Mała firma w sieci

Planujesz wynająć swoje mieszkanie, aby na siebie zarabiało ale nie wiesz od czego zacząć? Każdy kto obecnie wynajmuje mieszkanie borykał się z podobnym problemem. Sprawdź koniecznie nasze artykuły jak wynająć mieszkanie i wprowadź te porady w życie, a z pewnością wynajem nieruchomości będzie dla Ciebie o wiele łatwiejsze.

O e-marketingu prawie wszystko vol.5 Social Media (video)
Mała firma w sieci

O e-marketingu prawie wszystko – vol. 5 Social media (video)

Media społecznościowe dają nam możliwość badania opinii dotyczących produktów i bezpośredniej komunikacji z klientami. Wszyscy widzą potrzebę, by tam być, jednak nie wszyscy wiedzą dokładnie, co chcą tym osiągnąć i jak to zrobić. Serwis Facebook jest niekwestionowanym liderem pod względem ilości użytkowników (prawie 14 milionów w Polsce), a ich liczba wciąż konsekwentnie rośnie. Gościem ostatniego odcinka jest Piotr Chmielewski z Akademii Rozwoju Biznesu, ekspert i doradca z dziedziny kształtowania wizerunku w mediach społecznościowych. Poszukiwać będziemy odpowiedzi na pytania: Jak wygląda rynek mediów społecznościowych w Polsce? Które z serwisów mogą zagwarantować nam efekty biznesowe, a które póki co traktować należy jako uzupełniające? Kiedy warto budować społeczność, a kiedy korzystać z narzędzi reklamowych oferowanych przez Facebooka? Dlaczego warto zainwestować w tworzenie społeczności? Jak kształtować obecność firmy w mediach społecznościowych? Jakich błędów się wystrzegać? http://www.youtube.com/watch?v=iv0H7HEaQsk Prowadzący: Marek Dornowski http://www.firmy.net/blog/ Produkcja programu: http://e2o.com.pl/ Zobacz także: Odc. 1: Facebook i katalogi Odc 2: Email marketing Odc. 3: Videomarketing Odc. 4. Marketing w wyszukiwarkach...
O e-marketingu prawie wszystko – odcinek 1 (video)
Mała firma w sieci

O e-marketingu prawie wszystko – vol. 1 Narzędzia marketingowe (video)

Dlaczego „prawie”? Bo e-marketing to tak szeroka i szybko rozwijająca się wielowątkowo dziedzina, że stwierdzić, że można wiedzieć i opowiedzieć o tym wszystko, znaczy obnażyć swoją niewiedzę i ignorancję dla tematu. W każdym kolejnym odcinku spotkacie się z ekspertami i praktykami, którzy na co dzień zajmują się konkretnymi zagadnieniami promocji i sprzedaży w internecie. Będziecie poznawać kolejne narzędzia przydatne małym firmom w walce o klienta w sieci. Pierwszy odcinek jest wprowadzeniem do tematu e-marketingu, w którym poszukiwać będziemy odpowiedzi na kluczowe pytania: Czy, kiedy i dlaczego warto inwestować w działania marketingowe w sieci. Na początku autorzy programu skupiają się na dwóch kluczowych narzędziach: wyszukiwaniu w Google i mediach społecznościowych na przykładzie Facebooka, dotykają też tematu aplikacji mobilnych. Gośćmi pierwszego odcinka są: Piotr Chmielewski – autor programów interaktywnych, trener warsztatów dla przedsiębiorców z zakresu zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, Akademia Rozwoju Biznesu Michał Kurczycki – CEO NNV Sp. z o.o. zarządzającej w Polsce takimi produktami jak Firmy.net czy Nieruchomosci-online.pl http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MeNiYFJRr7U W kolejnych odcinkach poruszone zostaną tematy z zakresu: pozycjonowania, mediów społecznościowych, e-mail marketingu, video marketingu, a także marketingu w wyszukiwarkach i kanału mobile. Prowadzący: Marek Dornowski http://www.firmy.net/blog/ Produkcja programu: http://e2o.com.pl/   Zobacz także: Odc 2: Email marketing Odc. 3: Videomarketing Odc. 4. Marketing w wyszukiwarkach Odc. 5. Social media...
1 17 18 19 20 21 25
Strona 19 z 25