ABC biznesu

Szukasz odpowiedniego mieszkania, które sprosta Twoim wymaganiom? Jeżeli potrzebujesz ciekawych i sprawdzonych porad to sprawdź jak kupić mieszkanie, które pomoże Tobie w tym trudnym wyborze.

ABC biznesu

Branża fitness rośnie w siłę

W Polsce zaledwie 14% społeczeństwa dba o sylwetkę i regularnie ćwiczy – wynika z danych Eurobarometru Komisji Europejskiej. Tymczasem unijna średnia to około 40%. W krajach Skandynawskich, np. Szwecji czy Finlandii co druga osoba uprawia sport w klubach fitness.
ABC biznesu

Hasło reklamowe, które wprowadza w błąd

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał SKOK im. F. Stefczyka w Gdyni za wprowadzanie w błąd klientów. Hasło reklamowe towarzyszące kampanii „Zapisz się za darmo” może SKOK drogo kosztować. To nie pierwszy przypadek, gdy UOKiK karze banki i instytucje finansowe za hasło reklamowe.
ABC biznesu

Jak hasła reklamowe opowiadają o samochodach?

Polacy rejestrują coraz mniej nowych aut. Producenci udoskonalają samochody, ale trudniej je sprzedać. Czy twórcy haseł reklamowych nadążają z kreacją za swoim produktem? Hasła reklamowe spełniają marzenia Dobre hasła reklamowe powinny być oryginalne, zwięzłe, wieloznaczne, eufoniczne i łatwe do zapamiętania. Musi umożliwiać dotarcie z przekazem do grupy docelowej, ukazywać główną korzyść produktu. Ważne jest, aby wyróżniał markę na tle konkurencji. Szybki rozwój motoryzacji na początku lat 90. umożliwił Polakom masowy dostęp do tego rynku. Posiadanie własnego auta było wcześniej niespełnionym pragnieniem. Hasła reklamowe z lat 90. kładły więc nacisk na...
ABC biznesu

Jak słuchać, żeby usłyszeć? Kilka słów o komunikacji w biznesie

Komunikacja interpersonalna to bardzo ważna część naszego życia i podstawa wszelkich relacji międzyludzkich. Codziennie przecież porozumiewamy się z wieloma osobami. Najprostszym modelem komunikacji jest przekazywanie informacji przez nadawcę i przyjęcie go przez odbiorcę. Proces ten jest jednak skuteczny dopiero wtedy, gdy komunikat zostanie odebrany zgodnie z intencjami nadawcy. Kluczowa dla skutecznego porozumiewania się jest umiejętność słuchania. Większość ludzi sądzi, że jest to bierny i łatwy proces, jednak dla powodzenia rozmowy powinien być on aktywny i wywoływać zaangażowanie słuchacza. W prawdziwym słuchaniu niezbędne jest nastawienie na zrozumienie rozmówcy, natomiast „pseudosłuchanie” ma między...
ABC biznesu

Wyznaczanie celów jako przepis na sukces?

Większość z nas marzy o sukcesie, choć nie każdy się do tego przyznaje. Kolega z biura chciałby rzucić posadę księgowego i zostać słynnym artystą, sąsiadka z naprzeciwka studiuje prawo, marząc o przyszłości sędziego w Trybunale w Strasburgu, mąż obmyśla wciąż kolejne pomysły na biznes, który przyniesie wam miliony. Tylko potem często do akcji wkracza szara rzeczywistość, czas mija, a my może kiedyś przypomnimy sobie, spędzając kolejne, nudne godziny w pracy, której nie cierpimy, że „kiedyś chciałem/am robić coś fajnego ze swoim życiem”. Jak zatem zmienić to „chcieć” w „móc” i...
1 27 28 29 30 31 44
Strona 29 z 44