557
Błąd 4 – oferta jest nie do przebrnięcia…
Jeśli zachęciłeś potencjalnego klienta wstępem do Twojej oferty, nie pozwól mu odejść w trakcie jej czytania. Skonstruuj ją tak, by panował w niej ład, by dobrze się ją czytało..
Oto kilka sprawdzonych rad:
- Tam, gdzie to możliwe, staraj się stosować numerowanie, wypunktowania. Ułatwi to klientowi czytanie i zapamiętanie fragmentów oferty, które szczególnie go interesują.
- Wyróżnij nagłówek swojej oferty. Jest jej reklamą, niech rzuca się w oczy.
- Unikaj zamieszczania w ofercie firmy obszernych bloków tekstu. Staraj się pisać rzeczowo, na temat. Jeśli tekstu jest dużo, dziel go na logiczne sekcje.
- Nie pozwól by Twoja oferta wyglądała jak „choinka”. Pogrubienia, migające strzałki, mało czytelna czcionka odwracają uwagę od sedna sprawy – Twoich produktów.
- Jeśli umieszczasz ofertę w internecie, stosuj podkreślenia tylko tam, gdzie są linki.
- Nie serwuj klientowi nudnej „wymienianki” Twoich produktów/usług. Nawet, jeśli chcesz przedstawić cały swój asortyment, podziel swoje produkty na grupy. Twoja oferta nie może wyglądać jak niekończąca się „lista zakupów”, chociaż oczywiście dobrze, jeśli z czasem stanie się nią dla Twojego klienta.
Nawet duża ilość odwiedzin w żaden sposób nie przełoży się na ilość pozyskanych klientów, jeśli Twoja oferta nie będzie przejrzysta i jeśli trudno będzie przez nią „przebrnąć”.
c.d.n.
dodaj komentarz