Samodzielnie tworzysz teksty na swoją stronę internetową lub redagujesz treść ofert produktów/usług swojej firmy? Sprawdź, czy nie powielasz któregoś z najczęściej spotykanych błędów:
Błąd 1 – Jak nie wzbudzić zainteresowania, czyli brak chwytliwego nagłówka.
Zanim zatytułujesz swoją ofertę „Nasze Produkty”, „Oferujemy Państwu”, Usługi naszej firmy”zastanów się, czy wpadłbyś na to, że w pudle z szarego papieru pakowego znajduje się diament.
Jeśli nagłówek Twojej oferty nie przykuwa uwagi, to bez względu na to jak jest ona atrakcyjna, mała jest szansa, że klient w ogóle ją przeczyta. Nie bagatelizuj tego.
Zawsze zakładaj, że klient ma mało czasu, i że szuka szybkiego sposobu na zaspokojenie określonej swojej potrzeby. Jeśli w nagłówku nie znajdzie obietnicy spełnienia swojej potrzeby, najprawdopodobniej opuści Twoją stronę raz na zawsze i poszuka rozwiązania swojego problemu gdzie indziej.
W nagłówku zawrzyj najważniejszą korzyść, która zwróci uwagę Twojego klienta. Uważaj jednak by nie przesadzić. Jeśli klient na podstawie nagłówka będzie się spodziewał bezpłatnego tortu, a w ofercie zaproponujesz ciastko po promocyjnej cenie, najprawdopodobniej odejdzie zniesmaczony.
c.d. n.
599
Może zainteresuje Ciebie także to:
Targowanie ceny mieszkania
Marcin Dostojski
2k
Samo przeglądanie ofert mieszkań, przy obecnej sytuacji na rynku, może być powodem nerwów. W końcu ceny są rekordowo wysokie i...
Odbiór mieszkania
Nieruchomosci-online.pl
653
Odbiór mieszkania oznacza dokonanie osobistego sprawdzenia lokalu czy jest on zgodny ze standardem, jaki został ustalony w zawartej umowie z wykonawcą.
Kupujesz sklep online? Oto 9 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć
Piotr Kantorowski
2.8k
W czasie pandemii COVID-19 e-commerce rozwija się bardziej niż prężnie. Z dużą pewnością dzieje się tak z tego powodu, że...
Stresoodporność. O rozwijaniu odporności na stres
Patryk Lange
2.7k
W 1987 roku Uczelnia Wojskowa United States Army wprowadziła termin VUCA, który początkowo wykorzystywany był do opisu sytuacji na potrzeby...
Co powinna zawierać dobra oferta dla klienta? Praktyczna checklista dla MŚP
Adrian Prędkiewicz
4.6k
Prowadząc firmę i oferując konkretne usługi, z pewnością spotkała Cię sytuacja, w której pojawiła się potrzeba wysłania wyceny lub przedstawienia...
Jedna rzecz to przyciągający uwagę nagłówek ale druga sprawa to późniejsza treść która się kryje poniżej, czy odpowiada nagłówkowi, następna sprawa to kwestia dobrania nagłówka odpowiednio do tematu bo klient wchodzi na stronę np. biura rachunkowego i potem całkiem co innego się kryje, nagłówek powinien też być dobrany pod kątem pozycjonowania i też bez przesady gdy mówimy o np. usługach księgowych to nie możemy dać nagłówka nie nawiazującego do danego tematu bo akurat na daną frazę chcemy się pozycjonować