ABC biznesu

Szukasz odpowiedniego mieszkania, które sprosta Twoim wymaganiom? Jeżeli potrzebujesz ciekawych i sprawdzonych porad to sprawdź jak kupić mieszkanie, które pomoże Tobie w tym trudnym wyborze.

ABC biznesu

Nazywanie cyframi – innowacyjny naming numeryczny

Nazwa stanowi o wyróżnianiu się marki. Każdy manager chciałby unikalnej, niepowtarzalnej, łatwej do zapamiętania i sugestywnej nazwy. Istnieje kilka konwencji formalnych nazewnictwa marek. Naming oferuje szeroki zakres sposobów nazywania marek. I tak – neologizmy to słowa zupełnie nowe (np. ORLEN), akronimy – powstałe jako skrótowce nazw opisowych (np. IBM – Industry Machines Corporation). Palindromy to nazwy symetryczne (NORRON), a kontaminacje są wynikiem połączenia dwóch znaczących morfemów (TeleNor). Mamy też nazwy znaczące użyte w innym kontekście (ORANGE). Istnieją także nazwy numeryczne. Nazwy numeryczne. Strategiczna konwencja namingowa Wśród formalnych konwencji nazewniczych istotne...
ABC biznesu

Im mniej stresu, tym lepiej…czyli co robić, żeby być szczęśliwszym w Nowym Roku

Wiadomo, że długotrwały stres wpływa negatywnie zarówno na nas, jak i efekty naszej pracy. Prowadzi do zmęczenia i złego samopoczucia, obniżenia efektywności, oraz zmniejszenia motywacji we wszystkich sferach życia. Ze stresem można i trzeba walczyć – nie jest to aż tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Masz już listę noworocznych postanowień? Dopisz do niej: „Życie i praca wolna od stresu”. Podpowiemy w 6 prostych krokach, jak to osiągnąć. W dzisiejszym dynamicznym i szybko zmieniającym się świecie stres jest wszechobecny – w życiu zawodowym, społecznym i osobistym. Najprościej mówiąc: STRES to...
ABC biznesu

Jak Nowa Zelandia wykorzystuje oszałamiający sukces filmu o Hobbicie?

"Hobbit: Niezwykła podróż" bije już rekordy popularności w Polsce, choć premiera odbyła się zaledwie tydzień temu. To kolejny, po „Władcy Pierścieni" film, którego akcja rozgrywa się w mitycznym świecie Śródziemia, chociaż wyprzedza on wydarzenia znane ze słynnej trylogii o kilka dekad. Jeśli jeszcze nie widziałeś tej produkcji, zanim to zrobisz, dowiedz się, jak Nowa Zelandia, w której pięknych krajobrazach kręcony był obraz Petera Jacksona, lansuje się przy okazji jego promocji. Ta amerykańsko-nowozelandzka produkcja jest filmową adaptacją kolejnej powieści J.R.R. Tolkiena. Choć w Polsce premiera filmu miała miejsce 28 grudnia, to...
ABC biznesu

Hasła reklamowe cenią koniec świata. Kto za to zapłaci?

Nie ma nic lepszego dla twórców reklam niż wydarzenie, pod które mogą podłączyć swoją kreatywność. Tak było z rokiem 2000 czy ostatnio w przypadku piłkarskich mistrzostw Europy. Teraz na topie jest data: 21.12.2012. Co wspólnego mają z tym hasła reklamowe? Hasła reklamowe muszą uwodzić Hasła reklamowe powinny być perswazyjnym komunikatem o zaletach produktu lub usługi. Oryginalne i łatwe do zapamiętania są także jednym z elementów umacniania tożsamości marki. Dobre hasła reklamowe już w trakcie pierwszych sekund reklamy muszą wywołać zainteresowanie odbiorcy. Muszą być dopasowane do potrzeb grup docelowych i uwzględniać...
ABC biznesu

Sposoby na uratowanie Villa Toscania przed bankructwem. Promocja restauracji zaraz po Kuchennych rewolucjach Magdy Gessler

„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami, nie wie, co robimy”. O trafności słów Stuarta Hendersona mogliśmy się przekonać, oglądając ostatni odcinek programu Kuchenne rewolucje w Villa Toscania w Pszczewie. Jak się okazuje, wspaniała kuchnia oraz malownicze położenie nie zapewniły klientów temu miejscu, które w innych okolicznościach (czyt. lepszej strategii marketingowej) nie mogłoby się od nich opędzić. Czy restauracja zdoła się wystarczająco wypromować na programie? Magda Gessler restauracje nie raz już stawiała przecież na nogi i przywracała im dawną świetność. W jakie...
ABC biznesu

12 oznak, że drzemie w Tobie przedsiębiorczy geniusz

Pragniesz spektakularnego biznesowego sukcesu? Nie jesteś jednak pewny, czy masz to, czego trzeba, aby go osiągnąć? Nie śpisz po nocach, zastanawiając się, dlaczego jednym się udaje, a innym nie i czy znajdziesz się w tej pierwszej grupie? Aby poznać odpowiedź na to pytanie, nie musisz udawać się do wróżki. Jeśli stwierdzisz, że poniższe 12 punktów idealnie opisuje Twoją osobę, to Twoje szanse na zostanie polskim Billem Gatesem są naprawdę spore. Uwaga! Będzie daleko od banałów i stereotypów. Jaki powinien być przedsiębiorca? Pewnie u większości z nas otwiera się w głowie...
ABC biznesu

Cobranding, czyli jak zbudować skuteczną współpracę marek?

Marki, jak ludzie, mogą łączyć szyki, aby zwiększyć swoje wpływy. I tak jak u ludzi, mariaże między markami mogą trwać latami i przynosić korzyści obu stronom, lub kończyć się wielkimi aferami i pełnymi wyrzutów rozwodami. Na czym polega cobranding? Na czym polega cobranding? Ciekawi nowinek i tego, co świat zachodni przetestował, zauważamy i na polskim rynku coraz więcej przykładów cobrandingu. Podstawy są bardzo proste: zwiększyć skuteczność oddziaływania działań promocyjnych, ale przede wszystkim pomniejszyć koszty tych działań. Logika jest prosta. Jeżeli na jedną reklamę złoży się dwóch, to będzie ona kosztowała...
ABC biznesu

Zainspiruj się – 3 fenomenalne prezentacje biznesowe TED

Jak odkryć pomysł na biznes, który zawojuje rynek i załaduje Twoje konto bankowe? Co jest ważniejsze, aby osiągnąć sukces – badania rynku i szczegółowy biznesplan czy kierowanie się instynktem i podejmowanie ryzyka? Jak przekonać klientów, że Twój produkt jest właśnie tym, czego od dawna szukali? Jakie cechy musi mieć kobieta, która chce podbić świat biznesu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w trzech inspirujących prezentacjach. Jeśli chcesz rozkręcić lub rozwinąć swoją firmę, zacznij działania od obejrzenia tych filmików. Sheryl Sandberg – Dlaczego mamy za mało kobiet-liderów? Dlaczego w czasach,...
ABC biznesu

Shopping Show – jak zachowuje się konsument w miejscu sprzedaży?

Polski rynek retail funkcjonuje w sposób archaiczny. Działający na nim trademarketingowcy popełniają sporo podstawowych błędów. Przede wszystkim nadal wiele firm nie traktuje miejsca sprzedaży w sposób priorytetowy. A to właśnie w salonach, sklepach, w sieciach sprzedaży konsumenci podejmują decyzje zakupowe. To w miejscu sprzedaży aż 70% klientów potrafi zmienić swoją decyzję pod wpływem emocji i impulsu. Z artykułu dowiesz się m.in.: kim są lub mogą być twoi klienci, jakie bodźce sprawiają, że kupują więcej, albo w ogóle nie reagują na twoje promocje, co stymuluje konsumentów do zakupu, jak wyglądać powinna komunikacja produktu z konsumentem w miejscu...
1 28 29 30 31 32 44
Strona 30 z 44