ABC biznesu

Telefonia z chmury dla biznesu

Komputer w chmurze. Ręka trzymająca kabel internetowy
fot. istockphoto.com
485wyświetleń

Telefonia internetowa

Komputer w chmurze. Ręka trzymająca kabel internetowy
fot. istockphoto.com

Wirtualna centrala telefoniczna easyCALL.pl stwarza firmom MŚP takie same możliwości, jakie oferują systemy telefoniczne w największych korporacjach świata. Dzięki niej wszyscy pracownicy firmy stają się dostępni pod jednym numerem telefonu, bez względu na ich fizyczną lokalizację, a każde połączenie zostanie zawsze odebrane. Wdrożenie centralki nie wymaga przy tym żadnych inwestycji, bo jest ona hostowana w tzw. chmurze, a jej obsługa przy pomocy graficznego panelu webowego jest niezwykle prosta.

Jak to działa?

Stworzenie systemu zapowiedzi głosowych (IVR) przy pomocy centralki easyCALL.pl zajmuje 15 minut i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Sposób, w jaki mają być przekierowane połączenia, określamy przy pomocy graficznego edytora, przeciągając poszczególne elementy i łącząc je ze sobą. Dzięki temu cały czas widzimy tworzoną logikę przekierowań, co sprawia, że obsługa systemu jest szalenie intuicyjna. Komunikaty w systemie IVR możemy wgrać lub wpisać. W tym drugim przypadku tekst odczyta syntezator mowy jednym z wielu radiowych głosów żeńskich i męskich, mówiących w kilkunastu różnych językach.

Zaawansowane możliwości

Ciekawą funkcją centralki, przydatną np. w call center, jest kolejkowanie połączeń i przekierowywanie ich do wolnych konsultantów. Każde połączenie można też nagrać. Z kolei dzięki opcjom „Czas” i „Źródło” ustawimy automatyczne przełączanie dzwoniących do różnych pracowników w zależności od pory i dnia tygodnia, a także od tego, kto dzwoni. Centralkę easyCALL.pl można też łatwo zintegrować z systemami zewnętrznymi, np. CRM, co umożliwia stworzenie w ramach IVR systemu autoryzowania użytkowników. Przydać się może także rozpoznawanie mowy, aby ustawić przekierowanie na specjalny numer po wypowiedzeniu właściwego słowa.

Korzyści

Centralka easyCALL.pl umożliwia znaczące poprawienie jakości obsługi osób dzwoniących do firmy. Równocześnie wzrasta prestiż firmy, udostępniającej klientom profesjonalny system IVR. Dodatkowo centrala gwarantuje bezpłatne rozmowy z najbardziej odległymi oddziałami firmy. Ze względu na to, że usługa jest hostowana na serwerach operatora, jest ona też odporna na zdarzenia losowe, takie jak awaria zasilania czy brak internetu w firmie. Podczas awarii możliwe jest bowiem zdalne ustawienie zapowiedzi do obsługi klientów i przekierowań na telefony komórkowe.

Ile to kosztuje?

Z centralki easyCALL.pl mogą korzystać wszystkie firmy, które mają wykupiony jeden z pakietów operatora dla biznesu. Ceny tych pakietów wahają się od 69 zł netto (2 linie telefoniczne) do 299 zł netto (24 linie). Rozmowy w ramach abonamentu są przeliczane po stawce od 4 groszy netto za minutę, z sekundowym naliczaniem. W ramach abonamentu są dostępne usługi dodane centralki easyCALL.pl, wirtualny faks, przeniesienie numeru czy numer z dowolnej strefy numeracyjnej. Ze wszystkimi tymi usługami można ograniczyć koszty rozmów nawet o 80 proc.
grafa sponsorowany
 

Dodaj komentarz