Mała firma w sieci

Mała firma w sieci

Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu – cz. 2

Ciąg dalszy porad jak wypromować firmę w czasach kryzysu – tanio, bo bez ponoszenia wysokich wydatków na reklamę i promocję oraz skutecznie, bo z wykorzystaniem popularnych wśród Polaków zakupów grupowych! Wszystko to możliwe dzięki serwisowi Okazje.Firmy.net, gdzie każda firma może dodawać okazje na swoje produkty lub usługi całkowicie bezpłatnie. Przełamuj swoje bariery – cz. 2 Zakupy grupowe są coraz bardziej popularne wśród internautów, jak również wśród przedsiębiorców, ale czy mikro i małe firmy odnajdują się w tej formie promocji? Z badań wynika, że zdecydowana większość właścicieli firm uważa, że promocja...
Mała firma w sieci

Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu – cz. 1

Przedstawiamy cykl porad jak wypromować firmę w czasach kryzysu – tanio i przede wszystkim skutecznie! Poznaj 4 porady jak zyskiwać bez ponoszenia wysokich wydatków na promocję i reklamę. Przeczytaj, dlaczego warto promować firmę poprzez kupony rabatowe – bez  żadnych opłat i prowizji za dodawanie swoich okazji. Skorzystaj z najstarszego narzędzia do promocji firmy - cz. 1 Jednym z najstarszych narzędzi promocji firmy są zniżki na zakupy. Klienci częściej i chętniej korzystają z oferty, gdy mogą zaoszczędzić i kupić taniej dany produkt lub usługę. Jednak tendencja jest taka, że dotychczasowa popularność kuponów drukowanych powoli...
Mała firma w sieci

Jak ważne jest oprogramowanie dla e-biznesu

Część z nas, a w szczególności ci, którzy choć raz pomyśleli o posiadaniu własnego sklepu, zastanawia się, czy trudno jest prowadzić własną, wirtualną witrynę zakupową. Trudno odpowiedzieć na to pytanie w dwóch słowach. Nie jest to pewnie tak trudne, jak większości się wydaje (szczególnie jeśli chodzi o „ogarnięcie” wszystkich zamówień klientów, itd.), jednak wiadomo, że trzeba włożyć we własny biznes całkiem sporo pracy i czasu, niezależnie od tego, czy internetowy czy prowadzony offline. Warto wiedzieć, w jaki sposób działają sklepy internetowe i jak zarządzają nimi ich właściciele. Na sukces sklepów...
Mała firma w sieci

10 sposobów na atrakcyjną stronę hotelu

Pierwsze nad czym musimy się zastanowić, to do kogo tak naprawdę kierujemy swoją ofertę. Wydawałoby się, że w hotelu mogą spać wszyscy, ale prawda jest taka, że wygląd wnętrz, oferta na stronie i lokalizacja weryfikują, kim jest większość klientów. Pomyśl, czy to są biznesmeni, rodziny z dziećmi czy np. podróżnicy – i od tej pory kieruj cały czas aktywnie swoją ofertę i marketing do nich, bo to oni napędzają Twój hotel. Pomyśl też, jaki jest konkretny cel, który chcesz osiągnąć – zrobić markę bardziej rozpoznawalną, sprawić, by klienci byli lojalni...
Mała firma w sieci

Twoja strona internetowa nie jest dla Ciebie!

Bardzo często spotykam się ze stronami, które są przestarzałe albo ich zawartość pozostawia wiele do życzenia, a jak wszyscy wiemy, strona internetowa to podstawowe narzędzie marketingowe. To wizytówka firmy, pierwszy krok do klienta, pierwsza "randka". Jeśli Twoja firma nie zadba o tzw. "content", czyli zawartość i nie pokaże, że różni się od konkurencji, to bardzo możliwe, że traci przez to sporo klientów. Równa się to temu, że taka strona jest tak naprawdę do wyrzucenia – niepotrzebnie wydane pieniądze. Dlaczego? Otóż wiele firm uważa, że strona ma być piękna i ma...
Mała firma w sieci

Jak Cię widać w Google

Od niedawna posiadacze płatnych pakietów Firmy.net maja do dyspozycji nowe narzędzie - "Twoje dane w wyszukiwarkach". Jest ono dostępne po zalogowaniu do Panelu klienta w sekcji ZOBACZ EFEKTY. Dzięki wizualizacji wyników wyszukiwania Google można sprawdzić jakie pozycje uzyskały dane firmy (użyte w różnych konfiguracjach). Narzędzie przedstawia pozycje z pierwszej dziesiątki Google. Wizualizacja pokazuje czy dana fraza związana z firmą powoduje wyświetlanie wyników Google kierujących do strony firmowej, strony/prezentacji w Firmy.net lub w naszych katalogach partnerskich. Warto się zalogować i sprawdzić "widoczność" Twojej firmy w Google....
Mała firma w sieci

Internetowa reklama regionalna – dotrzyj do Klienta w Twojej okolicy!

Coraz więcej osób korzysta z Internetu jako szybkiej i wygodnej metody wyszukiwania opinii, produktów i usług. Część przedsiębiorców doceniła już zalety wykorzystywania tego właśnie sposobu dotarcia do nowych klientów. Odpowiednio skonfigurowana reklama Google AdWords, odpowiedzialna firma zajmująca się pozycjonowaniem strony, błyskawiczna obsługa klienta (czy to za pośrednictwem komunikatorów, maila czy firmowego chatu) mogą zwiększyć zyski firmy wielokrotnie. Czy warto korzystać z takich właśnie form promocji? Odpowiedź jest jednoznaczna: TAK! Zarówno stawki reklam ogólnopolskich, jak i pozycjonowanie strony na frazy ogólne często mija się z celem w przypadku mniejszych, działających na...
Mała firma w sieci

Jak zdobyć pierwsze miejsce w wyszukiwarce?

Dla wielu właścicieli prowadzących własną działalność gospodarczą, czy firm z branży MSP dużym wyzwaniem jest już założenie ciekawego i użytecznego serwisu internetowego. Takiego, który będzie wizytówką firmy: przedstawi jej profil, ofertę, sukcesy, zadowolonych klientów oraz ułatwi z nią kontakt. Przebrnięcie tego etapu nie oznacza jeszcze końca projektu. Samo posiadanie serwisu www to za mało w kończącej się pierwszej dekadzie XXI wieku. Taki serwis trzeba pokazać światu. Stworzyliśmy go, a zatem teraz zadbajmy, aby był chętnie oglądany. Jeśli nikt go nie znajdzie i nie odwiedzi, to egzystencja serwisu traci sens. Technicznie...
Mała firma w sieci

Bądź widoczny w sieci

Przedsiębiorcy pochłonięci prowadzeniem własnej działalności często nie nie zdają sobie sprawy, że samo posiadanie strony www to zdecydowanie za mało - przy obecnej konkurencji, gdy internetowa wizytówka firmy stała się powszechna, kolejnym krokiem powinno być zadbanie o jej widoczność. Tak, klienci z pewnością będą szukać oferowanych przez nas towarów czy usług, jednak to, czy znajdą je w naszej ofercie czy w ofercie konkurencji nie jest już tak oczywiste. Czy Twoja strona jest widoczna w sieci? Aby dowiedzieć się, czy nasza strona www jest widoczna i odwiedzana przez internautów należy zadbać...
Mała firma w sieci

Napisz skuteczną ofertę firmy

Jak wiele zależy od oferty? Zdecydowana większość firm skupia swoją działalność na dopracowaniu produktu lub usługi. Doskonałość produktu jest oczywiście bardzo ważna, ale to tylko połowa sukcesu.
1 23 24 25
Strona 25 z 25