Mała firma w sieci

Napisz skuteczną ofertę firmy

907wyświetleń

Jak wiele zależy od oferty?

writeZdecydowana większość firm skupia swoją działalność na dopracowaniu produktu lub usługi. Doskonałość produktu jest oczywiście bardzo ważna, ale to tylko połowa sukcesu.
Za chwilę zobaczysz, że drugą połowę sukcesu stanowi dobra oferta. Na koniec przedstawię Ci kilka pomysłów na stworzenie porządnej oferty, którą umieścisz w Internecie.

Jeśli tak wiele zależy od oferty to dlaczego popełniamy błędy?

Przeglądając oferty firm w portalu Firmy.net oraz na firmowych stronach www, widzę powielanie tych samych błędów. Niestety ogromna liczba ofert polega na wymienieniu produktów lub usług, które proponuje firma. Bardzo często wygląd oferty sprowadza się do ciągu rzeczowników oddzielonych przecinkiem. Część osób przedstawia zestaw myślników, wyliczając nazwy produktów lub usług.
Dochodzi do sytuacji, w której pomimo dużej liczby odwiedzin, oferta jest kompletnie nieskuteczna, a z pozostawionych danych kontaktowych chętnie korzystają tylko handlowcy.

Sam produkt nie wystarczy

Jeśli prowadzisz firmę albo zajmujesz się marketingiem, to powyższa sytuacja jest dla Ciebie niekorzystna. Inwestujesz w reklamę w Internecie oraz w utrzymanie strony www i nie widzisz zwrotu z inwestycji.

To czym jest Twój produkt nie jest tożsame z tym, w jaki sposób postrzegają go klienci.

Spójrz na kilka faktów:

  • Klient szuka rozwiązania problemu jakie daje produkt czy usługa.
  • Potencjalny klient nie szuka firmy, chyba że jej marka jest bardzo znana.
  • Kiedy klient widzi opis produktu lub usługi po raz pierwszy, musi zobaczyć poszukiwany sposób zaspokojenia potrzeby albo opuszcza stronę. Co ważne – prawdopodobnie już nigdy na nią nie powróci.

Jaki z tego wniosek? – Nawet jeśli Twój produkt jest niesamowicie atrakcyjny dla klienta, to nie przedstawiając korzyści jakie odniesie kupujący, skazujesz się na niskie zainteresowanie.
Teraz już wiesz dlaczego samo wyliczenie oferowanych produktów lub usług nie przyczynia się do uzyskania pożądanej reakcji klienta.

Kilka wskazówek, które możesz wdrożyć, żeby podnieść skuteczność Twojej oferty

Zwróć uwagę
Pierwsze spojrzenie klienta na Twoją ofertę decyduje czy ją przeczyta, czy raczej będzie szukał rozwiązania swojego problemu gdzie indziej.
Najbardziej efektywnym sposobem przykucia uwagi czytelnika jest nagłówek. Spraw, by nagłówek Twojej oferty przedstawiał wyraźną korzyść, jaką klient odniesie kupując Twój produkt lub usługę.
Nie kończ na nagłówku. Treść oferty musi być ciekawa. Zrób wszystko, by podtrzymać uwagę klienta w dalszej części tekstu.
Nie zapomnij o przejrzystości i czytelności tekstu, wypunktowaniach, pogrubieniach i innych elementach, które ułatwiają czytanie tekstu.
Proponuj korzyści zamiast cech
Na pewno słyszałeś, że klienci kupują zaspokojenie potrzeby, a nie cechy danego produktu. Dlatego wymieniając cechy produktu czy usługi, zawsze uzasadniaj korzyści jakie przyniosą one Twojemu klientowi. Np. oferując drzwi antywłamaniowe tak naprawdę sprzedajesz swojemu klientowi bezpieczeństwo jego rodziny i majątku.
Przedstaw jeden produkt lub jedną grupę produktów
Skup się na wyeksponowaniu korzyści produktu zamiast wyliczenia wszystkiego, co oferujesz. Klient w danym momencie szuka rozwiązania jednego problemu, a nie opisu całego asortymentu produktów.
Możesz zgrupować produkty czy usługi, które należą do danej kategorii. Na przykład, jeśli firma zajmuje się wykańczaniem wnętrz, może przedstawić każdą z wykonywanych usług jako korzyść, którą odniesie klient. Grupa tych zalet złoży się na obraz całości działań jakie proponuje firma wykańczająca wnętrza.
Chwaląc się, nie zapomnij o kliencie
Nawet jeśli opisujesz swoje osiągnięcia, to własne atuty przedstaw jako korzyść dla klienta. Powiedz mu, że np. zdobyłeś dany certyfikat po to, by miał gwarancję, że dana usługa zostanie wykonana rzetelnie. Jeśli masz nowy wspaniały lokal, zobrazuj klientowi, że chcesz, aby poczuł się komfortowo.
Wyróżnij najważniejszą korzyść
Klienci spośród wielu ofert wybiorą tę, która wyróżni się najbardziej znaczącą dla nich korzyścią. Wiele firm stawia wszystkie zalety swojego produktu lub usługi w jednym rzędzie. Jest to poważny błąd. Są bardzo małe szanse, że przeciągniesz cały rynek na swoją stronę. Lepiej postawić na jedną, wyróżniającą zaletę, by zdobyć część rynku, czyli klientów, którzy kupią ze względu na tę jedną podkreśloną przez Ciebie korzyść. Jeśli nie masz takiej taktycznej zalety, to najlepiej pomyśl, jak ją stworzyć.
Zmotywuj klienta do działania
Najgorsza rzecz jaką można zrobić w ofercie, to wzbudzić zainteresowanie klienta i nie powiedzieć mu, w jaki sposób ma kupić, dowiedzieć się więcej lub wykonać inną akcję, na której Ci zależy.
Dlatego napisz wprost: Zadzwoń pod nr …, Skorzystaj z formularza … itp.

Badaj skuteczność oferty i poprawiaj każdy jej element

Niewiele osób wie, że prawdziwa reklama nie jest efektem kreatywności jakiegoś zdolnego marketingowca. Oferta staje się skuteczna w procesie badania reakcji odbiorców i doskonalenia jej konkretnych elementów.
Niestety jeśli inwestujesz w reklamę, którą trzeba fizycznie wyprodukować, to bardzo często masz tylko jedną szansę, żeby trafić w dziesiątkę. Na szczęście takich form jest coraz mniej.
W praktyce potrzeba ciągłego badania oddźwięku reklamy, bez czego stworzenie skutecznej oferty nie jest możliwe.
Reklama internetowa daje Ci możliwość testowania różnych odmian oferty, a nawet jej poszczególnych elementów. Dlatego tworzy się kilka wersji nagłówków, zasadniczej treści oferty oraz wezwań do zakupu czy innej akcji. W Internecie nie ogranicza nas fizyczna produkcja reklamy. W każdej chwili możemy testować różne wersje oferty.
Rzeczywistość wygląda inaczej. Firma, która zainwestowała wiele pieniędzy i czasu na dopracowanie produktu czy usługi, z nieznanych nikomu powodów nie poświęca zbyt wiele uwagi doskonaleniu swojej oferty.
Wierzę, że Ty postępujesz inaczej. Jeśli uznasz, że po przeczytaniu tego tekstu masz “pewne” zaległości w przygotowaniu skutecznej oferty, nie czekaj ani chwili. Zacznij pracować nad tym, by Twoje reklamy dorastały poziomem do wartości Twoich wspaniałych produktów lub usług.
 
Firmy.net reklama

61 komentarzy

  1. Wspaniały tekst i sama prawda każdy z nas kreuje w głowie i snuje plany co zrobi z nowym produktem czy usługą dla czego nie zobrazować klientowi tego i pomóc mu w tej wizualizacji. Nie sztuka wypisać w punktach parametry produktu, o wiele trudniej opisać w sposób ciekawy jakie korzyści klient osiągnie dzięki nowemu nabytkowi. Myślę że bezduszne reklamy straciły na atrakcyjności a prawdziwe i szczere informacje mają o wile większą wartość.

  2. Majac na uwadze reklame swojej firmy wszystko zalezy od branży.Np.produkcja potrzebuje szerszej informacji o produkci,jego jakosci przydacznosci, cenie wartosci jako takiej, gwarancji jakosci .Dobrze zareklamowany produkt dobrej jakosci w pózniejszym okresie sam bedzie się reklamował.To jego jakosc będzie dowodem dobrej reklamy.Wasz portal jest tego dowodem i powinni producenci z niego korzystAC,GDYŻ STALE UNOWOCZESNIACI SWOJA OFERTE.mAM DO WAS ZAUFANIE I POLECAM GO MOIM KOOPERANTOM.jezeli chodzi o usługe to trudniej jest zareklamować bo to dotycz konkretnej uslugi np.mycie samochodu. transportu róznych towarów itd.

  3. Witam i pozdrawiam wszystkich dbających o swój właściwy komfort życia.
    Pomysł bardzo mi się podoba i myślę, że będzie dużo ciekawych rzeczy do czytania.
    Sam mam do zaoferowania ciekawy temat. Pozdawiam.

  4. w pogoni za klientem i dobrą usługą,wykonaną z dobrych materiałów w obecnych czasach przy tych cenach materiałowych [drogich] jest trudno utrzymać rynek.Każda z firm musi omijać prawdę czyli na czymś oszukać.choć bym reklamował ze moje regipsy nie pękają i tak nikt w nie nie uwierzy bo jest taaka [fama].ze poddasza pękają. To jest zła technologia wykonania . Niech ktoś postawi ściane regipsową długości 50 mb.bez pęknięć, bo ja potrafie i jeszcze wiecej

  5. dla mnie słowa zawarte w tekscie są dopingiem i wskazówką jak działać by lepiej promować sprzedawane produkty .sklepem który administruję zajmuję się od trzech miesięcy,coś tam poustawiałem ale mam świadomość iż daleka droga do sukcesu.na stronę wchodzi dużo odwiedzających ,jednak ilość zamówień jeszcze mnie nie zadowala.mam nadzieję iż zaglądając na te strony trochę się podciągnę i oczekiwane efekty przyjdą.

  6. Zgadzam sie zupelnie z artykulem.
    Sam prowadze firme w USA i wysylam do Polski wiertnice, maszyny budowlane i samochody na zamowienie, ostatnio poszerzylismy dzialalnosc o odziez oraz oferte zakupow tu na miejscu…w Chicago…wielu ludzi posiada wisedo USA…dolar spada…a ceny biletow tez nie sa az takie duze..
    Mam dwie strony interetowe,zaplacilem za pozycjonowanie w google ….skutecznosc nie jest jednak zadowalajaca.
    Jednak klientow pozyskiwac trzeba, tylko jak???
    Polski rynek jest berdzo specyficzny.

  7. Witam,
    Jozef napisał : “Jednak klientow pozyskiwac trzeba, tylko jak???
    Polski rynek jest berdzo specyficzny. ”
    a może właśnie jesteś we właściwym miejscu?? Jest tu chyba wiele osób które prowadzą niewielkie biznesy. Może to są Twoi klienci/współpracownicy? Jak zrozumiałem prowadzisz sprzedaż wysyłkową. Nie podałeś adresu www więc trudno mi ocenić Twoją ofertę, ale nie zależnie od tego jak ładną stronę zrobisz, wielu klientów wolałoby zamówić towar u kogoś “żywego” tu na miejscu. Podaj link do swojej strony, chętnie zapoznam się z Twoją ofertą bo pewne inwestycje sprzętowe też mam w planach.
    Pozdrawiam wszystkich!

  8. W ciągu kliku lat prowadzenia działalności gospodarczej udało mi się wbić do pierwszej dziesiątki najlepiej wyposażonych i wykwalifikowanych serwisów komputerowych w województwie. Obecnie jesteśmy w stanie naprawiać sprzęt komputerowy równie skutecznie, jak nasi najlepsi konkurenci w wyraźnie korzystniejszych cenach. Cały czas się rozwijamy, ale klienci o tym nie wiedzą. 80% zleceń dostajemy od starych, dobrych klientów znających nas jeszcze z giełd elektronicznych. Nowi klienci nierzadko trafiają do nas w kuriozalnych okolicznościach, nieraz po bezsensownym wydaniu kwot kilkakrotnie przekraczających koszty naprawy u nas. Naszym celem na przyszły rok jest sprawić, żeby ludzie się o nas wreszcie dowiedzieli:)

  9. Artykuł ciekawy i fajnie napisany ,ale w rzeczywistość jest inna.Internet jest bardzo popularny , ale niestety wykorzystywany do czytania o plotkach. W Polsce istnieje jeszcze pogląd ,że firmy reklamujące się w internecie to nieudacznicy szukający na siłę klientów.Moi klienci zawsze przyjeżdżają na miejsce nie korzystają z wiadomości umieszczanych w ofertach internetowych.Jest to zadziwiające w dzisiejszych czasach.

  10. Rzeczywiście powyższy artykuł daje nam (usługodawcom, producentom) do myślenia.
    W naszej okolicy jest sporo firm brukarskich, czy też brukarzy, którzy świadczą swoje usługi. Sądzę, że wskazanie w ofercie na korzyści dla klienta, które odniesie wybierając właśnie naszą firmę, jest dobrym rozwiązaniem.
    Jak uważacie czy dodanie opisu korzyści do fotografii w galerii zrealizowanych projektów i aranżacji układania kostki brukowej jest dobrym pomysłem?

  11. Cieszę się,ze trafiłam na ten tekst . Jestem przed pracamai nad sklepem on iline . A więc wezmę pod uwagę wskazówki .Dziękuję

  12. To wszystko prawda. Wiele małych firmy obecnie za mało poświęca czasu na stowrzenie właściwej reklamy. Wiedzą, że jest to potrzebne ale nie mają czasu na kreowanie swojego wyzerunku. Wiem jak to jest. Sama popełniam ten błąd.

  13. Często widzę jak ludzie beznadziejnie wydają pieniądze na reklamę zapominając o tym, że nie każda forma reklamy przynosi efekty. Najlepszą reklamą jest oczywiście klient i to ten zadowolony, więc można się skoncentrować na dobrej obsłudze co ostatnio jest b. modne. Musi nas być widać również na ulicy i w sieci a ztym już bywa różnie. Pamiętajmy pierwsze wrażenie robi b. dużo poparte doświadczeniem i profesjonalizmem może mieć tylko dobre skutki.

  14. Artykuł bardzo ciekawy, w mojej branży jak najbardziej potwierdza swoje zastosowanie. Jednaklże opisując swój produkt pamietajmy abyśmy nie popadli w słowotok.
    Aby przebić się ze swoim produktem należy rozpocząć od analizy. Każdy rodzaj działalności jest odmienny i trafia do innych grup docelowych klientów.
    Samo pozycjonowanie serwisu nie koniecznie może być wystarczające. Wszystko zależy od współpracy firmy pozycjonującej i chęci zarobku. Należy uważać na to aby nie płacić za pozycjonowanie bez wyników jakie nas interesują.

  15. chyba dam to do przeczytania moim pracownikom a sam powiesze nad łóżkiem bo w rutynie sie zapomina o wielu rczynnikach majacyh wpływ na zakup towaru przez klienta a przecieżnajpierw sprzedajemy siebie.

  16. Podobało mi się to co Paweł napisał. Na pewno wie jak wiele wysiłku włożył w dopracowanie swojego serwisu komputerowego lecz zawsze najistotniejszy jest zadowolony klient. Zdarzyło mi się w moim serwisie laptopów dołożyć pieniędzy kilka razy aby klient był zadowolony korzystając kiedyś z firm outsourcingowych, które chwaliły się profesjonalizmem a w efekcie wilka lipa. Dobra renoma serwisu jest budowana nie od razu a njlepsza reklama to ta szeptana na ucho.

  17. Dokładnie to powtarzam klientom, sformułowanie oferty handlowej to punkt wyjścia do budowania skutecznych narzędzi marketingowych.

  18. Mailing, który dostaję od różnych firm z reguły wędruje do koszta, natomiast ten przeczytałem i co ważniejsze, zainteresował mnie, skutkiem czego kliknąłem na odnośnik 🙂 Tak więc autor wie o czym pisze i pisze całkiem przejrzyście, więc dokładam zasłużone 5 gwiazdek 🙂 A za chwilę zabieram się do przeczytania innych artów na tym blogu, bo jak już napisano wyżej – ciekawy wstęp skłania do dalszej lektury 🙂

  19. Faktycznie ciekawy artykuł. Muszę pomyśleć o pewnych zmianach na mojej stronie, chociaz mam bardzo specyficzną ofertę (ceramika artystyczna). Dziękuję za materiał do przemyśleń.

  20. Uważam , że artykuł nie wnosi absolutnie żadnych nowości a wręcz upraszcza i spłyca problem napisania dobrej oferty. Oferty dla rynków B2C i B2B znacząco się od siebie różnią, wpływ na ich formę ma również target do którego jest ona kierowana. Oferta jest także determinowana przez produkt/ usługę jakiej dotyczy. Artykuł pełen oczywistości, ogólnikowy i niezbyt wnikliwy. pozdrawiam

  21. Jesteśmy zewsząd atakowani ofertami reklamowym – na nasze firmowe skrzynki dziennie przychodzi po kilkanaście zapytań, dodatkowo kilkanaście reklam. W większości przypadków pobieżnie czytamy te oferty, a najczęściej wrzucamy do kosza.
    A zatem – jeśli staramy się aby nasza oferta zaistniała w szerszym gronie – należy przede wszystkim wzmóc system poleceń – rekomendacja naszego znajomego może więcej niż “wypieszczona” oferta.

  22. Ja również otrzymuję codziennie tony różnych ofert, pobieżnie je przeglądam, z reguły lądują w koszu. Natomiast ten mail doprowadził mnie do tego blogu….
    Przeczytałem artykuł, wszystkie komentarze i biorę się do pracy nad swoją stroną.
    Bo chociaż wydawało mi się, że wszystko ma ręce i nogi, to po przeczytaniu tego artykułu jestem pewien, że wiele muszę poporawić.
    Kienci, którym wykonywałem hafty i nadruki na odzieży, są bardzo zadowoleni i wracają ponownie, natomiast ja skupiłem się na ofercie poszczególnej odzieży.
    Czas to zmienić………

  23. Reklama !!!!! W branży turystycznej działa najlepiej kiedy stać nas na umieszczenie jej w TV. Ale koszty są ogromne i stać na to tylko wielkich touroperatorów. Małe firmy drepczą w miejscu silą się na ulotki, foldery a efekt mały. Trzeba prowadzić marketing bezpośredni czyli docierać do klientów.

  24. Super artykuł, zawiera sedno problemu oferowania, ale należny pamiętać o tym ze za ofertę nikt nam nie zapłaci. Liczy sie usługa lub towar.

  25. witam
    Zamieściłem ogłoszenie na tej stronie i nie tylko na innych też ,nie ma żadnego odzewu z internetu nie wiem jak mam dotrzeć do klientów ,gdyby nie znajomi to wogóle nie miał bym co robić

  26. Dziękuje bardzo za to co świetnie znam, a przez własną pychę zapomniałem i przestałem stosować – przez co efekt sprzedażowy przez internet zbliżył się do zera. Od poniedziałku zlecam zmiany, bo to co piszesz, to jest jedyna prawda, innej niema, a jeżeli ktoś uważa, że można coś inaczej zrobić to nieuchronnie dąży do zmniejszenia efektu ekonomicznego i zamknięcia firmy!

  27. dopiero uczę się promować produkty przy wykorzystaniu kanału internet i ten artykuł uważam za bardzo dobry dla początkujących. Pozycjonuję hasło meblemardom.pl – meble kuchenne Łódź i jednocześnie staram się budować i rozwijać stronę o meblach kuchennych i biurowych.
    Jak do tej pory najwięcej jednak klientów to klienci z polecenia.
    Pozdrawiam wszystkich
    Tomasz Marek
    meblemardom.pl – Twoje eleganckie meble kuchenne

  28. Grzesiu powinieneś założyć sektę jesteś dobry,…… może już Ci się udało
    dzięki za zbiorową poradę
    pozdrawiam kapitalistycznie
    jacek

  29. motywacja, motywacja i jeszcze raz motywacja bo bez tego nic sie nie osiągnie… reklama fajna i ciekawa dziedzina bez której nie ma promocji naszych produktów. Biorę się do roboty 🙂 brawo za artykuł.

  30. Bardzo dobry artykuł, w pełni zgadzam się z autorem. Towar czy usługę sprzedaje sprzedawca, ale to co on mówi lub co pisze (jeśli ofertę wysyła do klienta) jest bardzo ważne. Dlatego też wiedza jak przedstawić ofertę jest kluczowa w podnoszeniu skuteczności sprzedaży. Ulepszenie oferty może podnieść sprzedaż o 30%, 40% lub nawet więcej…
    http://jak-stworzyc-skuteczna-oferte.web44.net/

  31. przeczytałam te uwagi i już “złapałam” gdzie mogę poprawić moje błedy.Ponieważ oferuję zdrowie,popracuję nad skuteczną reklamą.Tym bardziej,że głównym królikiem doświadczalnym byłam osobiście,więc przedstawienie korzyści nie będzie trudne.Trzeba po prostu zmienić myślenie i przelać na katalogi.Dziękuję za ten e-mail.

  32. Nie każda branża daje się ująć w taki schemat. Pośrednictwo pracy – nianie, opiekunki, gosposie czyli w skrócie – dobór personelu do domu, do pracy – to ciężki kawałek chleba.
    Może ktoś z Was coś mi podpowie. Czego klient Waszym zdaniem może oczekiwać od tego typu usług. http://www.aniolowo.waw.pl

  33. myślę,że skorzystam z podpowiedzi.Zajmuję się promocją zdrowego stylu zycia i z przykrością stwierdzam,że wiedza i świadomośc ludzi w tej dziedzinie jest znikoma.Na wielu portalach czytamy,że Polska zajmuje pierwsze miejsce w chorobach układu sercowo-naczyniowego czy nowotworów,że żyjemy o 8-10 lat krócej, w NFZ brak pieniędzy na leczenie i co ? nic.Wymówki jakie nieraz słyszę czy czytam o profilaktyce są żenujące i powtarzane jak stara zdarta płyta,ale gdy już jest źle,to wtedy ludzie oczekują cudów.Dlatego szukam każdej możliwej formy promocji medycyny naturalnej.Żyjmy długo i w zdrowiu,pełni energii,sił i marzeń.Jednocześnie zapraszam na moją str.www.domowaapteka.eu i czekam na wypełnione formularze zakupów.

  34. Ciekawy artykuł.
    Generalnie z tym wszystkim się zgadzam. Tylko, że akurat jestem w takiej branży gdzie nie wolno się wprost reklamować i gdzie np. jest sporo ograniczeń dot. informacji jakie mogę umieszczać na swojej stronie.

  35. Myślę, że można coś dla siebie zaczerpnąć z tego artykułu. Zainteresowanych nauką języków przez SKYPE lub z dojeżdzającym na wskazane miejsce lektorem, zapraszam do Szkoły NeoLingua (www.neolingua.pl).
    Pozdrawiam,
    Paweł

  36. Zawsze uważałem, że oferta musi pokrywać się z potrzebami jakie oczekuje od nas potencjalny klient. Bardzo dobrze przygotowana oferta zwiększa skuteczność sprzedażową gdzieś o 35%, więc warto przyłożyć podczas pisania do niej szczególną uwagę. Jednak nie ma złotej recepty, jak ją napisać. W internecie oraz wielu książkach na temat copywriteru znajdziemy wiele cennych wskazówek. Jednak poniekąt trzeba testować, testować i odpowiednie potem wyciągać wnioski.

  37. Wiem jak traktują klientów tzw. “Duże misie” – duże firmy, które specjalizują się w pozycjonowaniu, marketingu internetowym, czy tworzeniu wizerunku firmy.
    Przygotowywane są szablonowe działania, klient płaci za “efekty” a w rezultacie pozostawiony jest samemu sobie z informacją, że jest na pierwszej czy drugiej pozycji w wyszukiwarce Google (a, że ta pozycja była osiągnięta o 02:00 w nocy i już ten fakt nie ma racji bytu). Podobnie się ma ta sytuacja w stosunku do reklamy czy tworzenia wizerunku firmy w Internecie. Prace wykonane pięknie, ale nikt nie mówi o “konwersji”.
    Siedzę w tej branży od kilku lat, więc jeżeli chcesz skutecznie wypozycjonować swoją firmę, lub skutecznie zaistnieć w sieci – dzwoń: 505567633 lub pisz na e-mail: luki.n@poczta.fm

  38. Przede wszystkim trzeba znać swoich docelowych Klientów i wiedzieć dokładnie czego oni chcą. Potem należy stworzyć kilka różnych wersji oferty i sprawdzać na którą ofertę jest najwięcej odpowiedzi. Tworzenie oferty to proces stały wymagający ciągłej poprawy i stawiania cały czas tych samych pytań w poszukiwaniu lepszych odpowiedzi.

  39. Najlepszą ofertą jest bezpośrednie rozwiązanie jakiegoś problemu, z którym boryka sie klient. Wówczas jest spora szansa na to, że wiadomość o takie ofercie rozejdzie się pocztą pantoflową.

Dodaj komentarz