Już w marcu Konferencja M@il My Day!
W marcu już po raz szósty odbędzie się Konferencja Email Marketingowa - M@il My Day. To jedna z największych imprez branżowych, która łączy ciekawe i inspirujące prelekcje, polskie i zagraniczne case study oraz warsztaty. VI edycja M@il My Day odbędzie się 20-21 marca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach. Podczas pierwszego dnia będzie można wysłuchać prelekcji, drugiego dnia - wziąć udział w wybranych spośród 11 warsztatów prowadzonych przez marketingowych ekspertów i praktyków. Dzień 1 - Konferencja Paweł Sala - Email Marketing 2018 Maciej Orłoś - 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji Maciej Płonka - Jak zaprojektować skuteczny formularz? Maciej Lewiński - Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile Grzegorz Nowak - Na czym polega model omnichannel i customer experience Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk - Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek Artur Kurasiński - 10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu Maciej Budzich - Dlaczego nam nie wyszło... Łukasz Chwiszczuk - Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości Bartłomiej Rak - Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku Jan Zając - W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy Alexa Hubley - Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim) Szymon Słowik - Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation? Artur Jabłoński - Generowanie leadów przez Facebooka Dzień 2 - Warsztaty Drugiego dnia odbędą się warsztaty. Dla początkujących w email marektingu - całodniowe warsztat wprowadzający. Dla bardziej zaawansowanych jest 10 warsztatów z rożnych obszarów, m.in. Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku, E-mail marketing zgodny z RODO, czy też Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce. Zapisy wciąż trwają! Więcej informacji o wydarzeniu: https://mailmyday.pl/ Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia. ...













