Mała firma w sieci

Planujesz wynająć swoje mieszkanie, aby na siebie zarabiało ale nie wiesz od czego zacząć? Każdy kto obecnie wynajmuje mieszkanie borykał się z podobnym problemem. Sprawdź koniecznie nasze artykuły jak wynająć mieszkanie i wprowadź te porady w życie, a z pewnością wynajem nieruchomości będzie dla Ciebie o wiele łatwiejsze.

Mała firma w sieci

Co grozi firmie, jeśli nie zadba się o domeny?

Poznaj niepokojącą historię właściciela jednego z polskich sklepów internetowych i dowiedz się, jak liczba domen może wpłynąć na bezpieczeństwo twojej firmy w sieci. Miłe złego początki Piotr od dawna chciał uruchomić sklep internetowy z elektroniką. Wreszcie zebrał kapitał, kupił hosting i domenę, zainstalował oprogramowanie do sklepu i zainwestował w pozycjonowanie. Pierwszym krokiem była domena. Poszło gładko. Na stronie niemal każdego operatora hostingu znalazł mechanizm do wyszukania i zarejestrowania wolnej nazwy domenowej. Wiedział, że wybierając ten aspekt powinno kierować się następującymi zasadami: 1. Możliwie krótkim brzmieniem. 2. Prostą pisownią wg zasady...
Mała firma w sieci

Jak przebudować serwis www i zrobić to z głową, żeby nie przepłacić?

Każdy właściciel serwisu przynajmniej raz na jakiś czas zadaje sobie pytanie, czy jego serwis potrzebuje nowej wersji. Przebudowa serwisu jest złożonym przedsięwzięciem, więc decyzja o niej powinna być przemyślana i solidnie umotywowana. Z artykułu dowiesz się m.in.: jak dobrze określić cel przebudowy serwisu, co zrobić, aby inwestycja w nową wersję serwisu się zwróciła, co to jest użyteczność i user experience, na czym polega prototypowanie, dlaczego warto badać tworzony serwis, jak mierzyć efekty przebudowy. Kiedy przebudować serwis? Jeśli znudził Ci się aktualny wygląd Twojej strony, nie jest to jeszcze powód do...
Mała firma w sieci

Jak stworzyć kampanię w Google dla sklepu internetowego?

Według różnych szacunków w Polsce działa ponad 10 tys. sklepów internetowych. Chociaż część z nich nie daje sobie rady na konkurencyjnym rynku i upada, to w ich miejsce powstają ciągle nowe. Jest się o co bić, bo według prognoz raportu „Internet Standard, e-commerce 2011” rynek ten w 2011 osiągnął wartość 18 mld zł. Jak wykorzystać linki sponsorowane do promocji sklepu internetowego oraz jak mierzyć skuteczność tych działań – odpowiedź znajdziecie w poniższym artykule. Z artykułu dowiesz się m.in.: - jak zaplanować skuteczną kampanię dla sklepu internetowego w Google AdWords, -...
Mała firma w sieci

Narzędzia e-marketingu lokalnego

O tym, że internet to idealne medium reklamowe dla małych i średnich firm, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Od lat marketerzy i przedstawiciele agencji zachwalają szerokie możliwości coraz bardziej precyzyjnego targetowania, mnogość dostępnych formatów reklam, modeli emisji i elastyczność budżetów. Z artykułu dowiesz się m.in.: jak obecnie wygląda sytuacja na rynku pozycjonowania lokalnego, czym są tzw. Miejsca Google i dlaczego warto dodać do nich swoją wizytówkę, co może zaoferować lokalnym reklamodawcom Google Adwords, czym są usługi geolokalizacyjne, na czym polegają zakupy grupowe. Raport „Polska Internetowa” z maja 2011 roku pokazuje,...
Mała firma w sieci

Katalogi znaku i księgi marki. Podstawy kształtowania unikalnego wizerunku firmy

Aby symbol, logo lub znak towarowy były poprawnie stosowane, firmy korzystają ze specjalnie opracowanych ksiąg identyfikacji wizualnej, katalogów opisujących zasady konstrukcji, sposoby użycia logo i znaków towarowych. Dokumentacja zawiera wszelkie dozwolone wzory graficzne, zasady ich pozycjonowania, opisy technologii reprodukowania. Księga logo, to kompletnie opracowana dokumentacja zawierająca wszelkie standardy normy stosowania logo firmy. Księga marki jest narzędziem utrzymania jakości prezentacji logo na wszelkich materiałach informacyjnych, promocyjnych i marketingowych. Księgi i katalogi są podstawą pracy agencji reklamowych i agencji public relations. Dokumentacja może przyjmować różne formy. Kilka lat temu popularne były drukowane...
Mała firma w sieci

Jak wyróżnić markę na konkurencyjnym rynku?

Celem marketingowym firm jest wysoka świadomość marki i pozytywny wizerunek. Narzędziem marketingowym, które realizuje cele budowania wysokiej świadomości marki i kształtowanie wizerunku jest system identyfikacji wizualnej (Corporate Identity). Nie ma logo zupełnie złych. Są tylko źle i nieefektywnie używane. Dobra nazwa, sugestywny symbol na pewno pomagają. Ale decyzja o zmianie nazwy lub rebrandingu poprzez modyfikację logo jest trudna. Czy można poprawić efektywność i skuteczność komunikacji bez ich wymiany? Tak. Odpowiedzią na to pytanie jest dobrze zaprojektowany system identyfikacji wizualnej, eksponujący w najlepszy możliwy sposób logo firmowe i jej nazwę marketingową....
Mała firma w sieci

5 wskazówek, jak wybrać operatora poczty i strony www

Oferty polskich firm hostingowych wydają się być do siebie zbliżone. Nie bez powodu jednak warto dokładnie przyjrzeć się proponowanym rozwiązaniom. Dziś wskazujemy pięć najważniejszych punktów, które powinny znaleźć się w ofercie każdego dobrego dostawcy hostingu. 1. Polityka w zakresie backupów Każdy z operatorów hostingowych proponuje swoim klientom rozwiązania do tworzenia kopii zapasowych poczty oraz strony www. Tym, czym różnią się poszczególne oferty, to przede wszystkim: Czas przechowywania kopii zapasowej, Automatyzm wykonywania backupu, Sposób przywracania kopii. Najważniejszym ze wskazanych powyżej punktów jest czas przechowywania backupu. To od tego aspektu zależy bezpieczeństwo...
Mała firma w sieci

Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu – cz. 4

Większość firm, które prezentowały swoją ofertę za pomocą kuponów rabatowych w Okazje.Firmy.net uważa, że jest to skuteczna forma promocji. Zatem, jak najbardziej, jest to warte spróbowania, ale co zrobić, aby nie była to jedynie jednorazowa akcja promocyjna. Ten wpis podpowie Wam, jak z okazjowiczów zrobić stałych i lojalnych klientów. Zyskaj stałych i lojalnych klientów – cz. 4 Pamiętaj, że kupony rabatowe to forma reklamy Twojej firmy a nie tylko jednorazowe pozyskanie nowych klientów. Dobrą wiadomością są wyniki ostatnich badań portalu GoDealla.pl: ponad 63% Polaków deklaruje, że wraca bez promocji do miejsca,...
Mała firma w sieci

Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu – cz. 3

Już wiesz, jakie korzyści niesie za sobą promocja poprzez kupony rabatowe, a szczególnie, gdy nie musisz nic za to płacić. Jeśli Twoja okazja już wyświetla się na portalu Okazje.Firmy.net, dowiedz się, jak zwiększyć jej skuteczność, a jeśli jeszcze nie – koniecznie spróbuj tej formy promocji i dodaj okazję z wykorzystaniem naszych wskazówek. Zwiększ swoje szanse – cz. 3 Co zrobić, aby promocja przyniosła zamierzony skutek? Jak zwiększyć pobieralność kuponów? Jak sprawić, aby przeglądający okazje zostali naszymi klientami? Oczywiście popularność okazji zależy od wielu czynników. Na pewno głównym z nich jest...
1 22 23 24 25
Strona 24 z 25