ABC biznesu

Szukasz odpowiedniego mieszkania, które sprosta Twoim wymaganiom? Jeżeli potrzebujesz ciekawych i sprawdzonych porad to sprawdź jak kupić mieszkanie, które pomoże Tobie w tym trudnym wyborze.

ABC biznesu

Dlaczego Żywiec zmienił wizerunek?

Zmiana wizerunku jest jednym ze sposobów na uzyskanie przewagi rynkowej. Skuteczny rebranding powinien bardziej wyróżnić markę wśród konkurencji i być zgodny z misją i strategią działania firmy. Marka Żywiec przeprowadziła w ostatnim czasie sporo zmian w swojej strategii wizerunkowej. Czy udało się osiągnąć zamierzony efekt połączenia tradycji z nowoczesnością? Kiedy należy zmienić wizerunek? W przypadku Żywca rebranding marki ma pomóc w lepszej komunikacji z grupą młodszych klientów. Jest to tylko jedna z sytuacji, w których przeprowadzona odpowiednio zmiana wizerunku może przynieść oczekiwane efekty. Na wizerunek składa się suma ocen, odczuć...
ABC biznesu

E-papieros. Wskazany w miejscu pracy?

Najpierw Poznań, potem Warszawa, a wkrótce zapewne wiele innych miast podejmie pracę nad regulacjami dotyczącymi e-papierosów. Planowane są też zakazy e-palenia w miejscu pracy. – Ten przepis nie ogranicza niczyjej wolności, lecz jest wyrazem standardu etycznego i kultury osobistej – twierdzi specjalista z branży e-papierosów. Z początkiem roku w stolicy wszedł w życie zakaz palenia papierosów elektronicznych w środkach komunikacji miejskiej. Wśród części e-palaczy obostrzenia te wywołały oburzenie. Wszak e-papierosy zostały wynalezione m.in. po to, aby można było korzystać z nich w miejscach publicznych. Przecież producenci zapewniają, że nie szkodzą...
ABC biznesu

Bo my Polacy tak mamy. Hasła reklamowe Biedronki – ze smakiem zjadają ceny

Jeronimo Martins prowadzi w Polsce ponad 2100 sklepów. W tym roku ma powstać kolejnych dwieście pięćdziesiąt. Nowa kampania i hasła reklamowe sieci to odpowiedź na ubożenie społeczeństwa i prognozowane trudności na rynku. Dobre hasła reklamowe Hasła reklamowe stosuje się po to, by zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy na reklamę i oferowany przez nią produkt, a w konsekwencji zachęcić do jego zakupu. Hasła reklamowe powinny być dopasowane do potrzeb grup docelowych, uwzględniać specyfikę konkurencji i plany dotyczące przyszłości marek. Projektuje się je tak, aby odwoływały się do emocji, zwracały uwagę i ułatwiały...
ABC biznesu

E-faktura przyjazna kontrolom skarbowym

Firma BillBird S.A. wprowadza nową funkcjonalność w systemie transakcyjnym VIA™ - Moje Rachunki online. Dzięki wprowadzeniu kont pomocniczych proces zarządzania i udostępniania e-faktur usprawni księgowość firmy oraz pomoże w przypadku kontroli skarbowej.
ABC biznesu

Kobiecy pomysł na własny biznes

W Unii Europejskiej kobiety stanowią ponad 50 proc. populacji, ale tylko 1/3 przedsiębiorców. W ocenie ekspertów Polska ma bardzo dobre warunki dla rozwoju przedsiębiorczości wśród kobiet. Polki, podobnie jak inne kobiety w Europie są lepiej wykształcone niż mężczyźni częściej studiują, są lepiej wykształcone, mają duży potencjał rozwoju. Komisja Europejska w strategii Europa 2020 zwraca uwagę na istotną rolę kobiet na rzecz wzrostu gospodarczego i zatrudnienia. Zgodnie z założeniami programu do 2020 roku stopa zatrudnienia kobiet i mężczyzn w wieku 20 – 64 lata ma wynieść 75 proc. Takie założenia mogą...
ABC biznesu

Prowadzisz e-handel? Szykują się duże zmiany

Dla kupujących: łatwiejsza rezygnacja z zakupu, wydłużony czas na odstąpienie od transakcji zawartej przez internet oraz maksymalnie 14 dni na otrzymanie pieniędzy od momentu zgłoszenia chęci zwrotu towaru.
ABC biznesu

Sektor outsourcingowy nie odczuwa kryzysu

Pogłębiające się spowolnienie gospodarcze oraz przekraczające już 14,2 procent bezrobocie w Polsce wcale nie oznacza, że firmy przestały zatrudniać pracowników. Prognozy dla sektora outsourcingowego, w tym również usług finansowych, księgowych czy podatkowych, który zatrudnia obecnie ponad 100 tysięcy osób mówią, że liczba ofert pracy wzrośnie o 5 – 10 proc. w tym roku.
ABC biznesu

Slogan firmowy warto zarejestrować jako znak towarowy

Coraz więcej przedsiębiorców dostrzega korzyści związane z rejestrowaniem znaków towarowych. Zyskują bezpieczeństwo prawne, cenny składnik majątku firmy i ważne narzędzie marketingowe. Nie wszyscy wiedzą, że slogan firmowy też można poddać ochronie.
1 26 27 28 29 30 44
Strona 28 z 44