Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

XIV Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Czy w przyszłości, w której to Millenialsi będą szefami, wszystkie firmy będą turkusowe? Czy pokolenie Z będzie chodzić do pracy? A może wszyscy będziemy pracować tylko 4 dni w tygodniu? Zastąpią nas roboty i sztuczna inteligencja? Czy wszyscy musimy być kreatywni? I szczęśliwi w pracy? Czy na pewno przyszłość jest kobietą? Przerzucamy się trendami - automatyzacja, przywództwo zamiast zarządzania, role zamiast stanowisk, kompetencje zamiast ról, elastyczne formy zatrudnienia, sieć zamiast hierarchii. Wyrabiamy kompetencje przyszłości. A jednak wizja rynku pracy jest wciąż raczej mglista. Jak odróżnić prawdopodobne scenariusze od fantastycznych wizji? O tym wszystkim porozmawiamy podczas XIV Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet "FUTURE OF WORK", która odbędzie się 10 kwietnia. Zarejestruj się już teraz ➡ https://xivkonferencjaspk.evenea.pl/ Magazyn FIRMER i portal Firmy.net objęły Kongres patronatem medialnym....
Trendy i newsy

Kongres Best of Online Marketing

Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej wiosny, na którym nie może Cię zabraknąć! Daj się przeprowadzić specjalistom krok po kroku od planowania, strategii, realizacji po analizę oraz właściwe wyciąganie wniosków. Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Bierzemy na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób. Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Krzysztof Sobieszek, Daniel Kędzierski, Jolanta Piela, Maciej Piątek. Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.   Skrócony program wydarzenia: DZIEŃ 1 Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej. – Paweł Tkaczyk Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje? – Janina Bąk Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. – Artur Maciorowski Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? – Daniel Kędzierski Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! – Kamil Kozieł Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?- Adam Zemełka Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?- Krzysztof Sobieszek Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?- Karol Dziedzic Jak unikać błędów w komunikacji pomiędzy klientem a agencją, by szybko osiągnąć pożądany rezultat współpracy? – Maciej Piątek   DZIEŃ 2 To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie. Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku (Grzegorz Nowicki) Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku (Artur Jabłoński) Warsztat 3. Podstawowy - Google Analytics (Monika Kołodziejczyk) Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics (Karol Dziedzic) Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska) Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing (Artur Maciorowski) Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny. Bilety są dostępne tutaj: www.kongres-online.pl.  ...
Julia Izmałkowa
Trendy i newsy

Siła synergii

Julia Izmałkowa o tym, w jaką stronę zmierza marketing internetowy.
Trendy i newsy

MŚP uczy się CSR-u

Jaki jest wymiar społecznej odpowiedzialności wśród małych i średnich przedsiębiorstw?
Trendy i newsy

Ostatnie bilety na Kongres Best of Online Marketing

Kongres Best of Online Marketing zbliża się wielkimi krokami. Nie czekaj aż wyprzedzą Cię inni. To już ostatnie godziny by kupic jeszcze dziś bilet w promocyjnej cenie. Już za osiem dni cała branża online marketingu spotka się w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, by uczestniczyć w najważniejszym i największym branżowym wydarzeniu. Specjalna edycja Kongresu Online Marketing to prawdziwa marketingowa bomba! Pierwszego dnia (10.10.2018) na scenie wystąpią tylko najlepiej oceniani prelegenci z poprzednich edycji Kongresu. To prawdziwa śmietanka towarzyska! Środa (10.10) zakończy się niebanalnym after party w Hard Rock Cafe, gdzie podczas dźwięków energetyzującego rocka uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do branżowego networkingu. Szczegółowa agenda pierwszego dnia: 9:50 - 10:00  Rozpoczęcie Kongresu Online Marketing 10:00 - 10:45 Marcin Maj, Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? 10:45 - 11:30 Julia Izmałkowa, W poszukiwaniu utraconej prawdy 11:30 - 11:45 przerwa kawowa 11:45 - 12:25 Michał Sadowski, Jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów w internecie? 12:25 - 13:00 Artur Maciorowski, Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok 13:00 - 13:35 Artur Jabłoński, Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku 13:35 - 14:35 lunch 14:35 - 15:10 Łukasz Kosuniak, Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MSP i duże firmy)? 15:10 - 15:45 Paweł Tkaczyk, Jak zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm 15:45 - 16:00  przerwa kawowa 16:00 - 16:35 Barbara Stawarz-Garcia, Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? 16:35 - 17:10 Igor Farafonow, W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych 17:10 - 17:15 Zakończenie 20:30  -  ... After Party w Hard Rock Café Drugiego dnia (11.10.2018) zaplanowane są w pełni merytoryczne i w 100% praktyczne warsztaty, pomiędzy którymi można swobodnie migrować. Z sześciu paneli tematycznych każdy uczestnik może wybrać coś dla siebie! Szczegóły znajdziesz tutaj – www.kongres-online.pl ....
1 4 5 6 7 8 41
Strona 6 z 41