Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

Konferencja "Biznes dobrze zaprojektowany"

Wydarzenia Informacja Prasowa 24.10.2016 KOnferencja Biznes dobrze zaprojektowany 30. listopada zapraszamy na dziewiątą już konferencję Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, tym razem organizowaną pod hasłem „Biznes dobrze zaprojektowany”.
Trendy i newsy

FIRMER 3/2016 – Michał Żebrowski o biznesie, który powstał z pasji

Każda życiowa decyzja to proces. Krótszy lub dłuższy, często okupiony wieloma wątpliwościami i nieprzespanymi nocami. Z perspektywy czasu wszystkie obawy zazwyczaj okazują się bezzasadne i zadajemy sobie pytanie: Dlaczego tak długo zwlekałem? Przecież miałem świetny pomysł, dlaczego nie zacząłem od razu? Tak samo jest w biznesie. Ideę od jej realizacji może oddzielać granica, czasem tylko ta w naszej głowie. A przecież „człowiek z pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu”. To zdanie Marka Twaina znajduje potwierdzenie na stronach numeru, który właśnie oddajemy w Państwa ręce. Piszemy, że opłaca się odważyć i eksperymentować z projektowaniem pozytywnych doświadczeń klienta, że mały biznes nie zawsze może mało oraz dlaczego warto wdrożyć nowe metody motywacji i komunikacji w firmie. A w wywiadzie z okładki Michał Żebrowski dowodzi, że biznes zbudowany na pasji jest skazany na sukces, nawet mimo trudnych początków. Życzymy miłej lektury!   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER                       W numerze 3/2016 kwartalnika znajdziesz: Michał Żebrowski i jego sztuka biznesu na 6. piętrze Biznes, który jest sposobem na życie, a nie na przeżycie, jest skazany na sukces. Projektowanie doświadczeń jest jak romans Dr Agnieszka Szóstek podpowiada, jak budować pozytywne doświadczenia z marką w duchu user experience. Social media: Hejt miarą sukcesu Monika Czaplicka radzi, jak komunikować się z klientami w mediach społecznościowych i jak reagować na ich niepochlebne komentarze. Marketing czynów Case study obsługi klienta w branży, której prawo stawia komunikacyjne ograniczenia. Video zmienia oblicze komunikacji marek Video marketing jako sposób na przyciągnięcie uwagi klienta. W jaki sposób za pomocą kija i marchewki budujesz zdemotywowany zespół pracowników Motywacja pracowników na miarę XXI wieku 8 prostych zmian na stronie internetowej, które zwiększą liczbę klientów Twojej firmy Bezpieczne i tanie pozycjonowanie, czyli o mitach w SEO Dobry ruch z Google a frazy z długiego ogona Top 10 w Google? Marzenie… ale do spełnienia Idą święta, zacznij wcześniej. Wykorzystaj sezonowość do zwiększenia sprzedaży Mały może mało. Duży może więcej? Rozmowa z właścicielką marki HUG the Stuff o pomyśle na biznes jak ze snu Sklep internetowy zgodny z prawem Wpływ kultury organizacyjnej na podejmowanie lepszych decyzji Recenzja książki Efektywny zespół Ingi Bielińskiej i Zofii Jakubczyńskiej...
1 8 9 10 11 12 40
Strona 10 z 40