Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

FIRMER 2/2017 – Omenaa Mensah o biznesie poza szklanym ekranem

Prokrastynacja. Kto z nas jej nie ulega? Niestety, mamy tendencję do odkładania spraw na później, do odwlekania podjęcia kluczowych decyzji. Często wątpimy we własne kompetencje, boimy się porażki lub po prostu dajemy sobie czas na przemyślenie. Motywy możemy mnożyć, ale prawda jest jedna: za każdym razem pozbawiamy się szansy na sukces. A przecież nigdy nie ma odpowiedniego czasu, idealnego momentu na to, co nowe. Więc kiedy, jeśli nie teraz? Doskonali goście najnowszego numeru dają przykład, że najlepszy czas na działanie jest w tej chwili, a w dążeniu do celu liczą się przede wszystkim pomysł, strategia i determinacja. Historie przedsiębiorczych kobiet, z którymi rozmawiamy – Omeny Mensah w wywiadzie z okładki, Ariadny Wiczling i Urszuli Herman – pokazują, że swój biznes jest na wyciągnięcie ręki. Dodatkowo piszemy o tym, jak mądrze stawiać sobie cele i na jakich przywódcach się wzorować. Radzimy, jak budować strategie marketingowe i z jakich narzędzi korzystać, by ułatwić sobie pracę. Zdradzamy tajniki efektywnej reklamy, dobrych treści i skutecznych newsletterów. Zapraszamy do lektury!     >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER     W numerze 2/2017 kwartalnika znajdziesz: Omenaa Mensah o biznesie poza szklanym ekranem Życie na wizji to nie wszytko. Dlaczego warto postawić na własną firmę? Przewodniczka po e-biznesie Ariadna Wiczling – podcasterka i twórczyni kursów – opowiada o tajnikach prowadzenia biznesu online Zakochaj się w AdWords jeszcze raz Historie działań z reklamą w Google'u są jak love story Budowanie skutecznych strategii marketingowych w internecie – jak zacząć? Poznaj 4 elementy pomagające wykorzystać potencjał internetu do rozwoju firmy Bezpieczeństwo technologii IT, czyli jak zapewnić sobie spokojniejszy sen Jak mądrze zarządzać hasłami w firmie Skuteczny przywódca biznesowy, czyli być jak Honda, nie jak Ford Jak właściciel firmy może stać się lepszym menedżerem? Design thinking, czyli rola myślenia projektowego w strategicznym rozwoju firm Made in Poland. 10 topowych narzędzi marketingowych 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie ruchu na firmowej stronie www Content – silnik stron internetowych 4 żelazne zasady, o których nie możesz zapomnieć w swoim marketingu internetowym Efekt motyla – rozmowa z Urszulą Herman Umowa NDA krok po kroku. Jak chronić swoje pomysły w relacji z klientem? OKR – jak mądrze stawiać cele sobie i zespołowi 9 technik perswazji, które warto stosować w treści e-maila, by zwiększyć konwersję 5 najbardziej krytycznych błędów w e-mail marketingu Recenzja książki Jona Acuffa Zawodowo od nowa...
Trendy i newsy

Konferencja MailMyDay 2017 już w marcu!

fot. materiały prasowe organizatora Już w marcu odbędzie się jedna z  największych imprez branży e-marketingu. Podczas konferencji Mail My Day już po raz piąty będzie można posłuchać prelekcji ekspertów i praktyków z branży, a także przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności. 22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V edycja Mail My Day. Jest to jedno z największych wydarzeń e-marketingowych, na którym eksperci i praktycy z dziedziny marketingu internetowego podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz prelekcji, organizatorzy przygotowali warsztaty, podczas których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności, przydatne w pracy marketera. Co was czeka podczas V edycji Mail My Day Konferencja trwa dwa dni i podzielona jest na dwie główne części. Pierwszego dnia, podczas prelekcji, uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną. Z kolei drugiego - w 100% praktyczną. – Mail My Day to świetna okazja do poznania najnowszych trendów w online marketingu, zdobycia wiedzy o skutecznej promocji czy porozmawiania z ekspertem, który skieruje wasze działania na odpowiednie tory – mówi Anna Łowczyńska, przedstawiciel organizatora. Będzie więc można posłuchać ciekawych wystąpień, m.in. o tym, jak naprawić kryzysy w social media po wysłaniu feralnego maila, czy w jaki sposób Google Analytics widzi email marketing. Będzie też trochę o C-Matrix, czy o walucie w email marketingu, za którą odbiorca gotowy jest sprzedać… nawet swoją duszę! Z kolei osobom zainteresowanym wykorzystaniem email marketingu w B2B, Paweł Sala udzieli kilku praktycznych porad. Drugi dzień poświęcony będzie w całości praktycznym warsztatom, dzięki którym zdobyta dzień wcześniej wiedza zostanie wzbogacona o twarde umiejętności. Specjaliści FreshMaila pokażą, na czym polega email marketing oraz jak przygotować strategię, aby wysyłka kampanii była skuteczna. Uczestnicy dowiedzą się również, jak efektywnie segmentować i personalizować wysyłki mailingów oraz odkryją tajemnice lead generation i lead nurturing. Nadarzy się też okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę na temat Google Analytics oraz jak wysyłać mailingi zgodnie z prawem. Głodni wiedzy będą mogli odbyć 15 ekspresowych, content marketingowych lekcji komunikacji z klientem. Zaproszeni goście Konferencja Mail My Day to okazja, aby spotkać się z ekspertami od e-marketingu, wśród nich: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Paweł Sala, Barbara Stawarz, czy Monika Czaplicka. Oprócz polskich specjalistów z dziedziny e-marketingu, organizatorzy zaprosili również zagranicznych ekspertów: Jordie van Rijn (Email Monday), Guy Hanson (Return Path) oraz Kath Pay (Holistic Email Marketing). Zapisy trwają! Czy warto? Nie ma lepszego sposobu na poznanie tajników skutecznego e-marketingu, jak osobiste doświadczenia i wiedza, którą specjaliści tak chętnie się dzielą. Materiały wideo z poprzednich edycji dostępne są na stronie http://mailmyday.pl/video . A jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała poprzednia edycja Mail My Day, oto relacja oczami uczestnika! Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.    ...
1 8 9 10 11 12 41
Strona 10 z 41