Mała firma w sieci

Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu – cz. 3

519wyświetleń

Już wiesz, jakie korzyści niesie za sobą promocja poprzez kupony rabatowe, a szczególnie, gdy nie musisz nic za to płacić. Jeśli Twoja okazja już wyświetla się na portalu Okazje.Firmy.net, dowiedz się, jak zwiększyć jej skuteczność, a jeśli jeszcze nie – koniecznie spróbuj tej formy promocji i dodaj okazję z wykorzystaniem naszych wskazówek.
Zwiększ swoje szanse – cz. 3
Co zrobić, aby promocja przyniosła zamierzony skutek? Jak zwiększyć pobieralność kuponów? Jak sprawić, aby przeglądający okazje zostali naszymi klientami? Oczywiście popularność okazji zależy od wielu czynników. Na pewno głównym z nich jest wielkość udzielonego rabatu. Im większy damy rabat, tym okazja bardziej zainteresuje użytkowników. Jednak nie tylko to wpływa na to, ile osób pobierze kupon rabatowy i zgłosi się, aby go zrealizować. Oto kluczowe wskazówki jak przygotować ofertę, aby budziła ona pożądanie klientów.

  • Klucz do sukcesu

Niestety sam pomysł na okazję nie wystarcza. Wiemy już to, podpatrując statystyki pobrań kuponów.   Pomyśl, czy skorzystałbyś z oferty jakiejś firmy bez informacji o warunkach oferty lub szczegółowego opisu, co oferta obejmuje? Pewnie nie. Podobnie myślą odwiedzający portal Okazje.Firmy.net. Niedomówienia działają na niekorzyść, ponieważ internauci wolą zrezygnować z oferty niż tracić swój czas na dopytywanie się o szczegóły okazji.

Oto wyniki naszych obserwacji, na które warto zwrócić uwagę podczas dodawania swoich okazji:

1. Podaj pełny i jasny opis okazji
Opisz dokładnie, co obejmuje okazja. Przedstaw korzyści oraz powody, dla których klient ma nabyć Twój produkt lub skorzystać z Twoich usług. Pochwal swój produkt, dzięki czemu zachęcisz klienta do pobrania kuponu.

2. Dokładnie określ warunki
Ważne jest, aby klienci nie mieli wątpliwości, jak mogą skorzystać z okazji. Podaj wszystkie istotne dla Twojej działalności warunki. Aby ułatwić ten proces, wybierz z gotowych szablonów warunków.

3.  Dodaj zdjęcie
Obraz przedstawia więcej niż słowa. Ciekawe i profesjonalne zdjęcie produktu lub usługi zachęca do skorzystania z okazji.

4. Zwiększ czas na realizację kuponów
Bardzo istotne jest ustalenie odpowiedniej ilości czasu na realizację kuponu, szczególnie przy produktach lub usługach droższych. Im dłuższy czas na skorzystanie z okazji, tym więcej klientów zdecyduje się pobrać kupon.

5. Ustal wyższy rabat
Testuj jak wielkość przyznanego rabatu wpływa na pobieralność kuponów. Pamiętaj, że możesz ustalić limit pobrań. Zbyt niski rabat może nie wzbudzić zainteresowania klientów i tym samym nie wyróżniać Twojej oferty wśród innych okazji.

6. Nie kończ na jednej okazji
Dodawaj kolejne okazje. Testuj różne schematy okazji i wysokość rabatów, aby sprawdzić, która forma promocji przyciąga najwięcej klientów. Ta forma reklamy umożliwia również szybką i dokładną ocenę skuteczności działań. Firmy widzą bowiem, ilu klientów z serwisu Okazje.Firmy.net do nich przychodzi, ilu wraca i mogą łatwo ocenić, czy taka forma reklamy im się opłaca.

Oczywiście nie jest obowiązkowe stosowanie się do wskazówek. Każda firma ma dowolność w dodawaniu swoich okazji. Jednak z naszych badań wynika, że okazje np. z dodanym zdjęciem lub dokładnym i wyczerpującym opisem są pobierane częściej.
Życzymy dużej pobieralności kuponów!
Przeczytaj inne artykuły z cyklu „Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu”:

1. Skorzystaj z najstarszego narzędzia do promocji firmy

2. Przełamuj swoje bariery

3. Zwiększ swoje szanse

4. Zyskaj stałych i lojalnych klientów

2 komentarze

Dodaj komentarz