Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z mediów. Respondenci wskazali, że najczęściej odwiedzają portal Onet.pl, oglądają TVN, czytają Gazetę Wyborczą i słuchają radia RMF FM.
Portal Firmy.net wśród przedstawicieli przedsiębiorstw w nim zarejestrowanych przeprowadził ankietę, mającą na celu zbadanie ich preferencji medialnych. Badaniem zostało objętych 1468 osób, reprezentujących swoje firmy. Wśród portali informacyjnych, cieszących się u badanych największą popularnością, są Onet.pl, na który wskazało 30,5% respondentów oraz Wirtualna Polska z 20,6% wskazań. Najchętniej oglądaną telewizją wśród polskich przedsiębiorców jest TVN, który został wskazany przez 44,7% badanych. Na kolejnych miejscach plasują się Polsat i TVP 1, które cieszą się sympatią odpowiednio 8% i 6,8% ankietowanych. Ciekawostką w badaniu jest fakt, że dokładnie połowa ankietowanych ogląda telewizyjne regionalne serwisy informacyjne, druga zaś nie ma tego w zwyczaju. W prasie niepodzielnie prym wiedzie Gazeta Wyborcza, która jest ulubionym dziennikiem aż 35,1% respondentów. Na drugim miejscu, z wynikiem 8,2%, znajduje się Rzeczpospolita. Najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi, według polskich przedsiębiorców, są RMF FM, na które wskazało 25,5% badanych, Radio Zet z wynikiem 16,9% oraz Polskie Radio Program III, które cieszy się sympatią 13,8% badanych.
Przeprowadzone przez nas badanie miało na celu wysondowanie, które media cieszą się największą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Przekrój firm, które wzięły udział w naszej ankiecie zbliżony jest do jego układu w skali całego kraju, dlatego też jesteśmy przekonani, że zebrana próba odzwierciedla tendencje ogólnokrajowe w tym temacie – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
W badaniu wzięło udział 1468 przedsiębiorstw, najwięcej z sektora MŚP, które w badaniu reprezentują aż 98% całej próby.
601
dodaj komentarz
Może zainteresuje Ciebie także to:
Na drodze rozwoju. Rozmowa z Karoliną Nowakowską
Dominika Studniak
3.1k
Pandemia to trudny czas dla wielu biznesów. Od niemal roku żyjemy w zawieszeniu, niepewności. Towarzyszą nam nie zawsze pozytywne emocje,...
Kataster nieruchomości
Nieruchomosci-online.pl
653
Kataster jest publicznym rejestrem o gruntach i budynkach oraz ich właścicielach. Zwyczajowo określany jest jako kataster nieruchomości, gdyż przede wszystkim gromadzi dane dotyczące nieruchomości.
Zarządzanie energią wymaga strategii. Rozmowa z Joanną Lipko i Aleksandrą Polanowską-Lenart
Dominika Studniak
2.4k
Praca zdalna ma wiele zalet. Ma też wadę – może rozleniwiać. I nie chodzi tu o unikanie wypełniania obowiązków służbowych...
Wyższy poziom czytelnictwa. Rozmowa z Agnieszką Hyży
Dominika Studniak
2.2k
Po jednej stronie coraz mniej czasu na relaks, życie w większym pędzie, zmęczenie i prokrastynacja – realia zdecydowanie niesprzyjające czytelnictwu....
Czas przepoczwarzania się. Rozmowa z Barbarą Lech
Dominika Studniak
2.6k
Jest jak jest... Z takiego założenia wychodzi, niestety, wielu przedsiębiorców, którzy w ostatnich miesiącach boleśnie zderzyli się z konsekwencjami pandemii....