Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Referencje biznesowe_Alicja Palińska
Trendy i newsy

Skuteczne referencje biznesowe, czyli jakie?

W biznesie nie ma miejsca na bycie skromnym. Jeśli odniosłeś sukces – chwal się tym. Wykorzystaj do tego rekomendacje od swoich klientów w formie profesjonalnych referencji biznesowych, aby nikt nie miał wątpliwości co do wiarygodności Twojej firmy.   „Profesjonalny serwis, działa szybko i sprawnie, konkurencyjne ceny, polecamy w 100%.”   Wszyscy wiemy, jak ważna w biznesie jest moc polecania. Pomimo tego, że powyższa opinia o serwisie samochodowym zawiera same pozytywne słowa, niestety nie spełnia wszystkich zadań wartościowej rekomendacji. Aby nie budować swojego biznesu na niepodpartych faktami słowach, warto zadbać o profesjonalne referencje biznesowe. To szansa, aby przedstawić wszystkie korzyści współpracy z firmą, a tym samym rozwiać wątpliwości klientów co do jakości usług. Referencje eliminują również wszelkie „fałszywki”, ponieważ wymagają potwierdzenia ich prawdziwości imieniem i nazwiskiem wystawiającego oraz pieczęcią firmy. Umożliwiają również skontaktowanie się z wystawiającym w celu zweryfikowania danych lub uzyskania dodatkowych informacji. Co czyni referencję wartościową? Aby referencje odniosły zamierzony skutek, powinny zawierać odpowiedź na trzy kluczowe pytania: Od kogo? nazwa i dokładny adres firmy wystawiającej referencje, imię i nazwisko oraz stanowisko osoby upoważnionej do wystawienia referencji, opcjonalnie – logo firmy w lewym, górnym rogu referencji oraz adres www firmy. Dla kogo? nazwa firmy, która jest odbiorcą referencji. Za co? czas współpracy (np. od marca do września br.; zawsze, gdy tego potrzebujemy; w sezonie letnim od 10 lat), zakres współpracy (np. stworzenie strony internetowej, zaprojektowanie logo), co najbardziej podobało ci się w wykonanej usłudze? (np. profesjonalizm, podejście do klienta, jakość usługi, cena/dostępność towaru, terminowość), jakie konkretne korzyści osiągnąłeś, korzystając z usług firmy XXX? (np. pozyskanie nowych klientów, usprawnienie współpracy między działami), dlaczego i komu poleciłbyś ten produkt, usługę?   6 zasad skutecznego pozyskiwania referencji biznesowych Pozyskanie profesjonalnych referencji biznesowych, wydaje się niełatwym zadaniem, mimo wszystko, jest to warte Twojego wysiłku. Pora przełamać swoje opory i śmiało wyjść z inicjatywą. Podpowiemy Ci, jak szybko i skutecznie nakłaniać do wystawiania referencji. 1. Zawsze wychodź z prośbą o referencje Nie czekaj, aż firma partnerska sama zaproponuje Ci wystawienie rekomendacji. Jeśli jesteś pewien wysokiej jakości swoich usług, niech klient czy kontrahent wyrażą swoje zadowolenie w formie pisemnych referencji. Wystarczy poprosić. Większość osób proszonych o wystawienie referencji po prostu to robi. 2. Wystawiaj referencje innym firmom z własnej inicjatywy Możesz liczyć na wzajemność, jeżeli współpraca była zadowalająca dla obu stron. Dodatkowo, jest to dobra i darmowa reklama Twojej firmy wśród klientów i kontrahentów partnera biznesowego. Istnieje duża szansa na to, że wzajemne polecenia zacieśnią wasze relacje biznesowe, dzięki czemu współpraca będzie układać się jeszcze lepiej. 3. Zmotywuj do wystawienia Ci referencji Aby zwiększyć szanse na pozyskanie referencji, musisz odpowiednio do tego zachęcić i postarać się ułatwić zadanie. Podaruj coś osobie, którą prosisz o rekomendacje (np. rabat na kolejną usługę), nawiąż z nią bardziej osobisty kontakt, rozmawiaj na temat jego bieżących problemów nawet po zakończonej już współpracy, a będzie się czuła bardziej do tego zobowiązana. 4. Konkretyzuj, jakie szczegóły mają znaleźć się na rekomendacji Aby Twój partner nie musiał się zastanawiać, co ma zamieścić w referencji, dostarcz mu jak najwięcej informacji odnośnie szczegółów dotyczących waszej współpracy. Dzięki temu łatwiej i sprawniej pójdzie mu napisanie słów pochwały. Im więcej szczegółów znajdzie się na referencji, tym większe zaufanie potencjalnych klientów możesz zdobyć. 5. Wyręczaj innych w pisaniu Możesz poprosić firmę partnerską o napisanie kilku zdań, podczas gdy Ty zobowiążesz się do złożenia całego tekstu referencji. Możesz również sam przygotować treść, na której Ci zależy i przesłać gotowy dokument do podpisania. 6. Dbaj o relacje długofalowo Traktuj każdego klienta jak wieloletnią inwestycję. Im więcej poświęcisz czasu na utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi, tym lepsze referencje będą Ci wystawiać. Wielu kontrahentów podczas nawiązywania relacji biznesowych zwraca uwagę na referencje. Dlatego warto je wyeksponować. Nie masz pomysłu, jak i gdzie wykorzystać referencje, aby służyły Ci w budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy? Najlepiej będzie, jeśli zamieścisz je na swojej stronie internetowej. Wówczas zobaczy je każdy potencjalny klient, odwiedzający Twoją witrynę. Warto również umieścić fragmenty pozytywnej opinii w stopce maila, w prezentacji dla klientów czy materiałach reklamowych. W biznesie nie ma miejsca na sentymenty i bycie fałszywie skromnym. Jeśli odniosłeś sukces – chwal się tym i dziel się tą informacją z innym. Koniec z męczącym obowiązkiem – skorzystaj z generatora Aby ułatwić proces wymiany referencji biznesowych, powstał generator referencji dostępny przez serwis Referencje.Firmy.net.   Generator referencji to szybkie i proste narzędzie do tworzenia oraz wymiany referencji biznesowych. W ciągu kilku chwil, zgodnie z podanymi wytycznymi, można otrzymać gotowy, profesjonalny dokument o spójnej kompozycji z automatycznie wygenerowaną treścią.   Generator tworzy gotowy dokument z profesjonalną i unikalną treścią rekomendacji. Nie musisz wysilać się przy pisaniu rekomendacji, ponieważ generator kreuje ją za Ciebie. Zaznaczasz jedynie, za co chcesz pochwalić firmę partnerską, a specjalny algorytm generuje zdania, korzystając z przygotowanej przez doświadczonych copywriterów bazy leksykalnej. W efekcie otrzymujesz unikalny dokument, gotowy do Twojego podpisu. Nic prostszego! Najważniejsze jest to, że każda referencja zawiera wszystkie istotne informacje, aby spełniać funkcję skutecznego narzędzia do promocji firmy....
Trendy i newsy

XV Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Śmiało! Idź pod prąd. Zdecyduj, na czym ci zależy. Zanim zaczniesz się ograniczać i wierzyć, że “to się nie uda”, zrób coś z pełnym rozmachem. Nie ważne, czy prowadzisz firmę czy rozwijasz karierę wewnątrz organizacji – ośmiel się, pokazać kim jesteś, czego potrzebujesz, co chcesz dać innym. Już od dawna mówi się, że wewnętrzna spójność i wyznaczanie celów w oparciu o wartości jest tym, co pozwoli nam surfować na fali świata określanego jako VUCA – zmiennego, niepewnego, złożonego i niejednoznacznego. Świata, któremu potrzebna jest transformacja. Jeśli nie chcesz, by wciągnął cię wir sprzecznych zasad, prognoz i trendów. Jeśli to ty chcesz decydować, w jakim kierunku zmierzasz, kieruj się odwagą i działaj z rozmachem. Be Bold. Odważnie poznawaj siebie. Rób to, w czym się spełniasz. To, co dla ciebie najważniejsze. Sięgaj daleko. A co jeśli twój pomysł jest genialny. Pokaż go. Przestań się kryć. Nie myśl lokalnie. Twoi klienci są wszędzie. Szukaj najlepszych. Dlaczego mieli by cię nie wysłuchać? Jak chcesz, żeby wyglądał świat? Zdecyduj. Nieprzewidywalna przyszłość wymaga niestandardowych metod działania. Odważ się, robić to, co chcesz. Najbliższa konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet poświęcona jest odwadze w biznesie i w życiu, w którym konieczne jest dokonywanie trudnych wyborów i porzucanie starych metod działania. Wykłady praktyków, warsztaty i historie bohaterek Be the Change pozwolą nam wspólnie zmierzyć się z wyzwaniem, jakim jest tworzenie na co dzień świata, w którym chcemy żyć.   PROGRAM 8:30 – 9:00 Rejestracja i networking 9:00 – 9:15 Kasia Wierzbowska, Dorota Czekaj – rozpoczęcie konferencji, powitanie 9:15 – 9:30 Występ współorganizatora – przedstawiciela M.St.Warszawy 9:30 – 10:00 Bogusia Jarzębowska, Google Internetowe Rewolucje: Jak rozwinąć biznes globalnie – z małą pomocą od Google 10:00 – 10:30 Eliza Kruczkowska, PFR:  Kompetencje przyszłości 10:30 – 11:00 Key note speech, Piotr Voelkel, założyciel Grupy Kapitałowej Vox, założyciel Uniwersytetu SWPS: Jak być innowatorem w biznesie, czyli o życiu bez lęku 11:00 – 11:30 przerwa kawowa 11:30 – 12:00 Julita Rudolf, Axel Springer Polska: O tym, jak kałuża może mieć wpływ na ludzkie życie, czyli o odwadze chodzenia swoimi drogami 12:00 – 12:30 Magda Urban, Urban Legend, Sugarfree: Rób biznes zgodny z Twoim DNA 12:30 – 13:00 Olga Grygier-Siddons, była CEO, PwC CEE: Nigdy nie będziesz gotowa, musisz się po prostu odważyć – opowieść o uczeniu się bycia sobą, o odwadze bycia wrażliwym i narażania się na porażki i o tym jak przyjmować (z pokorą) lekcje życia 13:00 – 14:00 przerwa obiadowa 14:00 – 15:00 Panel dyskusyjny BE BOLD, dyskusja z udziałem ekspertów, moderowana przez Grzegorza Nawrockiego 15:00 – 16:30 Sesja w duchu storytellingu BE THE CHANGE, wystąpią Patrycja Piekutowska, skrzypaczka, prezes Fundacji K.I.D.S., Joanna Pajkowska, żeglarka oraz Agnieszka Kosik, Facebook Polska 16:30 planowane zakończenie konferencji Magazyn FIRMER i portal Firmy.net objęły Kongres patronatem medialnym.   Zarejestruj się już teraz...
Trendy i newsy

Kongres Online Marketing – odkryj świat marketingu!

Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz nieustanne dokształcanie. Kongres Online Marketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa 😉) sukcesy! Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja! Co więcej, w tym roku drugiego dnia odbędą się warsztaty na rożnych poziomach zaawansowania, a tematyka obejmie m.in. Fb ads, content marketing, Google Analytics i UX. Wartością dodaną jest okazja do pracy w multidyscyplinarnych zespołach i nawiązywania nowych znajomości, a jak wiadomo – w marketingu relacje to klucz do sukcesu! Gdzie : Złote Tarasy, Multikino, Warszawa Kiedy: 10-11.10.2019 Rejestracja: kongres-online.pl Program wydarzenia: W tym roku organizujemy to wydarzenie już po raz 18-sty i koncepcją edycji jest właśnie celebrowanie 18-stki. Każdy z nas ma ze swojej niezapomniane wspomnienia i bez wątpienia okazja do powtórki jest czymś wyjątkowym (właściwie dla tych, których wspomnienia w tajemniczy sposób uleciały tym bardziej jest to szansa na nadrobienie zaległości😉). Jeśli chcesz wkroczyć w dorosły świat doświadczonego marketera nie może tu Ciebie zabraknąć! DZIEŃ 1 Jak wygrać walkę o „dzisiejszego” klienta w internecie? Dlaczego ludzie unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę oraz zaufanie? – Marcin Maj Jak wykorzystać automatyzację i sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży w internecie? – Dr Aleksandra Przegalińska Jak zwiększyć ruch organiczny na Twojej www? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Łukasz Żelezny Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić promocję w internecie – od pomysłu do realizacji? Wykorzystanie najskuteczniejszych metod perswazji i wpływania na klientów. – Artur Maciorowski Jak przygotować chwytliwą kampanię marketingową w internecie, która zapadanie w pamięć klientów? – Rafał Oracz Co zrobić kiedy rabat i promocja nie działają? Najnowsze metody promocji w kanale e-mail marketingowym z wykorzystaniem customer experience i user experience? – Wojtek Kutyła Jak przygotować skuteczną promocję w social mediach krok po kroku? Techniki reklamowe na Facebooku, Instagramie i Messengerze, które działają!– Szymon Lisowski Jak uniknąć przepalania budżetu i nieefektywnych sposobów promocji dzięki Google Analitycs? – Karol Dziedzic Jak prowadzić skuteczną promocję w kanałach online i offline? Sprawdzone metody doboru mediów i segmentacji klientów? – Michał Dziekoński DZIEŃ 2 To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie. Warsztat 1. Średniozaawansowany– Facebook Ads (Monika Czaplicka) Warsztat 2. Master – Facebook Ads (Szymon Lisowski) Warsztat 3. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska) Warsztat 4. Średniozaawansowany– Content marketing (Artur Maciorowski) Warsztat 5. Podstawowy – Google Analytics (Monika Kołodziejczyk) Warsztat 6. Średniozaawansowany– Google Analytics Warsztat 7. Master – Google Analytics (Karol Dziedzic) Warsztat 8. Podstawowy – UX dla marketerów Warsztat 9. Średniozaawansowany – UX dla marketerów (Piotr Sałata) Warsztat 10. Średniozaawansowany – Strategia marketingowa (Michał Dziekoński) Warsztat 11. Specjalny – Media plan 2020 Warsztat 12. Specjalny – E-mail marketing Warsztat 13. Specjalny – LinkedIn Ads Dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej jesieni! Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia. Zapraszamy na porządną dawkę wiedzy oraz mnóstwo inspiracji i pomysłów, które znajdziesz na Kongresie Online Marketing....
Agnieszka Kłopotowska_FOB
Trendy i newsy

MŚP na rzecz środowiska naturalnego

Naukowcy i aktywiści biją na alarm – mamy coraz mniej czasu, żeby zatrzymać nieodwracalne i katastrofalne dla życia na ziemi skutki zmian klimatu i powstrzymać degradację różnorodności biologicznej. I chociaż rolę do odegrania w procesie spowolnienia tych zmian ma każdy z nas, to kluczowe jest zaangażowanie na dużą skalę ustawodawców, decydentów, no i oczywiście biznesu. Stopniowe, choć wciąż niewystarczające, zmiany można obserwować nie tylko wśród dużych korporacji, ale także w MŚP czy start-upach, które troskę o środowisko wpisują w swój model biznesowy.   W grudniu 2018 roku w Katowicach odbyła się 24. Międzynarodowa Konferencja Klimatyczna ONZ, która zgromadziła przedstawicieli niemal 200 państw, firm i innych organizacji. Goście konferencji dyskutowali o skutecznym planie wdrożenia działań zapisanych w przyjętym w 2015 roku tzw. Porozumieniu Paryskim. Porozumieniu podpisanym przez 195 państw, które zobowiązały się do wdrożenia działań na rzecz powstrzymania wzrostu globalnej temperatury do poziomu poniżej 2 stopni Celsjusza w stosunku do epoki przedindustrialnej. Jednak kilka tygodni przed konferencją Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC) opublikował alarmujący raport (1), udowadniający, że bezpieczną granicą wzrostu temperatury jest już nie 2, a 1,5 stopnia i że prowadzone dotychczas działania nie są wystarczające, aby wzrost temperatury na tym poziomie zatrzymać. Kolejny ważny dokument, równie alarmujący, przygotowany przez Międzyrządową Platformę Naukowo-Polityczną w sprawie Różnorodności Biologicznej i Funkcjonowania Ekosystemów (IPBES), działającą pod auspicjami ONZ, ukazał się w maju br. Wnioski płynące z raportu wskazują na niespotykaną do tej pory skalę i tempo zanikania bioróżnorodności na świecie, jako przyczyny wymieniając zmiany w użytkowaniu lądowym i morskim, bezpośrednią eksploatację żywych organizmów, zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie czy intensywny rozwój obszarów zurbanizowanych (wzrost o ponad 100 procent w stosunku do lat 80.). Raport pokazuje też skalę ingerencji działań ludzi w środowisko. 75% powierzchni lądów i 66% obszarów morskich już teraz zostało w istotny sposób przekształconych w wyniku działalności człowieka. Wydobycie surowców natomiast wzrosło o 100% w stosunku do roku 1980 (2). Chociaż obydwa powyższe dokumenty ukazują zły czy wręcz dramatyczny obraz sytuacji środowiska na świecie, dają także nadzieje i pokazują, że jest szansa na zmianę, chociaż wymaga ona niespotykanego dotąd zaangażowania. Pierwszym krokiem może być obligowanie do zmian poprzez nowe rozwiązania prawne. Jednym ze światowych liderów takich działań staje się Unia Europejska, wprowadzając m.in. dyrektywę dotyczącą plastiku (3), która w ostatnim czasie odbiła się szerokim echem obligującą do wycofania z rynku do 2021 roku wybranych produktów plastikowych czy realizowany przez Komisję Europejską plan  działania dotyczący gospodarki o obiegu zamkniętym (4).   fot. Rawpixel / elements.envato.com   Kolejnym etapem jest implementacja i realizacja zapisów postanowień decydentów oraz zdecydowana odpowiedź biznesu na wyzwania stojące na drodze do bezpiecznego i zrównoważonego rozwoju planety. Zmiana ta wymaga jednak poważnych zmian w światowej gospodarce. Biorąc pod uwagę obecną sytuację, przedsiębiorstwa nie mogą działać jak dotychczas. Korzystając z zasobów, muszą brać pod uwagę konsekwencje, jakie niesie ze sobą ich nadmierna eksploatacja. Nie mogą produkować takiej ilości odpadów, jak to robią obecnie, bo już teraz w oceanach pływa 150 mln ton odpadów plastikowych, a kolejne 12 milionów trafia tam każdego roku (5). Nie mogą też ignorować zmian klimatu i faktu, że ich skutki wpływać będą także na możliwości dalszego rozwoju biznesu. Odpowiedzią na część z tych wyzwań jest zwrot w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego, opierającej się na ograniczeniu zużycia surowców, ponownym wykorzystaniu tych już będących w obiegu, a co za tym idzie – ograniczeniu produkcji odpadów. Już nie tylko eksperci czy decydenci (np. UE) podkreślają płynące z tego modelu korzyści. Firmy zauważają, że te działania są korzystne nie tylko ze względu ograniczania wpływu na środowisko, ale także są opłacalne ekonomicznie. Jak podaje Komisja Europejska w 2016 r. działania w zakresie obiegu zamkniętego, takie jak naprawa, ponowne wykorzystanie lub recykling, wygenerowały prawie 147 mld euro wartości dodanej, przy inwestycjach o wartości około 17,5 mld euro (6). Jednak firmy  ograniczają swoje negatywne oddziaływanie lub wpływają pozytywnie na środowisko na wiele innych sposobów. Przedsiębiorstwa angażują się w edukację, zauważają korzyści z poprawy efektywności energetycznej czy – co niezwykle ważne – wprowadzają prośrodowiskowe rozwiązania i założenia w swoje strategie biznesowe. Żeby wszystkie te działania przyniosły zauważalny efekt, potrzeba włączenia się w działania zarówno wielkiego biznesu, jak i mikro-, małych oraz średnich przedsiębiorstw. MŚP zaangażowane w rozwój CSR Najnowszy, opublikowany w marcu br. przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu doroczny Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” pokazuje wiele przykładów odpowiedzialnych społecznie i środowiskowo działań firm w Polsce. 1549 to łączna liczba praktyk przyjętych do najnowszej, 17. edycji Raportu. Z roku na rok rośnie liczba firm z sektora małych i średnich – w najnowszej edycji wydawnictwa było to 60 MŚP na 229 wszystkich zgłoszonych. Jedną z siedmiu kategorii ISO 26 000, o które opiera się struktura Raportu FOB, jest środowisko, w którym znalazło się w tym roku 235 przykładów działań – o 57 więcej niż rok wcześniej. I chociaż wciąż dominują działania firm dużych to mniejsze organizacje także wykazują swoje zaangażowanie pro środowiskowe. Przede wszystkim cieszy fakt, że coraz powszechniejsze w działaniach biznesu jest wprowadzanie rozwiązań z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego, czyli nastawionej na minimalizację zużycia surowców i ponowne ich wykorzystywanie. Tego typu rozwiązania, które dotyczą już etapu projektowania produktów, wymagają jednak więcej czasu, inwestycji i wiedzy, warto więc zwrócić uwagę i docenić także inne, jeszcze nie systemowe czy strategiczne działania prośrodowiskowe organizacji. Prośrodowiskowe nastawienie MŚP – wnioski z Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki” (7) W stosunku do ubiegłorocznej edycji zauważalnie więcej pojawiło się praktyk związanych z ograniczaniem zużycia plastiku, w duchu idei zero waste. Firmy – od małych do korporacji –rezygnują z użycia plastikowych opakowań i naczyń w biurach podczas organizowanych przez siebie wydarzeń jeszcze zanim zaczną obowiązywać zapisy tzw. „dyrektywy plastikowej”. Tworzone są także „ekobiura”, do wystroju których wykorzystywane są np. materiały z recyklingu czy sprzęty poddane upcyklingowi (stworzone z materiałów z odzysku). Kolejną dużą grupą działań, w których widoczne jest zaangażowanie MŚP, jest edukacja ekologiczna. Firmy podejmują współpracę z organizacjami pozarządowymi, lokalnymi instytucjami i wspólnie organizują działania edukacyjne, a także coraz częściej prowadzą tego typu akcje samodzielnie, dzieląc się wiedzą specjalistyczną swoich ekspertów na przykład z zakresu ekoefektywności, recyklingu oraz przeciwdziałania powstawaniu smogu. Przykładem takich działań może być edukacja na temat...
Trendy i newsy

Kalendarz szkoleń i konferencji – lato/jesień 2019

  Wrzesień 12.09 – eTradeShow Konferencja i targi skierowane do wszystkich działających w branży e-commerce, podczas których prelegenci poruszają tematy dotyczące marketingu online i offline w zakresie sprzedaży i doświadczeń zakupowych klienta.   18–19.09 – Festiwal Marketingu 2019 Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu, podczas którego uczestnicy mogą zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów: producentów artykułów promocyjnych, drukarni, producentów POS oraz firmy eventowych. Głównym wydarzeniem towarzyszącym targom jest konferencja Marketing Mix.   19.09 – Konferencja MARKETING MIX Wydarzenie skierowane do agencji reklamowych, działów marketingu oraz dostawców usług i produktów reklamowych. Jego uczestnicy mają okazję poznać praktyczne rozwiązania marketingowe i kreatywne casy studies z branży. Październik 02.10 – Konferencja „Firma Przyszłości” Konferencja nastawiona na zdobywanie praktycznej wiedzy i networking dla firm reprezentujących wszystkie branże. Prezentuje trendy w biznesie i w marketingu, daje praktyczne wskazówki, wskazuje wyzwania, jakie w dobie internetu stoją przed małymi i średnimi biznesami.   03–04.10 – Konferencja Mobiconf 2019 Kraków Coroczna konferencja dla projektantów i programistów mobile. Skupia liderów technologii mobilnych, właścicieli projektów i właścicielami firm, którzy zaznaczają swoją obecność na rynku aplikacji mobilnych.   09–10.10 – Konferencja in Digital Marketing 2019 Konferencja poświęcona marketingowi internetowemu skupiona na aktualnych trendach i najlepszych strategiach marketingowych. Występują nie niej świetni polscy i zagraniczni eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką.   10–11.10 – Kongres Online Marketing Wydarzenie oprócz garści inspiracji zapewniające ogromną dawkę merytorycznej wiedzy do wdrożenia w każdym biznesie. Poza prezentacjami ekspertów z branży oferujące praktyczne warsztaty dotyczące online marketingu.   22–25.10 – I love Marketing Jedna z większych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli małych oraz średnich firm oraz osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach....
Kalendarz szkoleń i konferencji FIRMER 2/2019
Trendy i newsy

Kalendarz szkoleń i konferencji. Wiosna 2019 – część 2

  Kwiecień 25–26.04 – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019 Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie influencer marketing. Jej uczestnicy będą mieli szansę szansa na lepsze poznanie zasad współpracy marek z influencerami oraz na wykorzystanie zdobytych informacji we własnych kampaniach marketingowych Maj 08–09.05 – infoShare 2019 Największa konferencja IT w Europie Środkowo-Wschodniej dla deweloperów i architektów, skoncentrowana na technologii, nowych mediach oraz wsparciu dla młodych firm i start-upów.   11–12.05 – Influencer LIVE Poznan Konferencja przygotowana z myślą o twórcach internetowych i wszystkich związanych z influencer marketingiem. Serwuje merytoryczne i praktyczne prelekcje ekspertów w swoich dziedzinach, jak: marketing internetowy, budowanie marki osobistej czy social media.   13–15.05 – Europejski Kongres Gospodarczy Największe wydarzenie biznesowe w Europie Centralnej to trzydniowy cykl debat i spotkań poświęconych biznesowi, nauce, ekonomii i polityce.   22–23.05 – in_DIGITAL MARKETING Konferencja poświęcona marketingowi internetowemu skupiona na aktualnych trendach i najlepszych strategiach marketingowych. Występują nie niej świetni polscy i zagraniczni eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką. Czerwiec 03–06.06 – POLISHOPA Design Thinking Conference Konferencja daje szanse poszerzenia wiedzy w zakresie Design Thinking, Service Design oraz szeroko rozumianej innowacji. Specjaliści podczas wystąpień opowiadają o własnych doświadczeniach, wyzwaniach oraz perspektywach pracy w metodyce Design Thinking.   05–06.06 – Forum IAB 2019 Konferencja marketingowa, która wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi źródło inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce, podczas której eksperci prezentują najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.   05–07.06 – Konferencja Soap! 2019 Wydarzenie dotyczące content marketingu skierowane do autorów treści, architektów informacji, kierowników projektów, projektantów i profesjonalistów do spraw treści....
1 2 3 4 5 6 40
Strona 4 z 40