AktualnościStrefa Klienta Firmy.net

Firmy.net spozycjonują biznes w Internecie

208wyświetleń

fota15INFORMACJA PRASOWA – CZERWIEC 2008
Rozbudowany sposób prezentacji oraz usługa pozycjonowania w największych wyszukiwarkach internetowych dla zarejestrowanych firm – to najważniejsze wyróżniki nowego portalu promocyjnego Firmy.net.
Portal jest adresowany przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, które albo w ogóle nie były do tej pory obecne w Internecie, albo też nie widzą efektów swoich działań promocyjnych w tym medium. Takie przedsiębiorstwa w Firmy.net znajdą wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia kompleksowej promocji w Internecie i to w bardzo efektywny kosztowo sposób.
„Formuła działania Firmy.net przypomina nieco internetowy branżowy katalog firm. Jest to jednak zupełnie nowa generacja takiego katalogu. W tych tradycyjnych, informacje o firmach są ograniczone do minimum – nazwa firmy, branża, dane teleadresowe – co jest mało użyteczne dla ludzi i nieskuteczne dla biznesu. Firmy.net buduje swoją przewagę konkurencyjną na tym, iż w jednym miejscu łączy możliwość rozbudowanej prezentacji firmy i udostępnia im najskuteczniejsze obecnie narzędzie internetowej promocji – pozycjonowanie w internetowych wyszukiwarkach oraz w obrębie wyników wyszukiwania w portalu” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG, która podobne katalogi i giełdy branżowe prowadzi w całej Europie.
„Największym atutem firmowej strony w katalogu jest to, że jest ona od razu promowana. By zapewnić najlepsze warunki dotarcia do nowych klientów, strona firmy podlega indywidualnemu pozycjonowaniu w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Poza tym, firma sama może podwyższać swoją pozycję w obrębie rankingu firm w portalu Firmy.net. Służy do tego specjalne narzędzie, które pozwala osiągnąć najlepsze miejsca wyświetlania się prezentacji w rankingu branżowym portalu. Firma sama decyduje, czy chce być w ten sposób promowana w obrębie branży, czy np. ze względu na województwo, w którym prowadzi swoją działalność” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
Mimo że strona internetowa znajduje się w obrębie portalu, to posiada jednak duży stopień samodzielności. Z poziomu wyszukiwarki, takiej jak Google, internauta trafia bezpośrednio na stronę danej firmy. Czysty, przejrzysty układ oraz brak reklam sprawia, iż jest ona profesjonalnym sposobem przedstawienia oferty firmy. Lokalizacja strony w obrębie katalogu pozwala wyeliminować dodatkowe koszty związane z zakupem domeny, hostingiem i aktualizacją danych. Zarządzanie firmową stroną w Firmy.net jest bardzo proste. W każdej chwili, przedsiębiorstwo obecne na portalu może samodzielnie dodać, za pomocą edytora, najświeższe wiadomości np. o aktualnych promocjach czy nowych produktach.
„Internetowe katalogi branżowe zaczynają pełnić funkcję wirtualnych targów branżowych. Podobnie jak na tradycyjnych tego typu wydarzeniach branżowych, tak też w obrębie katalogu odbywa się rywalizacja firm, z których każda chce się wyróżnić i zostać zauważona. Chcąc aktywnie odpowiedzieć na potrzeby firm, portal Firmy.net zaadaptował narzędzia dostępne pierwotnie tylko dla stron internetowych, a także promuje firmy z portalu za pomocą pozycjonowania. Teraz poszliśmy jeszcze o krok dalej. Umożliwiliśmy firmom stworzenie w łatwy i szybki sposób własnych stron internetowych” – podsumowuje Michał Kurczycki.

4 komentarze

Dodaj komentarz