ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.1

598wyświetleń

fota38Samodzielnie tworzysz teksty na swoją stronę internetową lub redagujesz treść ofert produktów/usług swojej firmy? Sprawdź, czy nie powielasz któregoś z najczęściej spotykanych błędów:
Błąd 1 – Jak nie wzbudzić zainteresowania, czyli brak chwytliwego nagłówka.

Zanim zatytułujesz swoją ofertę „Nasze Produkty”, „Oferujemy Państwu”, Usługi naszej firmy”zastanów się, czy wpadłbyś na to, że w pudle z szarego papieru pakowego znajduje się diament.
Jeśli nagłówek Twojej oferty nie przykuwa uwagi, to bez względu na to jak jest ona atrakcyjna, mała jest szansa, że klient w ogóle ją przeczyta. Nie bagatelizuj tego.
Zawsze zakładaj, że klient ma mało czasu, i że szuka szybkiego sposobu na zaspokojenie określonej swojej potrzeby. Jeśli w nagłówku nie znajdzie obietnicy spełnienia swojej potrzeby, najprawdopodobniej opuści Twoją stronę raz na zawsze i poszuka rozwiązania swojego problemu gdzie indziej.
W nagłówku zawrzyj najważniejszą korzyść, która zwróci uwagę Twojego klienta. Uważaj jednak by nie przesadzić. Jeśli klient na podstawie nagłówka będzie się spodziewał bezpłatnego tortu, a w ofercie zaproponujesz ciastko po promocyjnej cenie, najprawdopodobniej odejdzie zniesmaczony.
c.d. n.

1 Komentarz

  1. Jedna rzecz to przyciągający uwagę nagłówek ale druga sprawa to późniejsza treść która się kryje poniżej, czy odpowiada nagłówkowi, następna sprawa to kwestia dobrania nagłówka odpowiednio do tematu bo klient wchodzi na stronę np. biura rachunkowego i potem całkiem co innego się kryje, nagłówek powinien też być dobrany pod kątem pozycjonowania i też bez przesady gdy mówimy o np. usługach księgowych to nie możemy dać nagłówka nie nawiazującego do danego tematu bo akurat na daną frazę chcemy się pozycjonować

Dodaj komentarz