ABC biznesu

3 triki, które zmienią łowcę okazji w stałego klienta

465wyświetleń

Okazje.Firmy.net cieszą się coraz większą popularnością wśród małych i mikrofirm. Serwis umożliwia przedsiębiorcom promowanie się poprzez kupony rabatowe. W 2012 r. za pośrednictwem portalu zostało dodanych prawie 10 000 okazji, a ich wartość wyniosła 2 mln zł. Chcesz się dowiedzieć, jaka strategia promocyjna zapewni Twojej ofercie największe zainteresowanie i sprawi, że jednorazowi łowcy okazji zmienią się w Twoich stałych klientów.
Sprzedajesz ciekawe produkty, oferujesz usługi, które przynoszą korzyści klientom. Jednak ludzie mają często opory przed sięganiem do portfela, jeśli nie znają dobrze Twojej firmy. Jak zdobyć zainteresowanie i zachęcić do transakcji niezdecydowanych? Warto zacząć od zaoferowania im towarów z dużymi upustami. W tym możesz wykorzystać kupony rabatowe jako idealną formę promocji Twojej firmy. Podpowiadamy, co zrobić, aby obniżając cenę, realnie na tym zyskać, jednocześnie zyskując uznanie klienta.

Oto 3 triki, dzięki którym zdobędziesz serca klientów:

1. Nie oferuj dokładnie tej samej usługi, za którą bierzesz pieniądze. Jeżeli jesteś dietetykiem, to rozsądniej jest oferować darmowe konsultacje z diagnozą, niż darmowe przygotowanie planu odchudzania. Warto jednak, aby to, co oferujesz, było integralnie związane z tym, co robisz i pozwalało na lepsze poznanie Ciebie i Twojej oferty.
2. Zaoferuj coś, co samo w sobie ma wartość dla klienta, bez konieczności wykupienia kolejnych usług lub dodatkowych elementów produktu np. 50% zniżki na przedłużenie rzęs w jednym oku.
3. Oferuj coś, co nie rozwiąże w 100% problemu, ale pozostawi klienta z apetytem na więcej, tak by z jednej strony miał wolność wyboru, czy dalej będzie korzystał z Twoich usług, z drugiej zaś czuł, że warto zostać z Tobą na dłużej.

Okazje.Firmy.net – darmowa alternatywa dla Groupona

Przypominamy, że w portalu nie płaci się nic za dodawanie okazji, nie pobierane są żadne prowizje za pobrane kupony, a dodawane promocje są publikowane w popularnych agregatorach zakupów grupowych całkowicie za darmo. Okazje dają również możliwość efektywniejszego dotarcia do wybranej grupy odbiorców w zależności od tego, czy są to osoby prywatne czy firmy.

Dodaj okazję i zdobądź nowych klientów!

11 komentarzy

  1. Nie zgodzę się z artykułem.Ktos ,kto oferuje coś za darmo nigdy nie zostanie to docenione.Dobra usługa musi kosztować i mądry klient to wie.Płacisz niewiele i otrzymujesz jakość chińską czyli byle jakość.

    1. Mam usługi i ludzie za przekazywaną im informacją chcą płacić jak najmniej, ale jeśli pójdą po towar do sklepu to nikt im nie zaproponuje go za połowę ceny. Usługa też musi kosztować.

  2. witam uważam ze dodawanie okazji to dobry marketing , lepiej nic nie robić i klienci sami mają do ciebie trafić ,tak się nie stanie , zrobiłem okazje i dwóch klientów pozyskałem . każdy chciałby gotowy worek pieniędzy .ale biznes to ciężka praca i dawanie siebie i wykonywanie pracy bez zysku .,pieniądze przychodzą na końcu pozdrawiam Kazimierz Fabjański

  3. Czasem warto pozwolić klientowi, by poznał usługi konkurencji i doświadczalnie sprawdził, jak się ma reklama do rzeczywistości. Większość ludzi musi się najpierw sparzyć, żeby docenić uczciwość firmy i jakość jej usług.

Dodaj komentarz