ABC biznesu

Szukasz odpowiedniego mieszkania, które sprosta Twoim wymaganiom? Jeżeli potrzebujesz ciekawych i sprawdzonych porad to sprawdź jak kupić mieszkanie, które pomoże Tobie w tym trudnym wyborze.

ABC biznesu

Miłość VS Kariera – wrogowie czy sprzymierzeńcy?

Co jest ważniejsze praca, czy miłość? Nie wiem… i nie sądzę by ktokolwiek miałby odwagę udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi. Jak daleko człowiek sięga pamięcią tak długo uczucia i praca prowadziły do największych sukcesów, lecz i największych porażek. Najczęściej, gdy chcemy mieć jedno tracimy drugie. Kiedy dbamy o karierę zaniedbujemy osoby, które kochamy, często tłumacząc się, że ciężko pracujemy dla ich dobra, aby mieli oni lepsze życie. Natomiast, gdy zajmujemy się drogą nam osobą, rodziną, gdy zamierzamy wziąć ślub, czy mieć dzieci odbija się to na naszej wydajności w pracy. Czy zatem...
ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.6 ostatnia

Błąd 6 – nie mówisz swojemu potencjalnemu klientowi co dalej... Nigdy nie zapominaj poinformować swojego potencjalnego klienta, jakiej akcji od niego oczekujesz po przeczytaniu Twojego tekstu. Prowadź czytającego „za rękę” przez Twoją ofertę, zawsze wskazując mu dokładnie, jaki następny krok powinien wykonać: „Zadzwoń pod numer...” „Zapytaj konsultanta...” „Zamów” "Prześlij dalej..." „Wypełnij formularz...” W przeciwnym razie Twoja oferta nie tylko nie odniesie pożądanego skutku, a wręcz może zirytować klienta. Postaw się w jego sytuacji. Trafiłeś na ciekawą ofertę. Spędziłeś 15 min czytając, co firma oferuje, namyślając się, analizując jaką opcję wybrać....
ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.5

Błąd 5 – Pisząc o sobie, zapominasz o kliencie... Chcesz pochwalić się czymś klientowi? Jakimś osiągnięciem, otrzymaną nagrodą, przeniesieniem siedziby do większego biura... Zanim napiszesz dla przykładu: „Nasza firma jest zdobywcą tytułu  „Top Services 2009 Powiatu Gdańskiego.” lub „Nasze biuro mieści się na 40 piętrze nowoczesnego biurowca Drapacz Chmur Center.”... zastanów się, jakie korzyści te informacje niosą dla klienta. Tak naprawdę klienta bardziej obchodzi nie sam tytuł, jaki zdobyła Twoja firma ale to, że gwarantuje mu on wysoką jakość Twoich usług i czyni z Ciebie zaufanego partnera do współpracy. Daj...
ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.4

Błąd  4 – oferta jest nie do przebrnięcia... Jeśli zachęciłeś potencjalnego klienta wstępem do Twojej oferty, nie pozwól mu odejść w trakcie jej czytania. Skonstruuj ją tak, by panował w niej ład, by dobrze się ją czytało.. Oto kilka sprawdzonych rad: Tam, gdzie to możliwe, staraj się stosować numerowanie, wypunktowania. Ułatwi to klientowi czytanie i zapamiętanie fragmentów oferty, które szczególnie go interesują. Wyróżnij nagłówek swojej oferty. Jest jej reklamą, niech rzuca się w oczy. Unikaj zamieszczania w ofercie firmy obszernych bloków tekstu. Staraj się pisać rzeczowo, na temat. Jeśli tekstu...
ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.3

Błąd 3 – nie mówisz o korzyściach! Aby Twoja oferta była skuteczna, nie może kończyć się na wyliczeniu tego, co oferujesz. Klient nie szuka nazw produktów, ani nawet ich cech. Szuka w Twojej ofercie zaspokojenia swoich potrzeb. Szuka dowodów na to, że właśnie Twoje produkty, czy usługi w jakiś sposób ułatwią mu życie. Dostarcz mu ich na tacy. Jeśli piszesz o produktach, nie kończ na ich nazwach i parametrach. Powiedzmy, że prowadzisz sklep z owocami, niedaleko uczelni (Twoją grupą docelową są studenci), jest upalnie. Jak sądzisz - która oferta byłaby...
ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.2

Błąd 2 - Tworzysz ofertę dla wszystkich! Jeśli tworzysz ofertę nie znając swojej grupy docelowej, to tak jakbyś szył dla kogoś ubranie, nie znając jego rozmiaru. Nigdy nie kieruj oferty „na oślep”, do wszystkich. Nie dość, że będzie nieskuteczna i nie przysporzy Ci klientów, to jeszcze stracisz czas i pieniądze. Stwórz ofertę dla Twojej grupy docelowej, odwołującą się do jej potrzeb i oczekiwań, po prostu „szytą na miarę”. Grupy docelowe są definiowane na podstawie wielu różnych cech (wiek, płeć, miejsce zamieszkania, dochód, wykształcenie, styl życia, zachowania itd.). Jeśli masz problem...
ABC biznesu

Najczęstsze błędy w ofertach – cz.1

Samodzielnie tworzysz teksty na swoją stronę internetową lub redagujesz treść ofert produktów/usług swojej firmy? Sprawdź, czy nie powielasz któregoś z najczęściej spotykanych błędów: Błąd 1 - Jak nie wzbudzić zainteresowania, czyli brak chwytliwego nagłówka. Zanim zatytułujesz swoją ofertę „Nasze Produkty”, „Oferujemy Państwu”, Usługi naszej firmy”zastanów się, czy wpadłbyś na to, że w pudle z szarego papieru pakowego znajduje się diament. Jeśli nagłówek Twojej oferty nie przykuwa uwagi, to bez względu na to jak jest ona atrakcyjna, mała jest szansa, że klient w ogóle ją przeczyta. Nie bagatelizuj tego. Zawsze zakładaj,...
ABC biznesu

Mój wybór = moje życie

Każdy pamięta swoje dzieciństwo, czas beztroski i wiecznej zabawy. Wtedy wszystko było proste, nie było rzeczy niemożliwych. Kto by wtedy pomyślał, że będziemy tam gdzie jesteśmy teraz. Wszystko co robimy, wszystkie podjęte decyzje kreują nas i naszą przyszłość. Jeżeli pójdziemy na studia medyczne zostaniemy lekarzami, jeżeli będziemy studiować kierunki ścisłe zostaniemy inżynierami. Wszystko zależy od naszych wyborów. To co zrobimy TU i TERAZ, będzie kierować nasze dalsze życie. Niektórzy nie wybierają, decyzja zostaje podjęta za nich, i to tylko dlatego, że nie mogli się zdecydować, nie zdążyli na czas. Tacy...
ABC biznesu

9 sposobów, aby wkurzyć grafika

Jesteś właścicielem firmy lub osobą pracującą w dziale marketingu i szukasz osoby, która zaprojektuje Ci logo, bądź nowe materiały firmowe. Znajdujesz odpowiednią osobę i zaczynasz współpracę. Wszystko przebiega fajnie, aż tu nagle grafik wyładowuje na Tobie swoje emocje, bądź żąda podwyżki za swoją pracę mimo, że nie było tego w umowie… Ups.. chyba go czymś wkurzyłeś. Może zrobiłeś jedną z 9 rzeczy poniżej, które go zdenerwowały. Pamiętaj, że grafik to ciężko pracująca osoba, tak samo jak Ty. Projektowanie też bywa trudne. Zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z niezdecydowanym klientem,...
ABC biznesu

Import z Chin: Jak zamawiać produkty z Chin

Import z Chin: Jak zamawiać produkty z Chin. Coraz więcej średnich i małych firm otwiera się na współpracę z firmami zagranicznymi, w tym z firmami z największego rynku produkcyjnego świata, z firmami z Chin. Dzięki internetowi i coraz powszechniejszym serwisom B2B i B2C handel międzynarodowy stał się prostszy i dostępny prawie dla każdego. Jednak rynek chiński, ze względu na swoje rozmiary i różnorodność, nie jest rynkiem łatwym dla niedoświadczonych w handlu międzynarodowym przedsiębiorców. Pojawia się wiele nieporozumień i nieudanych transakcji biznesowych. Aby uniknąć problemów przygotowałem kilka podstawowych informacji dla początkujących...
1 41 42 43 44
Strona 43 z 44