ABC biznesu

Szukasz odpowiedniego mieszkania, które sprosta Twoim wymaganiom? Jeżeli potrzebujesz ciekawych i sprawdzonych porad to sprawdź jak kupić mieszkanie, które pomoże Tobie w tym trudnym wyborze.

ABC biznesu

Czym jest logo firmy? Jakie znaczenie ma logo w budowaniu marki?

Logo są nieodłączną częścią naszej rzeczywistości. W każdym momencie naszego dnia jesteśmy nimi otoczeni. Nawet teraz, gdy czytasz ten wpis jestem pewna, że masz w zasięgu swojego wzroku przynajmniej kilka z nich… Wokół siebie widzę logo m.in.: komputera, telefonu, książki, przeglądarki internetowej, słodyczy, zakreślacza… Ciekawe, ile logo Ty doliczył(a)byś się w tym momencie? Pomimo ogromnej liczby otaczających nas logo, paradoksalnie, wciąż ciężko jest zaistnieć w marketingowym świecie bez niego. Jak często zdarza Ci się rozpoznać producenta danej pary butów po fasonie, materiale, stylu? Czy na pewno jesteś w stanie bezbłędnie...
ABC biznesu

Jaka powinna być nazwa firmy, czyli czego wymagać od agencji namingowej?

Na rynku często można spotkać bardzo podobne do siebie nazwy firm, nazwy produktów, marek i usług, które powstały poprzez zastosowanie obowiązującego w branży stylu. Trudno je od siebie odróżnić i zapamiętać. Zdarza się również, że nazwy firm są mylące lub posiadają zakodowane negatywne skojarzenia, które utrudniają ich efektywne stosowanie. Naming to sztuka tworzenia nazw unikalnych, wspierających sprzedaż a zarazem bezpiecznych prawnie. Jaka więc powinna być nazwa? Nazwa prosta Dobra nazwa musi być łatwa do zapamiętania, powtórzenia i zapisania. To, czy taka będzie, zależy od rynku, na jakim działa firma. Wiadomo,...
ABC biznesu

Zabawy konsumenta z marką

Markom coraz trudniej zainteresować i zaangażować konsumenta. To fakt. Ale czy można temu jakoś zaradzić? Okazuje się, że tak. Wystarczy tylko mieć pomysł na to, jak wykorzystać nowe technologie i połączyć świat wirtualny z realnym! Z artykułu dowiesz się m.in.: jak można wykorzystać najnowsze technologie do zaangażowania konsumenta w świat marki, czym jest interaktywny mapping 3D, co daje nam połączenie świata wirtualnego i realnego w działaniach marketingowych, gdzie i kiedy stosować bezdotykowe ekrany sterowane za pomocą gestów. Dziś, w dobie wszechobecnego Facebook’a i YouTube’a, trudno wyobrazić sobie dobrą kampanię reklamową,...
ABC biznesu

Włóczkowe wariacje – gdy pasja stała się pomysłem na własny biznes

Właścicielka firmy, laureatka konkursu FPI 2011, matka dwójki dzieci, pasjonatka rękodzieła. W jaki sposób znajduje czas na prowadzenie i rozwijanie swojej pasji i biznesu, promowanie firmy w internecie i wychowywanie swoich pociech? „Przy dobrej organizacji i pomocy ze strony męża wszystko jest możliwe” - mówi Pani Marzena Polankowska-Kijek pewnym głosem. Przedstawiamy Wam sylwetkę autorki sukcesu firmy GUGUSIE, która zajmuje się tworzeniem oryginalnych ubranek i akcesoriów z włóczki dla najmłodszych. Firmy.net: Skąd wziął się Pani pomysł na biznes – sprzedaż ubranek dla dzieci robionych na szydełku?   Marzena Polankowska-Kijek: Wszystko zaczęło...
ABC biznesu

Jak nowe logo wpłynęło na działalność młodej fotografki?

Jak ważna jest identyfikacja wizualna w budowaniu tożsamości małej firmy? Jak współpracuje się z grafikiem? Jak wyglądają poszczególne etapy projektowania logo? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w wywiadzie z Martą Werner – młodą fotografką, laureatką konkursu Firma Przyjazna Internautom 2011, która w nagrodę otrzymała nową identyfikację wizualną od firmy Bull Design. Zobacz, jaki był jej udział w procesie tworzenia logo i sam oceń efekt końcowy współpracy między grafikiem a Panią Martą. Firmy.net: Czy rozpoczynając współpracę z grafikiem, miała Pani pomysł na swoje logo? Marta Werner: Pomysłu jako takiego...
ABC biznesu

Czy małą firmę stać na brak wizerunku, czyli po co firmie logo?

Jako właściciel małej firmy, czy jest to salon kosmetyczny, zakład szewski czy warsztat samochodowy, chcesz pokazać klientom swoją obecność na rynku i wyróżnić się wśród licznej konkurencji. Zamieszczasz szyld nad swoim lokalem, oklejasz samochód - wszystko po to, aby zachęcić do skorzystania z Twojej oferty. W ten sposób, często nieświadomie, budujesz swój wizerunek. Dowiedz się od specjalisty, co jeszcze możesz zrobić, aby oczarować klientów i rozłożyć na łopatki konkurencyjne firmy. Zapraszamy do wywiadu z Michałem Korkosz, właścicielem agencji interaktywnej Bull Design, zajmującej się tworzeniem identyfikacji wizualnych i projektowaniem stron internetowych. Firmy.net:...
ABC biznesu

Dlaczego sprzedaż i marketing żyją jak pies z kotem?

Co zrobić, aby poprawić współpracę między działami marketingu i sprzedaży? Jak sprawić, by było mniej tarć, a więcej zrozumienia w sytuacji, kiedy od dobrej współpracy obu działów w bezpośredni sposób zależą wyniki firmy? Robert Grzybek – dzisiaj konsultant firmy doradczo-szkoleniowej, coach i trener, a w przebiegu swojej kariery zawodowej menedżer zarówno działów sprzedaży jak i marketingu, przedstawia ten problem w oparciu o własne doświadczenia i w nawiązaniu do opublikowanego niedawno na łamach „Harvard Business Review” materiału opracowanego przez Philipa Kotlera, Neila Rackhama i Suja Krishnaswamy. Z artykułu dowiesz się m.in.:...
ABC biznesu

Problemy z nazewnictwem

Czy Amber Gold to dobra nazwa? Wpływ negatywnych skojarzeń na wizerunek Amber Gold z Koszalina zmienia nazwę. Firma ta nie ma i nie miała nic wspólnego z gdańską firmą Amber Gold. Nic poza nazwą. Nagłośnienie w mediach afery związanej z Amber Gold bardzo negatywnie wpłynęło na wizerunek imienniczki. Przykładów negatywnego wpływu nazwy na wizerunek firmy jest więcej. Firmy z Koszalina i Gdańska używające nazwy Amber Gold, działały w zupełnie innych branżach. Amber Gold z Koszalina to firma informatyczna, koncentrująca swoją działalność na telemarketingu. Spółka Amber Gold z Gdańska zajmowała się...
ABC biznesu

Jak dotrzeć ze swym przesłaniem do odbiorcy?

Dla każdego prezentującego, podczas prezentacji najważniejsza jest realizacja konkretnego celu. Ma on jakieś przesłanie, najlepiej własne, i chce z nim dotrzeć do odbiorcy. Jednak to wszystko musi być spójne. Oto kilka wskazówek, jak przygotować skuteczną prezentację. JAK – jaka powinna być Twoja prezentacja? Na to JAK przygotować prezentację składają się dwa czynniki. Pierwszym jest CEL, drugim FORMA. By prezentacja była skuteczna, nie wystarczy przedstawić wszystkiego po kolei. Należy zastanowić się, CO jest najistotniejsze w całej prezentacji, PO CO się ją przygotowało. Dzięki jasno i właściwie postawionemu celowi, odbiorca będzie wiedział,...
ABC biznesu

Właściwe zastosowanie komunikacji POS, czyli jak urządzić sklep, aby zarabiał

Ponad 70 proc. decyzji o zakupie produktu jest podejmowanych w miejscu sprzedaży – czyli bezpośrednio przy półce. Dobrze dobrane materiały POS mogą znacząco wzmocnić ten efekt, ale są narzędziem, którym należy posługiwać się rozważnie. Z artykułu dowiesz się m.in.: co to są materiały POS/POSM, jakie są rodzaje POS-ów, jak powinna wyglądać prawidłowa ekspozycja POS-ów, jaka jest skuteczność POS-ów, jakie są nowości w komunikacji POS, dlaczego warto wybrać agencję do kompleksowej obsługi POS (projekt, produkcja, logistyka, montaż, demontaż). Wybierając się na codzienne zakupy do hipermarketu, nie zdajemy sobie sprawy, jakie pułapki...
1 29 30 31 32 33 44
Strona 31 z 44