ABC biznesu

Jak stworzyć skuteczną okazję? Najczęstsze błędy podczas tworzenia okazji cz. II

Młoda kobieta z kolorowymi torbami na zakupy
fot. fotolia.com
574wyświetleń
Jak stworzyć skuteczną okazję? Najczęstsze błędy podczas tworzenia okazji
fot. istockphoto.com

Poznaj kolejną wskazówkę, jak stworzyć idealną okazję, która poruszy Twoich klientów. Dowiedz się, jakie czynniki wpływają na atrakcyjność promocji i unikaj najczęstszych błędów popełnianych przez reklamujących się w serwisie Okazje.Firmy.net.

Na błędach człowiek się uczy, i to najlepiej na cudzych. Zatem skorzystaj z możliwości i poznaj kolejny najczęściej popełniany błąd przez dodających okazje w portalu Okazje.Firmy.net. Korzystając z naszych wskazówek, masz szansę wyprzedzić konkurencję i skutecznie promować się za pomocą kuponów rabatowych.
>> Czytaj pierwszą część poradnika: Najczęstsze błędy podczas tworzenia okazji cz. I

Błąd 3. Brak zachęcającego opisu

Oprócz zdjęcia i tytułu, na które przede wszystkim zwracają uwagę internauci, nie zapomnij również o szczegółowym, a przede wszystkim zachęcającym opisie Twojego przedmiotu okazji. Jest to miejsce, aby zaspokoić ciekawość tych, którzy wyłowili wzrokiem Twoją okazję spośród wszystkich innych i chcą dowiedzieć się więcej.
1. Opisz dokładnie swój produkt lub usługę
Rzeczowa i dobrze opisana oferta pozwala internautom uniknąć niedopowiedzeń i ułatwia podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu. Skup się zatem na przedstawieniu jak najwięcej istotnych szczegółów oraz korzyści, jakie odniesie klient po skorzystaniu z usług Twojej firmy, przy okazji oszczędzając na tym. Pochwal swój produkt lub usługę, postaraj się użyć perswazyjnego tekstu, użyj emocji, zamiast suchych danych.
Jeśli tworzysz okazję na produkt lub usługę, która jest nowością na rynku, to możesz wykorzystać opis jako miejsce do edukacji klientów i przedstawienia im właściwości i możliwości, których zapewne jeszcze nie znają. Zatem nie strać tej szansy i wypromuj nowość w swoim asortymencie za pomocą kuponów rabatowych.
2. Przedstaw, co zawiera lub czego nie zawiera Twoja okazja
Klient musi dokładnie wiedzieć, na co się decyduje. Jeśli zamieszczasz okazję na zestaw obiadowy w swojej restauracji, napisz, co jest zawarte w okazyjnej cenie (zupa/przystawka/danie główne/deser/napoje). Nie pozostawiaj miejsca na domysły, ponieważ, jeśli klient się zawiedzie, może na tym stracić wizerunek Twojej firmy.
Pamiętaj, że im bardziej rzeczowy opis, tym mniej wątpliwości będą mieli klienci korzystający z okazji. Nie staraj się wprowadzać klienta w błąd, bo zadaniem promocji jest to, aby znaleźć punkt zaczepienia z klientem, a następnie zachęcenia go do skorzystania z usługi za pełnowartościową cenę.
3. Zawrzyj informacje, które są istotne przy realizacji kuponu
Przedstaw informacje o dokładnych warunkach okazji lub do kiedy można skorzystać z kuponu rabatowego. Niestety w większości ofert znajdują się jedynie zdawkowe komunikaty. Oto podpowiedzi, z których możesz skorzystać, kiedy obmyślasz swoją promocję:
np.: Okazja możliwa do realizacji przy zamówieniu powyżej 20 zł.
np. Z okazji można skorzystać codziennie w godzinach 11-15.
np. Kupon ważny tylko w poniedziałki w lokalu.
np. Kupon nie obejmuje okresu świątecznego.
Zawsze twórz opisy tak, aby prezentować korzyści dla klienta. Dzięki temu poczuje on, że Twoje usługi zaspokajają jego potrzeby. Używaj mniej formalnych zwrotów pisanych na “Ty”, tak by odbiorca poczuł, że przekaz skierowany jest właśnie do niego. Pamiętaj o tym, żeby nie przesadzać i pisać zgodnie z prawdą.

>> Wypróbuj Okazje.Firmy.net i promuj się za pomocą kuponów rabatowych

Okazje.Firmy.net to portal, który został stworzony po to, aby pomóc firmom z sektora MŚP w promowaniu się poprzez kupony rabatowe. Serwis oddaje w pełni decyzyjność i obsługę okazji w ręce przedsiębiorców. Nic nie jest narzucane, nie ma wiążących umów. Właściciel firmy sam decyduje o wielkości rabatu, warunkach okazji oraz jak długo i kiedy chce się promować. Co najważniejsze portal nie pobiera żadnych opłat ani prowizji. Od teraz każdy może konkurować z ofertami liderów, takich jak Groupon czy Gruper. Wysokie prowizje lub opłaty nie będą już więcej barierą!
 

3 komentarze

    1. Od czegoś trzeba zacząć i kupony rabatowe są na to dobrym sposobem (zwłaszcza w serwisie Okazje.Firmy.net, gdzie nie pobierane są za to żadne opłaty i można testować do woli). Już niedługo na łamach Firmera pojawią się porady, jak okazjonowiczów zamienić w stałych klientów, niekoniecznie tworząc system lojalnościowy.

Dodaj komentarz