w pierwszej dziesiątce wyników odnajdziemy - oprócz...
Trendy i newsy

Wideo-oferty: nowa jakość na rynku pracy?

"Jeżeli jeden obraz jest wart tysiące, to wideo jest warte miliony". Tym hasłem jeden z kanadyjskich portali rekrutacyjnych zachęca do wgrywania swoich wideo cv (video cv, talking cv), czyli inaczej mówiąc, wizytówek przedstawiających kandydatów w formie krótkiego filmu wideo. W obecnych czasach, kiedy wysłanie tradycyjnego cv jest tak banalnie proste, że kandydaci potrafią wysłać ich setki, zanim otrzymają zaproszenie na jedną chociażby rozmowę kwalifikacyjną, coraz większą wagę przywiązuje się do tego, aby aplikacja była oryginalna, a co za tym idzie, zwróciła uwagę pracodawcy lub osoby rekrutującej. Dobrym sposobem jest wspomniana...
Trendy i newsy

Blog Firmy.net wystartował

Witamy na Blogu Firmy.net! Celem bloga jest wymiana informacji pomiędzy przedstawicielami firm, które korzystają z portalu Firmy.net Na blogu będziemy publikować artykuły i porady pomocne w biznesie, które można komentować i oceniać, podsuwać lepsze rozwiązania. Od tej pory możesz aktywnie uczestniczyc w dyskusjach i dzielić się z innymi własnymi doświadczeniami w prowadzeniu firmy. Gorąco zachęcamy do wysyłania Twoich przemyśleń i artykułów. Z chęcią opublikujemy je na blogu. Warto, ponieważ możesz zyskać opinię innych osób, ocenić trafność swoich pomysłów i - przy okazji - masz szansę wypromowania siebie i Twojej firmy...
Trendy i newsy

Firmy.net bada priorytety i budżety polskich firm na promocję w sieci. Co się liczy w Internecie?

INFORMACJA PRASOWA STYCZEŃ 2009 Dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, skuteczne pozyskanie klienta i wzrost sprzedaży to priorytety internetowej promocji małych i średnich przedsiębiorstw – tak wynika z badania przeprowadzonego na firmach przez portal Firmy.net. Badanie Firmy.net – portalu umożliwiającego kompleksową promocję firm w Internecie – przeprowadzono w październiku 2008 roku za pomocą ankiety internetowej na 2801 przedsiębiorstwach zarejestrowanych w portalu. Współczynnik response rate (stosunek liczby wyemitowanych ankiet do liczby wypełnionych ankiet) wyniósł 25 proc. Ankieta składała się z trzech niezależnych modułów: w pierwszym zapytano, co jest najważniejsze w promocji firmy w Internecie, w drugim ile przedsiębiorstwa byłyby na nią...
Trendy i newsy

Firmy.net ze stronami www dla MSP

Własna strona w katalogu? Dlaczego nie! Firmy.net – portal umożliwiający kompleksową promocję firm w Internecie – wprowadza kolejne nowości dla swoich klientów. Teraz firma zarejestrowana w portalu otrzymuje nie tylko szereg narzędzi do przygotowania profesjonalnej prezentacji, ale w bardzo krótkim czasie ma możliwość utworzenia samodzielnej, firmowej strony www w obrębie katalogu.
Trendy i newsy

Bądź opiniotwórczy i wygraj GPS

Firmy.net – portal umożliwiający kompleksową promocję firm w Internecie - zaprasza do zamieszczania opinii o firmach zarejestrowanych w portalu. Każdy internauta, który odwiedzi Firmy.net i podzieli się opinią na temat znajdującej się tam firmy, ma szansę wygrać nowoczesny system nawigacji samochodowej GPS.
1 38 39 40 41
Strona 40 z 41