Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

MŚP uczy się CSR-u

Jaki jest wymiar społecznej odpowiedzialności wśród małych i średnich przedsiębiorstw?
Trendy i newsy

Ostatnie bilety na Kongres Best of Online Marketing

Kongres Best of Online Marketing zbliża się wielkimi krokami. Nie czekaj aż wyprzedzą Cię inni. To już ostatnie godziny by kupic jeszcze dziś bilet w promocyjnej cenie. Już za osiem dni cała branża online marketingu spotka się w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, by uczestniczyć w najważniejszym i największym branżowym wydarzeniu. Specjalna edycja Kongresu Online Marketing to prawdziwa marketingowa bomba! Pierwszego dnia (10.10.2018) na scenie wystąpią tylko najlepiej oceniani prelegenci z poprzednich edycji Kongresu. To prawdziwa śmietanka towarzyska! Środa (10.10) zakończy się niebanalnym after party w Hard Rock Cafe, gdzie podczas dźwięków energetyzującego rocka uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do branżowego networkingu. Szczegółowa agenda pierwszego dnia: 9:50 - 10:00  Rozpoczęcie Kongresu Online Marketing 10:00 - 10:45 Marcin Maj, Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? 10:45 - 11:30 Julia Izmałkowa, W poszukiwaniu utraconej prawdy 11:30 - 11:45 przerwa kawowa 11:45 - 12:25 Michał Sadowski, Jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów w internecie? 12:25 - 13:00 Artur Maciorowski, Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok 13:00 - 13:35 Artur Jabłoński, Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku 13:35 - 14:35 lunch 14:35 - 15:10 Łukasz Kosuniak, Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MSP i duże firmy)? 15:10 - 15:45 Paweł Tkaczyk, Jak zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm 15:45 - 16:00  przerwa kawowa 16:00 - 16:35 Barbara Stawarz-Garcia, Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? 16:35 - 17:10 Igor Farafonow, W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych 17:10 - 17:15 Zakończenie 20:30  -  ... After Party w Hard Rock Café Drugiego dnia (11.10.2018) zaplanowane są w pełni merytoryczne i w 100% praktyczne warsztaty, pomiędzy którymi można swobodnie migrować. Z sześciu paneli tematycznych każdy uczestnik może wybrać coś dla siebie! Szczegóły znajdziesz tutaj – www.kongres-online.pl ....
Trendy i newsy

Kongres Best of Online Marketing

W dniach 10-11 października w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się wyjątkowa edycja Kongresu Best of Online Marketing. W pierwszym dniu na scenie pojawią się najlepiej oceniani prelegenci wszystkich poprzednich edycji. Oprócz garści inspiracji, dostaniesz także dawkę solidnej wiedzy do wdrożenia w Twojej firmie od zaraz. Drugiego dnia będziesz mógł wziąć udział w warsztatach z online marketingu, pomiędzy którymi możesz dowolnie się przemieszczać. Dodatkowo  odbędzie się impreza w Hard Rock Cafe, podczas której będziesz mógł porozmawiać z prelegentami i innymi uczestnikami Kongresu. DZIEŃ 1 Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? - Marcin Maj Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? - Julia Izmałkowa Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. - Katarzyna Paliwoda Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? - Łukasz Kosuniak Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. - Paweł Tkaczyk Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? - Barbara Stawarz-Garcia W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. - Igor Farafonow   DZIEŃ 2 To, aż sześć paneli! Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów. Panel 1: Facebook I Instagram Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji Panel 3: Google AdWords Panel 4: Pozycjonowanie Panel 5: E-mail marketing Panel 6: Wideo Marketing (Facebook, Instagram, You Tube) Zapisy trwają! Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl. Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia....
Trendy i newsyUncategorized

FIRMER 02/2018 – Szanuj ludzi, którzy pracują na Twój sukces. Rozmowa z Ewą Minge

Wszystko jest marką, a marka wyznacza cenę Dlaczego za dwa identyczne produkty płacisz inną kwotę? Ponieważ nie kupujesz produktów, ale marki. Marka kreuje nas i nasz wizerunek. Kupujesz markę, która jest zgodna z Twoimi przekonaniami, która jest dla Ciebie autorytetem, przyjacielem, lub taką, która zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Jak zbudować silną markę, gdy rynek jest bardzo konkurencyjny? Na co postawić w B2B, a na co w B2C? O tym, jak budować markę, a także o tym, że jej tworzenie zajmuje lata, ale zniszczyć ją można w moment, opowiada doświadczony strateg i wykładowca – Maciej Tesławski. Praktykiem budowania międzynarodowej renomy od podstaw jest polska projektantka i właścicielka marki Eva Minge. O tym, jak stworzyła jedną z największych marek modowych w Polsce, o ogromnym potencjale, który zdecydowała się wykorzystać nie tylko do budowy firmy, ale do pomocy innym. O kobietach w biznesie, rodzinie oraz o Fundacji Black Butterflies przeczytacie w wywiadzie z Ewą Minge. 25 maja powitało nas rozporządzenie RODO. Czy zdążyłeś do tego czasu uporządkować bazy danych osobowych, które posiadasz? W wakacyjnym numerze podsumowujemy jeszcze raz, czym jest RODO, jakie zabezpieczenia techniczne powinieneś wprowadzić oraz jak zbierać oraz wykorzystywać dane osobowe, aby spać spokojnie. Mam nadzieję, iż ten numer umili Ci czas podczas wakacyjnego wypoczynku. Przyjemnej lektury.   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 2/2018 FIRMERA znajdziesz: Szanuj ludzi, którzy pracują na Twój sukces. Wywiad z Ewą Minge Ewa Minge,  projektantka i właścicielka marki Eva Minge, założycielka fundacji Black Butterflies opowiada o szacunku do drugiego człowieka i o tym, jak wykorzystać potencjał firmy do pomocy innym. Droga pod prąd. Wywiad z Jakubem B. Bączkiem O sile dywersyfikacji, ograniczaniu ryzyka, delegowaniu zadań i zaufaniu w firmie. Jakub B. Bączek, przedsiębiorca, trener mentalny, mówca i podróżnik, w wywiadzie opowiada o tym swojej drodze do sukcesu, dając kilka praktycznych wskazówek Cenę dyktuje marka. Rozmowa z Maciejem Tesławskim Maciej Tesławski, doświadczony strateg i projektant marek, odpowiada na pytanie, czym jest marka oraz jak i do kogo ją komunikować, aby każdy chciał mieć ją w zasięgu. Social selling – zamiast sprzedawać, pomóż kupować Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią życia społecznego wielu osób. Jak wykorzystać ten fakt w swoim biznesie? Sylwia Dębowska Lenart, właścicielka agencji interaktywnej Lenart Interactive, podpowiada jak korzystać z internetowych narzędzi, by zacząć sprzedawać w sieci. Jakie są moje wrodzone, powtarzalne sposoby działania, myślenia i odczuwania Wirtualna pomoc (nie tylko) biurowa Jak tworzyć treści w social mediach – kilka wskazówek dla firm Kampanie marketingowe online, nie tak trudne jak się wydaje Mobile przodem, czyli Google Mobile First Indexing Małe Biznesy w Dużych Mediach - jak to robić dobrze? Rozwiązania praktyczne ochrony danych w świetle RODO RODO na start Jakie błędy (finansowe) mali przedsiębiorcy popełniają najczęściej? Networking na LinkedIn. Jak pisać idealne zaproszenia do sieci kontaktów Cold mailing w MŚP, który sprzedaje. Co zrobić, kiedy szwankuje komunikacja Najem długoterminowy - nowa forma finansowania auta w firmie Kogo śledzić w Internecie...
1 4 5 6 7 8 41
Strona 6 z 41