Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

Konferencja MailMyDay 2017 już w marcu!

fot. materiały prasowe organizatora Już w marcu odbędzie się jedna z  największych imprez branży e-marketingu. Podczas konferencji Mail My Day już po raz piąty będzie można posłuchać prelekcji ekspertów i praktyków z branży, a także przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności. 22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V edycja Mail My Day. Jest to jedno z największych wydarzeń e-marketingowych, na którym eksperci i praktycy z dziedziny marketingu internetowego podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz prelekcji, organizatorzy przygotowali warsztaty, podczas których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności, przydatne w pracy marketera. Co was czeka podczas V edycji Mail My Day Konferencja trwa dwa dni i podzielona jest na dwie główne części. Pierwszego dnia, podczas prelekcji, uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną. Z kolei drugiego - w 100% praktyczną. – Mail My Day to świetna okazja do poznania najnowszych trendów w online marketingu, zdobycia wiedzy o skutecznej promocji czy porozmawiania z ekspertem, który skieruje wasze działania na odpowiednie tory – mówi Anna Łowczyńska, przedstawiciel organizatora. Będzie więc można posłuchać ciekawych wystąpień, m.in. o tym, jak naprawić kryzysy w social media po wysłaniu feralnego maila, czy w jaki sposób Google Analytics widzi email marketing. Będzie też trochę o C-Matrix, czy o walucie w email marketingu, za którą odbiorca gotowy jest sprzedać… nawet swoją duszę! Z kolei osobom zainteresowanym wykorzystaniem email marketingu w B2B, Paweł Sala udzieli kilku praktycznych porad. Drugi dzień poświęcony będzie w całości praktycznym warsztatom, dzięki którym zdobyta dzień wcześniej wiedza zostanie wzbogacona o twarde umiejętności. Specjaliści FreshMaila pokażą, na czym polega email marketing oraz jak przygotować strategię, aby wysyłka kampanii była skuteczna. Uczestnicy dowiedzą się również, jak efektywnie segmentować i personalizować wysyłki mailingów oraz odkryją tajemnice lead generation i lead nurturing. Nadarzy się też okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę na temat Google Analytics oraz jak wysyłać mailingi zgodnie z prawem. Głodni wiedzy będą mogli odbyć 15 ekspresowych, content marketingowych lekcji komunikacji z klientem. Zaproszeni goście Konferencja Mail My Day to okazja, aby spotkać się z ekspertami od e-marketingu, wśród nich: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Paweł Sala, Barbara Stawarz, czy Monika Czaplicka. Oprócz polskich specjalistów z dziedziny e-marketingu, organizatorzy zaprosili również zagranicznych ekspertów: Jordie van Rijn (Email Monday), Guy Hanson (Return Path) oraz Kath Pay (Holistic Email Marketing). Zapisy trwają! Czy warto? Nie ma lepszego sposobu na poznanie tajników skutecznego e-marketingu, jak osobiste doświadczenia i wiedza, którą specjaliści tak chętnie się dzielą. Materiały wideo z poprzednich edycji dostępne są na stronie http://mailmyday.pl/video . A jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała poprzednia edycja Mail My Day, oto relacja oczami uczestnika! Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.    ...
Trendy i newsy

FIRMER 1/2017 – David Allen o zwiększaniu produktywności metodą Getting Things Done

Produktywność, wydajność, efektywność. To słowa klucze w obecnym świecie. Choć edukacja szkolna omija je szerokim łukiem, w zderzeniu z rzeczywistością nie mamy wyjścia – musimy je sobie przyswoić. Tym bardziej że oczekuje się od nas lub sami od siebie oczekujemy, że będziemy działać na najwyższych obrotach, a do tego uśmiech nie będzie schodził nam z twarzy… Czy to w ogóle możliwe? Czy można osiągać rewelacyjne wyniki w pracy, nie tracąc życia prywatnego? I odwrotnie – czy można poświęcać czas rodzinie i jednocześnie spełniać się zawodowo? Znakomici goście najnowszego jubileuszowego 20. numeru „FIRMERA” udowadniają, że tak. Wystarczy mieć metodę i się jej trzymać. Taką, jak np. Getting Things Done, o której w wywiadzie z okładki mówi jej twórca – David Allen. Specjaliści z branży podpowiadają też, jak sprawnie zarządzać czasem i projektami. Do tego piszemy, jak być firmą przyjazną klientom zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i w komunikacji internetowej. Na koniec przedstawiamy też nowy Raport Firmy.net, w którym diagnozujemy nastroje polskich przedsiębiorców. Życzymy miłej lektury!   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER                         W numerze 1/2017 kwartalnika znajdziesz: David Allen o zwiększaniu produktywności metodą GTD Metoda Getting Things Done jako sztuka zarządzania przepływem zadań życiowych Bardzo praktycznie o produktywności Michał Śliwiński, twórca aplikacji Nozbe, podpowiada, jak organizować swoją pracę, by osiągać lepsze efekty Zarządzanie projektami. Co musisz wiedzieć, by nie zwariować? Jak wdrożyć myślenie projektowe w małej firmie? 3 kroki na szczyt wyszukiwarki Google Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej za pomocą promocji w wyszukiwarkach W 2017 postaw na klientocentryzm Zamiast uganiać się za chwilowymi trendami, spójrz na swój biznes oczami klienta Raport Firmy.net: Małe firmy w 2016 roku Jakie nastroje wśród przedsiębiorców dominowały w 2016 roku? Jak przestać marnować czas i pracować efektywniej? Mów do mnie jeszcze, czyli typy osobowości w komunikacji Jak w branży usług lokalnych z potencjalnego klienta zrobić klienta wiernego Jak prosić o opinie? Proste sposoby, by zdobywać dziesiątki poleceń od klientów Marka osobista krok po kroku Mała i średnia firma też mogą być pożądanymi pracodawcami Co z tajemnicą handlową w przypadku odejścia pracownika? 4 pomysły na dochodowe kampanie sprzedażowe w Twojej firmie Mały budżet – wielka promocja w internecie Mobile copywriting. Jak napisać treść, która angażuje na smartfonach Rozmowa z Michałem Lasockim o pomyśle na firmę Intenson Recenzja książki prof. Steve’a Petersa Paradoks Szympansa...
1 7 8 9 10 11 40
Strona 9 z 40