Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

Kongres Best of Online Marketing

W dniach 10-11 października w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się wyjątkowa edycja Kongresu Best of Online Marketing. W pierwszym dniu na scenie pojawią się najlepiej oceniani prelegenci wszystkich poprzednich edycji. Oprócz garści inspiracji, dostaniesz także dawkę solidnej wiedzy do wdrożenia w Twojej firmie od zaraz. Drugiego dnia będziesz mógł wziąć udział w warsztatach z online marketingu, pomiędzy którymi możesz dowolnie się przemieszczać. Dodatkowo  odbędzie się impreza w Hard Rock Cafe, podczas której będziesz mógł porozmawiać z prelegentami i innymi uczestnikami Kongresu. DZIEŃ 1 Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? - Marcin Maj Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? - Julia Izmałkowa Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. - Katarzyna Paliwoda Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? - Łukasz Kosuniak Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. - Paweł Tkaczyk Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? - Barbara Stawarz-Garcia W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. - Igor Farafonow   DZIEŃ 2 To, aż sześć paneli! Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów. Panel 1: Facebook I Instagram Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji Panel 3: Google AdWords Panel 4: Pozycjonowanie Panel 5: E-mail marketing Panel 6: Wideo Marketing (Facebook, Instagram, You Tube) Zapisy trwają! Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl. Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia....
Trendy i newsyUncategorized

FIRMER 02/2018 – Szanuj ludzi, którzy pracują na Twój sukces. Rozmowa z Ewą Minge

Wszystko jest marką, a marka wyznacza cenę Dlaczego za dwa identyczne produkty płacisz inną kwotę? Ponieważ nie kupujesz produktów, ale marki. Marka kreuje nas i nasz wizerunek. Kupujesz markę, która jest zgodna z Twoimi przekonaniami, która jest dla Ciebie autorytetem, przyjacielem, lub taką, która zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Jak zbudować silną markę, gdy rynek jest bardzo konkurencyjny? Na co postawić w B2B, a na co w B2C? O tym, jak budować markę, a także o tym, że jej tworzenie zajmuje lata, ale zniszczyć ją można w moment, opowiada doświadczony strateg i wykładowca – Maciej Tesławski. Praktykiem budowania międzynarodowej renomy od podstaw jest polska projektantka i właścicielka marki Eva Minge. O tym, jak stworzyła jedną z największych marek modowych w Polsce, o ogromnym potencjale, który zdecydowała się wykorzystać nie tylko do budowy firmy, ale do pomocy innym. O kobietach w biznesie, rodzinie oraz o Fundacji Black Butterflies przeczytacie w wywiadzie z Ewą Minge. 25 maja powitało nas rozporządzenie RODO. Czy zdążyłeś do tego czasu uporządkować bazy danych osobowych, które posiadasz? W wakacyjnym numerze podsumowujemy jeszcze raz, czym jest RODO, jakie zabezpieczenia techniczne powinieneś wprowadzić oraz jak zbierać oraz wykorzystywać dane osobowe, aby spać spokojnie. Mam nadzieję, iż ten numer umili Ci czas podczas wakacyjnego wypoczynku. Przyjemnej lektury.   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 2/2018 FIRMERA znajdziesz: Szanuj ludzi, którzy pracują na Twój sukces. Wywiad z Ewą Minge Ewa Minge,  projektantka i właścicielka marki Eva Minge, założycielka fundacji Black Butterflies opowiada o szacunku do drugiego człowieka i o tym, jak wykorzystać potencjał firmy do pomocy innym. Droga pod prąd. Wywiad z Jakubem B. Bączkiem O sile dywersyfikacji, ograniczaniu ryzyka, delegowaniu zadań i zaufaniu w firmie. Jakub B. Bączek, przedsiębiorca, trener mentalny, mówca i podróżnik, w wywiadzie opowiada o tym swojej drodze do sukcesu, dając kilka praktycznych wskazówek Cenę dyktuje marka. Rozmowa z Maciejem Tesławskim Maciej Tesławski, doświadczony strateg i projektant marek, odpowiada na pytanie, czym jest marka oraz jak i do kogo ją komunikować, aby każdy chciał mieć ją w zasięgu. Social selling – zamiast sprzedawać, pomóż kupować Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią życia społecznego wielu osób. Jak wykorzystać ten fakt w swoim biznesie? Sylwia Dębowska Lenart, właścicielka agencji interaktywnej Lenart Interactive, podpowiada jak korzystać z internetowych narzędzi, by zacząć sprzedawać w sieci. Jakie są moje wrodzone, powtarzalne sposoby działania, myślenia i odczuwania Wirtualna pomoc (nie tylko) biurowa Jak tworzyć treści w social mediach – kilka wskazówek dla firm Kampanie marketingowe online, nie tak trudne jak się wydaje Mobile przodem, czyli Google Mobile First Indexing Małe Biznesy w Dużych Mediach - jak to robić dobrze? Rozwiązania praktyczne ochrony danych w świetle RODO RODO na start Jakie błędy (finansowe) mali przedsiębiorcy popełniają najczęściej? Networking na LinkedIn. Jak pisać idealne zaproszenia do sieci kontaktów Cold mailing w MŚP, który sprzedaje. Co zrobić, kiedy szwankuje komunikacja Najem długoterminowy - nowa forma finansowania auta w firmie Kogo śledzić w Internecie...
Trendy i newsy

Już w marcu Konferencja M@il My Day!

W marcu już po raz szósty odbędzie się Konferencja Email Marketingowa - M@il My Day.  To jedna z największych imprez branżowych, która łączy ciekawe i inspirujące prelekcje, polskie i zagraniczne case study oraz warsztaty. VI edycja M@il My Day odbędzie się 20-21 marca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach. Podczas pierwszego dnia będzie można wysłuchać prelekcji, drugiego dnia - wziąć udział w wybranych spośród 11 warsztatów prowadzonych przez marketingowych ekspertów i praktyków. Dzień 1 - Konferencja Paweł Sala - Email Marketing 2018 Maciej Orłoś - 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji Maciej Płonka - Jak zaprojektować skuteczny formularz? Maciej Lewiński - Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile Grzegorz Nowak - Na czym polega model omnichannel i customer experience Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk - Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek Artur Kurasiński - 10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu Maciej Budzich - Dlaczego nam nie wyszło... Łukasz Chwiszczuk - Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości Bartłomiej Rak - Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku Jan Zając - W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy Alexa Hubley - Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim) Szymon Słowik - Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation? Artur Jabłoński - Generowanie leadów przez Facebooka Dzień 2 - Warsztaty Drugiego dnia odbędą się warsztaty. Dla początkujących w email marektingu - całodniowe warsztat wprowadzający. Dla bardziej zaawansowanych jest 10 warsztatów z rożnych obszarów, m.in. Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku, E-mail marketing zgodny z RODO,  czy też Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce. Zapisy wciąż trwają! Więcej informacji o wydarzeniu: https://mailmyday.pl/ Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.  ...
Trendy i newsy

FIRMER 01/2018 – Jesteś tym, co dajesz, a nie masz. Wywiad z Markiem Kamińskim

Znajomość drogi a podążanie nią Dawniej mieliśmy niedostatek informacji, teraz jest ich nadmiar. Inter-net bombarduje nas natłokiem wiadomości, przez co trudno je ogarnąć i zweryfikować. Dziś to nie pozyskanie wiedzy jest wyzwaniem, ale jej umiejętne wykorzystanie. Wiemy coraz więcej, ale nie zawsze umiemy i chcemy wykorzystać posiadane informacje. Wiedząc, iż to nie pozyskanie, a wdrażanie wiedzy jest najtrudniejsze, staramy się, aby każda treść zawarta w magazynie była przepisem gotowym do zastosowania. Przygotowanym jak recepta, którą wystarczy zrealizować. Przepis  na  SEO  dla  małych  firm  stworzył  Maciej  Woźniak,  partner w Whites – agencji SEO. Maciej przedstawia kilka sprytnych i niekonwencjonalnych rozwiązań – do wdrożenia od ręki – pozwalających zebrać maksymalną ilość ruchu z Google. Polecam także rozmowę z Izabelą Makosz, doświadczonym przedsiębiorcą, założycielką pierwszej w Polsce sieci 14 salonów depilacji Time for Wax, blogerką i autorką książki Grao biznes. W wywiadzie okładkowym rozmawiam z osobą, której przedstawiać nie trzeba nikomu. Marek Kamiński opowiada o tym, skąd czerpie siły w najcięższych momentach oraz jak osiąga zamierzone cele zarówno w drodze na biegun, jak i w firmie. Zapraszam do lektury!   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 1/2018 FIRMERA znajdziesz: Jesteś tym, co dajesz, a nie masz. Wywiad z Markiem Kamińskim Marek Kamiński, podróżnik, polarnik i przedsiębiorca w wywiadzie opowiada o motywowaniu się do działania, o pokonywaniu przeciwności i o tym, co jest dla niego w życiu najważniejsze. Czas na biznes. 4 lekcje od Izabeli Makosz O byciu dobrym liderem, o potrzebie ciągłej edukacji, o wyzwaniach i problemach związanych z prowadzeniem własnego biznesu. Izabela Makosz, bizneswoman, mentorka i autorka książki Gra o biznes, w wywiadzie opowiada o realizacji biznesowego marzenia i daje wskazówki dotyczące skutecznego zarządzania firmą. 3 refleksje o sprzedaży Arkadiusz Chludziński, sprzedawca nawrócony na marketing, trener Sandler Training Polska, mówi jak zbudować u klienta silną motywację do zakupu poprzez właściwe pytania i stworzenie partnerskiej relacji. Skuteczny i wartościowy lider w małej firmie Bycie liderem zarówno w dużej jak i małej firmie to niemałe wyzwanie. Jak jemu sprostać, jak być liderem, za którym pracownicy będą chcieli podążać? Joanna Malinowska-Parzydło, w wywiadzie wskaże kilka zasad, które warto zastosować, aby zbudować wizerunek autentycznego i skutecznego przywódcy. A także: Twórcze podejście podstaw(k)ą sukcesu Real-Time Marketing = Real-Time Sukces  5 skutecznych technik SEO dla małych i średnich firm  Bezpieczeństwo Technologii IT, czyli jak zapewnić sobie spokojniejszy sem - część 4  Najcenniejsza waluta świata  Jaki kredyt dostaniesz, czyli co wynika z BIK-u? Anielice biznesu, czyli kobieca synergia inwestowania Strategia sprzedaży kluczem do sukcesu w 2018 roku. Również start-upu i mikrofirmy 5 korzyści z wdrożenia systemu CRM Magia 1000 znaków. Jak pisać krótko i na temat „O firmie” Kalendarz szkoleń i konferencji...
Trendy i newsy

Kongres Online Marketing – edycja specjalna!

Już 1 marca możesz wziąć udział w specjalnej edycji Kongresu Online Marketing. Wydarzenie odbędzie się w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Kongres Szkoleniowy składa się z dziecięciu 30-minutowych prelekcji, które wygłoszą marketerzy na co dzień zajmującymi się działaniami promocyjnymi i budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP i nie tylko. Prelegenci są praktykami i jednymi z najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Podczas Kongresu opowiedzą o swoich doświadczenia m.in. z zakresu zarządzania social mediami, generowania leadów, prowadzenia kampanii marketingowych, content i wideo marketingu, czy też pozycjonowania. Magazyn Online Marketing będący organizatorem wydarzenia gwarantuje dużą dawkę praktycznej i rzetelnej wiedzy, bez wystąpień inspiracyjnych, sprzedażowych czy promocji gwiazd branżowych. Podczas specjalnej edycji prelegentami będą: Sebastian Umiński, Marcin Kordowski, Paweł Loedl, Kasia Szczęśniak, Dariusz Maciołek, Justyna Dziegieć, Łukasz Kołodziejczyk, Rafał Bartosiewicz, Aneta Chrzanowska i Jacek Dziura. Pierwszy dzień – prelekcje: Jak wykorzystać social media do zwiększenia sprzedaży produktów i usług? Jak krok po kroku planować i tworzyć kampanie wideo w internecie dla B2B i B2C? Jak zaplanować i przygotować skuteczną strategię e-mail marketingu w B2B i B2C? Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż przy użyciu analityki internetowej? Jak efektywnie pozyskiwać w internecie kontakty sprzedażowe? Skuteczne planowanie, tworzenie i dystrybucja contentu w mediach społecznościowych Facebook i Instagram krok po kroku. Jak prowadzić skuteczną promocję w internecie w wielu kanałach? Jak skutecznie pozyskiwać i „wychowywać” klientów? Marketing efektywnościowy krok po kroku. Jak prowadzić skuteczny marketing B2B krok po kroku? Dobre praktyki, sprawdzone działania i narzędzia marketera B2B. Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży produktów lub usług? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! Drugi dzień – warsztaty: Google Analytics - Karol Dziedzic Promocja na Facebook'u - Grzegorz Nowicki Google Adwords - Krzysztof Wroński E-mail marketing - Artur Smolicki Content marketing - Artur Maciorowski Wideo-marketing - Magda i Bartek Daniłoś RODO w marketingu - Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk   Zapisy trwają! Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl. Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia. 1 marca 2018 r. Multikino Złote Tarasy Warszawa...
Trendy i newsy

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 13-19 listopada 2017

To już 10 edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, międzynarodowego projektu, którego celem jest promocja świadomego rozwoju , aktywnej postawy wobec życia oraz podejmowania biznesowych inicjatyw. Wydarzenie jest organizowane od 2008 roku w aż 160 państwach. Różne organizacje, instytucje oraz firmy organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, a także debaty i konkursy rozwijające przedsiębiorczość skierowane dla osób młodych jak i bardziej doświadczonych. Uczestnicy mają okazję poznać bliżej tematy związane z zakładaniem własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, a także powrotu na rynek pracy, negocjacji z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu, wielu innych. W tym roku do Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości zgłosiło się aż 600 partnerów, którzy zorganizują w sumie niemal 900 wydarzeń. Tematem przewodnim tegorocznego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest 10 lat rozwoju przedsiębiorczości w Polsce z perspektywy różnorodności oraz innowacyjności. W ramach 10 edycji poznamy nietuzinkowe pomysły na biznes, kreatywnych przedsiębiorców i innowacyjne rozwiązania. Na stronie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości możesz zarejestrować się na interesujące Cię wydarzenie, wybierając m.in. jego miejsce i kategorię. Źródło: materiały prasowe Organizatora  ...
1 4 5 6 7 8 40
Strona 6 z 40