548
Kto prowadzi 50 największych polskich fanpage’y? Komu powierzyć obsługę marki w social media? Dlaczego warto tam być i jak mierzyć swą efektywność? Nowy Marketing sprawdził, jakie są największe błędy popełniane przez polskich marketerów na Facebooku i NK.
Swoimi doświadczeniami dzielą się m.in. przedstawiciele Banku Zachodniego WBK, PKN Orlen, Pernod Ricard, Peugeot Polska, Allegro, AmRest, SiNSAY, Multikino, Danone, InPost, Plus, WOŚP, Grupy Żywiec, Orange Polska, Kompanii Piwowarskiej i HBO Polska oraz agencji PR, social media i interaktywnych.
Spis treści raportu:
- Jak dużą popularnością cieszą się w Polsce serwisy społecznościowe?
- Jak duże budżety przeznaczane są na działania w social media?
- Kto obsługuje dziś 50 największych, polskich, komercyjnych fanpage’y?
- Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
- Co i dlaczego robią marki w social media? Jak mierzona jest efektywność tych działań?
- Case studies
- Social media w e-commerce – generują nie tylko ruch ale i obroty
- Facebook w Polsce – rozmowa z Marcinem Brusiem, Client Partner CEE, Facebook
- LinkedIn stawia na efektywność – rozmowa z Hanną Szenfeld, New Business Manager, BAN.pl
- NK jest w stabilnym miejscu – rozmowa z Marcinem Dobrzynieckim, Pełnomocnikiem Zarządu ds. Przychodów i Business Developmentu, Nasza Klasa Sp. z o.o.
Raport do pobrania na stronie: http://nowymarketing.pl/a/1454,kto-powinien-obslugiwac-marki-w-mediach-spolecznosciowych
dodaj komentarz