ABC biznesu

Szukasz odpowiedniego mieszkania, które sprosta Twoim wymaganiom? Jeżeli potrzebujesz ciekawych i sprawdzonych porad to sprawdź jak kupić mieszkanie, które pomoże Tobie w tym trudnym wyborze.

ABC biznesu

Jak wygląda od kuchni produkcja filmu reklamowego?

Telewizyjna kampania reklamowa jest jednym z najtrudniejszych zadań, z jakim przychodzi zmierzyć się brand managerom. Z tego względu domy produkcyjne, pragnące zagwarantować swoim klientom najwyższą jakość produkcji, postępują według ściśle określonego, wypracowanego latami procesu. Sprawdźmy, jak wygląda „produkcyjna kuchnia” oraz co należy wiedzieć, aby współpraca z firmą producencką przebiegała sprawnie i efektywnie. Z artykułu dowiesz się m.in.: jak przygotować się do zamówienia produkcji filmu reklamowego, jak współpracować z domem produkcyjnym, kto jest najważniejszą osobą na planie zdjęciowym, jak wyglądają poszczególne etapy produkcji spotu, czym jest m.in. kolorkorekcja i kolaudacja. W...
ABC biznesu

Jak wygląda współpraca z firmą Contact Center?

Obniżenie kosztów sprzedaży i obsługi, oszczędność czasu, budowa skutecznego kanału komunikacji, zarówno dystrybucji, jak i pozyskiwania informacji – to najczęściej dostrzegane zalety korzystania z Contact Center. Z tych też powodów tego typu usługi stają się coraz bardziej popularne. Wykorzystanie Contact Center W dzisiejszych czasach dla wielu branż posiadanie centrum kontaktowego nie stanowi już tylko wsparcia w działaniach sprzedażowych czy obsługowych, ale jest też niezbędną sferą funkcjonowania firm. Z artykułu dowiesz się m.in.: po co firmie potrzebne jest Contact Center, do jakich działań można wykorzystać Contact Center, Contact Center - co...
ABC biznesu

Jak wywołać w sklepie potrzebę zakupu u klienta? Sekrety merchandisingu

Poruszając się z normalną prędkością pomiędzy sklepowymi półkami, klient jest w stanie ogarnąć wzrokiem około 300 SKU (produktów i ich wariantów) w ciągu zaledwie 5 sekund. Oznacza to, że w sklepie marka musi krzyczeć głośniej od konkurencji, żeby przyciągnąć uwagę klienta. Z artykułu dowiesz się m.in.: co to jest merchandising, jaki jest zakres merchandisingu, jak prawidłowo eksponować produkty i POS-y, czego unikać, czyli podstawowe błędy placówek handlowych, czym jest shopper marketing, dlaczego warto wybrać agencję do obsługi merchandisingowej. Towar musi (!) być na półce Wszyscy kupujemy. Niezależnie od naszego emocjonalnego...
ABC biznesu

Nazwa – początek każdej marki

Nie można zbudować marki bez nazwy. To truizm, ale jeżeli przyjrzymy się naszemu otoczeniu, to zauważymy, że tak jak są lepsze i gorsze marki, istnieją też lepsze i gorsze nazwy. Czy można zbudować dobrą markę ze złą nazwą? Czy dobra nazwa gwarantuje sukces marce? Z artykułu dowiesz się m.in.: czy i kiedy warto zmieniać nazwę, jak projektować nową nazwę, aby uzyskać najlepsze rezultaty, jak oceniać nazwy, jakie najczęstsze błędy popełniają firmy przy projektowaniu nowej nazwy, jak uchronić się przed w(y)padkami w projektowaniu nazw firm i produktów. Dobra marka to dużo...
ABC biznesu

Pachnący wizerunek marki

Aromamarketing to jedno z najważniejszych obecnie narzędzi budowania przewagi konkurencyjnej miejsc sprzedaży. Jego podstawowym zadaniem jest stworzenie takiej atmosfery, która będzie sprzyjała aktywności konsumentów. To również jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin marketingowych w Polsce. Z artykułu dowiesz się m.in.: czym dokładnie jest „sztuka wodzenia klienta za nos”, jakie korzyści wynikają z aromamarketignu, jaki wpływ ma zapach na wizerunek marki, które zapachy najczęściej decydują o wywołaniu konkretnego zachowania w klientach. Marketerzy doskonale wiedzą, że coraz trudniej jest zachęcić konsumenta, by obejrzał reklamę, celowo kliknął w baner czy przeczytał ulotkę reklamową....
ABC biznesu

Wprowadzamy markę na rynek. Od czego zacząć?

Wodowanie nowej marki na rynku w sytuacji głębokiej konkurencji to zadanie o tyle trudne, co spowite w swoistą mgłę magii. To jak połączenie ciężkiej pracy górnika i wizjonera. Z artykułu dowiesz się m.in.: - czym jest marka i czy warto lokować nowe produkty i marki na rynku, - od czego tak naprawdę zacząć: „rytuały” powiązane z rozpoczynaniem działań związanych z wkraczaniem nowego produktu na rynek, ich powody i konsekwencje, - badanie i analiza rynku - sami czy z kimś, czyli przeprowadzamy badanie rynku samodzielnie czy angażujemy firmę zewnętrzną, - jak...
ABC biznesu

Tożsamość biznesowa, czyli jak zalogować się w podświadomości konsumenta

Tak jak każdy człowiek jako podmiot społeczny ma tożsamość osobistą, tak również każda firma – jako podmiot gospodarczy - ma swoją indywidualną tożsamość korporacyjną. To dzięki niej jest postrzegana przez potencjalnych konsumentów jako profesjonalna bądź nie. Z artykułu dowiesz się m.in.: czy firma może mieć tożsamość, czym różni się logo od logotypu, na co zwracać uwagę przy projektowaniu logo, dlaczego należy uważnie dobierać nazwę firmy, produktu czy usługi, jak może wpływać logo na nasze decyzje konsumenckie na poziomie nieświadomym (przykład kultowej łyżwy Nike). Na tożsamość biznesową składa się wiele komponentów,...
ABC biznesu

Jak zniszczyć firmę w internecie – czy czarny PR w sieci jest bezkarny?

Ostatnio coraz częściej na wokandzie sądowej lądują sprawy dotyczące pomawiania czy też znieważania w sieci. Często takie działania są podejmowane przez firmy konkurujące ze sobą w świecie wirtualnym. Pojawiają się wpisy na forach, w portalach społecznościowych, pojawiają się również fałszywe profile lub nawet strony internetowe, na których przedstawia się niekorzystne informacje o konkurencie. Internet zapewnia anonimowość, ale czy również bezkarność? Aby omówić kwestie związane z pomówieniami czy znieważaniami w sieci, należy wyjaśnić, czym owe przestępstwa są. Przestępstwo pomówienia (art. 212. Kodeksu karnego) to – mówiąc najkrócej – stwierdzanie nieprawdy, czyli...
ABC biznesu

Jak stworzyć użyteczną stronę mobilną?

Nie bez przyczyny rok 2011 został okrzyknięty rokiem „mobilnego Internetu”. W samych Stanach Zjednoczonych ponad 91 mln użytkowników łączy się z siecią za pomocą urządzeń mobilnych. W Polsce ten pułap jest równie wysoki jak za Oceanem. Zdaniem Ericsson Consumer użytkownicy mobilnego internetu na rynku krajowym stanowią 55% wszystkich internautów. To siła, której nie można bagatelizować. Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie są różnice w podejściu usability pomiędzy stroną desktopową i mobilną, jakie cele stawiają sobie mobilni użytkownicy internetu, jakie cechy powinna mieć użyteczna strona mobilna, jak projektować strony w wersji...
ABC biznesu

Załóż własną firmę w 24 h

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości są sposobem na łatwiejsze i szybsze założenie własnej firmy, przetestowanie swojego pomysłu biznesowego i prowadzenie biznesu w odpowiednim do tego otoczeniu. Inkubatory świadczą pakiet usług dla osób fizycznych oraz zapewniają, osobie prowadzącej działalność gospodarczą, całą infrastrukturę potrzebną do prowadzenia własnej firmy. Osobowość prawna, księgowość, dostęp do prawnika, dostęp do biura, zniżki u dostawców usług – wszystko to otrzymuje przedsiębiorca prowadzący firmę w ramach AIP. AIP- SGH. Jak to działa? Przychodząc do AIP nie trzeba wypełniać druków EDG lub wpisywać swojej firmy do KRS. Prowadząc firmę w ramach...
1 30 31 32 33 34 44
Strona 32 z 44