Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Aplikacja Firmy.net na urzadzeniach moblilnych
Trendy i newsy

Aplikacja Firmy.net doceniona po raz kolejny! Pierwsze miejsce w Windows Store

Firmy.net ma kolejny powód do radości! Nasza aplikacja dopiero co pojawiła się na smartfony z Windows Phone, a już zajmuje pierwsze miejsce w Windows Store. Jeśli masz Nokię Lumię lub inny telefon z systemem Windows Phone, koniecznie zainstaluj aplikację i zobacz, jak prezentuje się w niej Twoja firma! Aplikacja Firmy.net została już wcześniej wyróżniona przez Microsoft, stając się częścią kampanii promującej nowe tablety z Windows 8. Teraz przyszedł czas na smartfony z Windows Phone, wśród których jest ciesząca się bardzo dużą popularnością Nokia Lumia. Aplikacja Firmy.net znalazła się w gronie najlepszych, bezpłatnych aplikacji w kategorii "Biznes", do której należą również aplikacje Gmail, Pracuj.pl czy Biznes.pl....
Mężczyzna pracujący przy komputerze
Trendy i newsy

Badanie Firmy.net i Mergeto.pl – Wypełnij ankietę!

Chcesz dowiedzieć się, co w najbliższym czasie stanie się głównym czynnikiem, który wpływa na decyzje zakupowe klientów? Jeśli jesteś właścicielem firmy lub odpowiadasz za działania marketingowe, będzie to dla Ciebie bardzo cenna informacja.
Twoja firma na Windows 8 dzięki Aplikacji Firmy.net
Trendy i newsy

Twoja firma na Windows 8

Ruszyła ogólnopolska kampania Microsoftu promująca Firmy.net! Zobacz, jak skorzysta na tym Twoja firma! Czym jest aplikacja Firmy.net na Windows 8? Portal Firmy.net wypuścił kilka miesięcy temu aplikację na Windows 8. Każdy posiadacz komputera lub tabletu z systemem Windows 8 może za darmo ściągnąć aplikację, która znacznie ułatwia i przyspiesza znalezienie lokalnych firm, produktów i usług. Jest to świetne rozwiązanie dla każdego, kto potrzebuje skorzystać z usług lokalnych dostawców np.: z najlepszego w mieście mechanika, lokalnego centrum rekreacji, ekipy remontowej, pogotowia komputerowego lub zakupić w swoim mieście np.: materiały budowlane, leki, artykuły dla dzieci czy meble. Aplikacja daje również możliwość wyboru firmy, która proponuje atrakcyjne rabaty. Wybierając firmę, użytkownik może zdecydować, czy chce skorzystać z tej, która oferuje promocje na swoje produkty lub usługi, czy z innej. Co więcej, aplikacja daje możliwość zapoznania się z dotychczasowymi oraz wystawienia własnej opinii o firmie. Jest to niezwykle przydatna funkcjonalność, tym bardziej, że w aplikacji zgromadzonych jest prawie 90 tysięcy opinii. Jak Microsoft promuje Firmy.net? Aplikacja została uznana przez Microsoft za jedną z najlepszych i jest częścią kampanii reklamowej prowadzonej przez firmę od początku grudnia! Firmy.net, a więc także każda firma, która posiada konto na portalu, są promowane przez Microsoft w kampanii reklamującej tablety z systemem Windows8 (kampania wykorzystuje reklamy display, mailing oraz tv online). Natomiast już niebawem aplikacja Firmy.net będzie dystrybuowana jako aplikacja preinstalowana na wszystkich tabletach z Windows 8! Oznacza to, iż każda osoba, która zakupi tablet, nie będzie musiała instalować aplikacji, ale otrzyma ją wraz z nowym urządzeniem. Aplikacja Firmy.net widnieje jako jedna z 4 sugerowanych aplikacji do pobrania (http://www.tablettopc.pl/poznaj_tablet.html)  Aplikacja Firmy.net widnieje jako jedna z 4 sugerowanych aplikacji do pobrania (http://www.tablettopc.pl/poznaj_tablet.html) Jaka jest korzyść dla firm z obecności w promowanej przez Microsoft aplikacji? Przede wszystkim jest to dodatkowy zasięg oraz dodatkowy sposób dotarcia do sporej liczby nowych klientów. Trzeba jednak pamiętać, że same odwiedziny większej liczby osób na prezentacji to nie wszystko. Najważniejsza kwestia leży zawsze po stronie firmy – pełen i bogaty opis tego, co oferuje, gdzie, jak oraz kiedy. Żadna firma, nawet z największym ruchem na stronie, nie zwiększy sprzedaży, jeżeli nie poda tak ważnych dla klienta informacji. Co zatem ma zrobić firma? Firmy.net zachęcają, aby właściciele pochylili się już teraz nad swoimi prezentacjami i uzupełniali takie dane jak: godziny otwarcia, opis firmy, katalog produktów i usług, które determinują to, czy klient zdecyduje się na kontakt czy wybierze firmę konkurencyjną. Każdy element prezentacji uzupełniony unikalnymi (nieskopiowanymi z innej strony www) treściami winduje firmę na listach i stawia ją nad konkurencją. Na początek proponujemy, abyś zadbał o trzy bardzo ważne elementy: 1. Uzupełnij godziny otwarcia, 2. Postaraj się o opinie od swoich klientów (to zadanie ułatwią Ci dwa pomocne narzędzia, które otrzymałeś w koncie), 3. Dodaj kolejne produkty lub usługi do katalogu i bardzo obszernie je opisz! Mam konto i chcę uzupełnić prezentację Nie mam konta, ale chcę trafić do aplikacji Firmy.net  ...
Gemius: Najwięcej e-klientów jest w Polsce
Trendy i newsy

Raport Gemiusa: Najwięcej e-klientów jest w Polsce

fot. gemius.pl Gemius wziął pod lupę ruch na stronach związanych z e-commerce (tj. sklepy www, aukcje internetowe, porównywarki cenowe, serwisy z opiniami, zakupy grupowe czy pasaże handlowe) w Czechach, Polsce, na Słowacji i na Węgrzech. Przeanalizowano dane z sierpnia 2013 roku. Okazało się, że we wszystkich krajach cieszą się dużą popularnością. Najbardziej zainteresowani e-zakupami są Polacy. Ponad 80 proc. polskich użytkowników sieci weszło na strony związane z e-commerce. W Czechach 54 proc., na Słowacji 51 proc., a na Węgrzech 44 proc. internautów. Zdaniem Mateusza Gordona, eksperta od e-handlu firmy Gemius, te liczby cieszą, ale boom na rynkach e-commerce jeszcze przed nami. – Wciąż niewiele sklepów internetowych posiada wersje mobilne, dzięki którym posiadacze tabletów i smartfonów mogliby w łatwy sposób dokonywać transakcji. Problem polega zatem przede wszystkim na braku odpowiedniej infrastruktury po stronie handlowców, przez który potencjał m-commerce nie jest jeszcze w pełni wykorzystywany – uważa Gordon. Z kolei prof. Grzegorz Mazurek z Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik studiów podyplomowych z e-handlu, jest zaskoczony liczbami. – Okazuje się, że pomimo podobnych uwarunkowań rozwojowych, kraje Europy Środkowo-Wschodniej charakteryzują się dość dużą różnorodnością pod względem wykorzystywania transakcyjnej funkcji Internetu – komentuje. – Cieszy tak wysoki odsetek polskich internautów zainteresowanych e-handlem. To ważny miernik atrakcyjności naszego kraju dla nowych graczy w tej branży, którzy chcieliby zaistnieć na nowych rynkach – dodaje profesor. W wyniku analizy okazało się także, że na Słowacji i na Węgrzech najwięcej e-zakupowiczów jest w grupie osób w wieku 25-34 lata (prawie jedna trzecia internautów w tym wieku z tych krajów odwiedza strony o tematyce e-commerce). Tymczasem w Polsce takie strony cieszą się zainteresowaniem młodszych. Co piąty internauta z tego kraju, który przegląda strony oferujące zakupy w sieci, ma mniej niż 25 lat. W Czechach z kolei strony związane z e-zakupami przyciągają ponad jedną piątą internautów w wieku 35-44 lata. Gemius sprawdził również, w którym kraju e-commerce cieszy się zainteresowaniem starszych internautów. Okazało się, że największym na Węgrzech i w Czechach, gdzie w lipcu 2013 roku strony oferujące zakupy w sieci przeglądało około 15 proc. internautów powyżej 55 roku życia. Natomiast najmniejszą grupę klientów w tej grupie wiekowej mają słowackie i polskie e-sklepy, których ofertą, w analizowanym czasie, zainteresowany był co dziesiąty senior z tego kraju. Zdaniem Mateusza Gordona w polskim Internecie nadal brakuje serwisów dla seniorów. Widać, że twórcy stron e-commerce jeszcze nie doceniają siły nabywczej tej grupy wiekowej, a seniorzy z kolei nie odnajdują w sieci oferty dopasowanej do ich potrzeb. Dane pochodzą z międzynarodowego badania (gemiusAudience) realizowanego przez firmę Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej. Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci. Badanie jest przeprowadzane zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR. W Polsce jest realizowane pod nazwą Megapanel PBI/Gemius. Źródło: Gemius.pl...
1 22 23 24 25 26 41
Strona 24 z 41