FIRMER 4/2019 – Anna Korcz o biznesie z potrzeby serca
„Nawet niewielkie emocje są wspaniałymi impulsami sterującymi naszym życiem.” Vincent van Gogh Mówi się, że w interesach emocje należy studzić. Poddawanie się im jest nieopłacalne, a to rozsądek jest filarem, który trzyma biznes w ryzach. Ale czy zawsze miarą opłacalności są pieniądze? Czy faktycznie w ogólnym rozrachunku zysków i strat po stronie korzyści nie ma miejsca dla relacji, lojalności, zaangażowania? W tym numerze damy dojść do głosu emocjom. Czy tego chcemy czy nie, to one determinują nasze zachowania. Czy mamy tego świadomość czy nie, to one często podejmują za nas decyzje. I nierzadko wychodzimy na tym na plus. W wywiadzie z okładki o biznesie tworzonym z potrzeby serca opowiada Anna Korcz. O tym, że warto być pracodawcą uważnym na pracownika, mówi Beata Kapcewicz. Do budowania relacji w komunikacji marketingowej przekonują Tomasz Manikowski i Michał Korba. Dr Piotr Wasyluk tłumaczy, co wspólnego mają emocje z rozwojem trendów. Marek Borowski przekonuje, że w biznesie jest miejsce na potrzeby społeczne. Emocje to autentyczność. A ta w obecnych czasach jest czymś, co przekonuje klientów. Jak zbudować zatem wiarygodność w oczach klienta? Jak całe przedsiębiorstwo może skorzystać na silnej marce osobistej pracownika? Jak zadbać o wizerunek firmy? O tym też przeczytacie na naszych łamach. Przyjemnej lektury! POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 4/2019 znajdziesz: Biznes z potrzeby serca. Rozmowa z Anną Korcz O przecieraniu szlaków w opiece nad seniorami Kreatywność nie zależy od budżetu. Rozmowa z Tomaszem Manikowskim O znaczeniu emocji w komunikacji marketingowej 10 kroków na start w marketingu internetowym Pierwsze testy marketingu online z niskim budżetem Marka osobista w employer brandingu Czy marka osobista pracownika jest zagrożeniem dla pracodawcy? Liderzy to trenerzy Prospekting we współczesnej rzeczywistości Relacje przez automatyzacje Content marketing w lejku zakupowym Sterem, okrętem, PR-owcem Płynąc na fali Jak zarządza się różnorodnością w IT. Wstępne wyniki badania Diversity Hub i SoDA Faktoring w walce o płynność finansową 3 mity na temat windykacji Kalendarz szkoleń i konferencji Kuźnia Społeczna. Miejsce dla biznesu i potrzeb społecznych...