Mała firma w sieci

7 powodów, dla których warto być Firmą Przyjazną Internautom

uśmiechnięta bizneswoman z kciukiem w górze w geście ok
fot. istockphoto.com
623wyświetleń

Odkryj swój potencjał

uśmiechnięta bizneswoman z kciukiem w górze w geście ok
fot. istockphoto.com

Lepsza widoczność w sieci, potwierdzona opiniami i referencjami wiarygodność, profesjonalny wizerunek, nowi klienci, których przekonała profesjonalna prezentacja firmy w portalu Firmy.net – to korzyści, które wymieniają laureaci III edycji konkursu, organizowanego przez Firmy.net. Poznaj wszystkie 7 powodów, dla których warto być Firmą Przyjazną Internautom.

Zwycięzców konkursu zapytaliśmy o to, jakie korzyści odnieśli z uczestnictwa w programie. Poznaj ich opinie i dowiedz się, na co ma wpływ spełnienie 5 programowych kryteriów stawianych małym firmom w sieci. Przekonaj się, że warto przystąpić do programu i spełnić wymagania nie tylko klientów poszukujących produktów i usług w internecie, lecz również robotów wyszukiwarek, od oceny których zależy wysokość pozycji Twoje firmy w wynikach wyszukiwania.

Dlaczego warto?

Oto 7 powodów, dla których warto być Firmą Przyjazną Internautom.
 

1. Profesjonalna prezentacja jako dodatkowa forma promocji

Jedną z form reklamy w internecie jest przedstawienie informacji o swojej firmie i ofercie w katalogach firm. Najczęściej przedstawia się w nich podstawowe dane teleadresowe i podstawowe informacje o profilu działalności firmy. Jednak, aby efekt był lepszy, należy rozbudować prezentację i zawrzeć w niej więcej szczegółów z oferty, dzięki czemu klient otrzymuje wszystkie potrzebne do podjęcia decyzji zakupowej informacje w jednym miejscu.
 

2. Lepsza widoczność w sieci

Tworząc prezentację w portalu Firmy.net wedle postawionych kryteriów, przedstawia się odwiedzającym ją klientom wartościowe informacje oraz przyczynia się do tego, aby była ono wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwania. To głównie dzięki szczegółowemu opisowi oferowanych usług, uzupełnionemu katalogowi produktów i unikalnym treściom oraz wysokiej renomie portalu w Google.

Marcin KaczorMarcin KaczorTermowizja 4 SPEC Sp. z o.o. Marcin Kaczor, Termowizja 4 SPEC Sp. z o.o.„Współpraca z portalem Firmy.net i umieszczenie tam naszej wizytówki znacząco poprawiło widzialność naszej strony internetowej w sieci. Zyskaliśmy sporo nowych klientów dzięki reklamie na tym portalu, a kupony rabatowe i okazje cenowe na pomiary termowizyjne ze strony Okazje.Firmy.net pozwoliły sprawdzić stan docieplenia swojego domu w atrakcyjnych cenach wielu właścicielom nieruchomości z naszego regionu.Poza tym internet jest naszym głównym miejscem pozyskiwania klientów. Stąd nasza decyzja o udziale w programie Firma Przyjazna Internautom i starania w dopracowanie prezentacji, co przyniosło nam zadowalające efekty.”

 

3. Pełna oferta dostępna od ręki w katalogu produktów i usług

Dzięki uzupełnionemu katalogowi produktów i usług możesz być na pierwszych miejscach w Google na setki słów kluczowych, które w nim zawrzesz. Dzięki temu pozyskujesz bardzo duży ruch na prezentację bezpośrednio z wyszukiwarki Google. Oprócz tego klienci, którzy trafiają na Twoją prezentację uzyskują dużo istotnych dla nich informacji o produkcie czy usłudze. Oszczędzasz czas swój jak i klientów, którzy nie muszą się o nic dopytywać, jak również przekonani o tym, że znaleźli, to czego szukali, nie udają się do dalej do konkurencji.

Jakub AdamusJakub AdamusM’star Jakub Adamus, M’star„Osobiście dla nas najbardziej użyteczną opcją jest możliwość prezentacji naszych produktów i usług. Dzięki bardzo wysokiej pozycji portalu w wyszukiwarkach internetowych – nasze produkty również są bardzo dobrze widoczne w sieci. W obecnym momencie prezentujemy prawie 1000 produktów w katalogu produktów i usług, głównie z kategorii sport i turystyka. Dzięki dostępnym statystykom odwiedzin prezentacji widzimy, że opłaciło się dołożyć starań w jego uzupełnienie.”

 

4. Wiarygodność potwierdzona opiniami i referencjami

Bardzo ważnym elementem budowania zaufania jest przedstawienie dowodów swojego profesjonalizmu. O jakości usług przedsiębiorstwa świadczą jego zadowoleni klienci. Dołóż starań w pozyskiwanie opinii i referencji, które są wyrazem rzetelności i fachowości Twojej firmy.

Agnieszka WojtuniakAgnieszka WojtuniakPolskie Karty Sp. z o.o. Agnieszka Wojtuniak, Polskie Karty Sp. z o.o.Wśród funkcjonalności portalu Firmy.net doceniamy możliwość pozostawienia opinii o naszych usługach, a także przesłania referencji. Od chwili, gdy dołączyliśmy do programu Firma Przyjazna Internautom, otrzymaliśmy wiele komentarzy od nowych klientów, że zdecydowali się skorzystać z naszych usług drukowania kart dzięki pozytywnym opiniom, które znaleźli na Firmy.net. Zależy nam również na tym, aby klient łatwo znalazł nas w internecie i mógł bezproblemowo skontaktować się naszymi konsultantami. Dlatego dbamy o posiadaną firmową stronę www,  profil na Facebooku, YouTube oraz wizytówkę w Firmy.net, dzięki czemu klient w szybki sposób może odnaleźć wszystkie informacje, których potrzebuje.

 

5. Profesjonalny e-wizerunek partnera w biznesie

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że wszystkie Twoje działania ku byciu przyjaznym internautom, budują Twój pozytywny wizerunek. Jest to strategiczny element, który wpływa na wyniki Twojej firmy. Dlatego nie należy ich lekceważyć, a odpowiednio opracować i wytrwale dążyć do ich realizacji.

Robert ŁętochaRobert ŁętochaAgencja Reklamowa Reklamatic Robert Łętocha, Agencja Reklamowa ReklamaticJesteśmy producentem flag reklamowych oraz oficjalnym dystrybutorem masztów flagowych. Ponadto drukujemy ulotki, wizytówki, plakaty, bannery, wydruki rollupowe i billboardowe. Zajmujemy się więc szeroko pojętą reklamą. Nasze produkty i usługi świadczymy na terenie całej Polski oraz Unii Europejskiej. Tak szeroki zasięg działalności jest możliwy dzięki internetowi. Doceniam ogromne znaczenie obecności firmy w sieci, którego doświadczyłem, dlatego też tak ważne było dla nas uzyskanie statusu Firmy Przyjaznej Internautom. Natomiast współpracę z portalem Firmy.net, doceniamy za możliwość promowania poszczególnych produktów oraz szansę na dialog z klientami.

 

6. Okazja do nauki, jak budować i zarządzać wizerunkiem w internecie

Głównym założeniem programu „Firma Przyjazna Internautom” jest edukowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim małych i średnich firm, w kwestii obecności w sieci, aby te stale podnosiły swoje standardy komunikacji z e-klientem. Firmy.net stawiają sobie za cel wskazanie odpowiedniej drogi, aby działania właścicieli firm były jeszcze bardziej efektywne.

Szymon PuławskiSzymon PuławskiWodzireje.pl – Grupa Artystyczna Szymon Puławski, Wodzireje.pl – Grupa ArtystycznaOd początku istnienia firmy, nie wyobrażam sobie działań bez internetu. Odkąd po założeniu strony internetowej Wodzireje.pl, zaczęły się telefony ze zleceniami, wiedziałem, że to dobry kierunek. Od tamtej pory prowadzę stronę www, firmowego bloga oraz Fanpage na Facebooku. Bardzo spodobała mi się również idea programu Firma Przyjazna Internautom, chociażby dlatego, że ponad połowa nowych klientów pochodzi w internetu. Gdy przygotowywaliśmy się do uzyskania tytułu Firmy Przyjaznej Internautom, sporo się nauczyliśmy. Wymagania, które trzeba było spełnić, sprawiły trochę kłopotu, ale też były okazją do nauki. Myślę, że teraz lepiej potrafimy zarządzać naszym wizerunkiem w sieci. Mogę jeszcze dodać, że najlepszą formą reklamy są rekomendacje klientów oraz firm, z którymi stale współpracujemy.

 

7. Nowi klienci zachęceni gwarancją wysokiego poziomu usług

Gwarancją pozyskania nowych klientów jest już nie tylko niska cena. Coraz częściej internauci poszukują wysokojakościowych usług czy produktów. Będąc Firmą Przyjazną Internautom, kreujesz swoją firmę jako wiarygodnego i godnego zaufania partnera, co jest potwierdzone tytułem.

Dariusz MarońDariusz MarońSERVCOMP Dariusz Maroń, SERVCOMPOd początku działalności jesteśmy obecni w internecie, który jest jednym z głównych kanałów pozyskiwania nowych klientów. Obecność w internecie, to nie tylko strona www, ale także wiele innych przydatnych serwisów wspomagających promocję firmy. W Firmy.net doceniamy to, że nasi klienci mogą szybko i łatwo odnaleźć wszystkie informacje oraz poznać opinie pozostałych osób na temat naszej firmy. Jest to wystarczająca zachęta, aby pozyskiwać nowe grono klientów. Udział w programie Firma Przyjazna Internautom okazał się strzałem w dziesiątkę. Uzyskanie tytułu FPI jest dla nas dużym wyróżnieniem i myślę, że dla wielu przeglądających naszą prezentację jest to wyznacznik i gwarancja naprawdę wysokiego poziomu świadczonych usług.

 
 

Lista laureatów III edycji konkursu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gratulujemy raz jeszcze zwycięzcom III edycji konkursu!

A wszystkie pozostałe firmy zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, który wyłoni Firmy Przyjazne Internautom w 2014 roku. Warunkiem uczestnictwa w programie Firma Przyjazna Internautom jest posiadanie konta w serwisie Firmy.net. Uczestnictwo nie wiąże się z żadnymi kosztami, a założenie konta i prowadzenie prezentacji „Wpis” jest bezpłatne.
 

Mam konto i chcę zostać Firmą Przyjazną Internautom
Załóż darmowe konto, aby dołączyć do programu
zaloguj-sie zaloz-konto

1 Komentarz

  1. W czasach kiedy głównym kanałem komunikacji z Klientem i źródłem pozyskiwania opinii o firmie jest sieć, warto poświęcić uwagę i zbudować w niej solidny wizerunek, który będzie oparty na rekomendacjach zadowolonych Klientów oraz łatwości dostępu do informacji o realizowanych projektach itp. Budowa wizerunku to proces, który nigdy nie jest skończony. Miejmy się na baczności 😉

Dodaj komentarz