fot. Firmy.net
541
E-mailing jest jedną z najpopularniejszych i skuteczniejszych form marketingu bezpośredniego. Kanał komunikacyjny budowany jest poprzez cykliczne informowanie klientów drogą e-mailową o nowej ofercie bądź innych, przydatnych informacjach dotyczących oferty sprzedażowej i nie tylko. W drugim odcinku z serii “O e-marketingu prawie wszystko” specjaliści z branży podpowiadają, jak wykorzystać to proste narzędzie, aby zyskać jak najwięcej.
Generowanie sprzedaży poprzez e-mail marketing? Tak, to jest możliwe i w zasięgu strategii marketingowej małej firmy. Jak zabrać się do tego typu działań? Jak tworzyć wiadomości, aby trafiać do osób, na których nam zależy?
Gośćmi drugiego odcinka są:
- Sebastian Białousz – Prezes Zarządu LeadR Sp. z o.o. www.leadr.pl
- Łukasz Mackiewicz – platforma mailingowa Mailers www.mailers.pl
http://www.youtube.com/watch?v=oXmDzyeBLLM
W kolejnych odcinkach poruszone zostaną tematy z zakresu: pozycjonowania, mediów społecznościowych, video marketingu, a także marketingu w wyszukiwarkach i kanału mobile.
Prowadzący: Marek Dornowski http://www.firmy.net/blog/
Produkcja programu: http://e2o.com.pl/
Otrzymałam kilka propozycji w zakresie prowadzenia e-mail marketingu, ale cena była zaporowa. Czy to musi być takie kosztowne?