Trendy i newsy

Kalendarz szkoleń i konferencji FIRMER 2/2019
Trendy i newsy

Kalendarz szkoleń i konferencji. Wiosna 2019 – część 2

  Kwiecień 25–26.04 – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019 Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie influencer marketing. Jej uczestnicy będą mieli szansę szansa na lepsze poznanie zasad współpracy marek z influencerami oraz na wykorzystanie zdobytych informacji we własnych kampaniach marketingowych Maj 08–09.05 – infoShare 2019 Największa konferencja IT w Europie Środkowo-Wschodniej dla deweloperów i architektów, skoncentrowana na technologii, nowych mediach oraz wsparciu dla młodych firm i start-upów.   11–12.05 – Influencer LIVE Poznan Konferencja przygotowana z myślą o twórcach internetowych i wszystkich związanych z influencer marketingiem. Serwuje merytoryczne i praktyczne prelekcje ekspertów w swoich dziedzinach, jak: marketing internetowy, budowanie marki osobistej czy social media.   13–15.05 – Europejski Kongres Gospodarczy Największe wydarzenie biznesowe w Europie Centralnej to trzydniowy cykl debat i spotkań poświęconych biznesowi, nauce, ekonomii i polityce.   22–23.05 – in_DIGITAL MARKETING Konferencja poświęcona marketingowi internetowemu skupiona na aktualnych trendach i najlepszych strategiach marketingowych. Występują nie niej świetni polscy i zagraniczni eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką. Czerwiec 03–06.06 – POLISHOPA Design Thinking Conference Konferencja daje szanse poszerzenia wiedzy w zakresie Design Thinking, Service Design oraz szeroko rozumianej innowacji. Specjaliści podczas wystąpień opowiadają o własnych doświadczeniach, wyzwaniach oraz perspektywach pracy w metodyce Design Thinking.   05–06.06 – Forum IAB 2019 Konferencja marketingowa, która wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi źródło inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce, podczas której eksperci prezentują najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.   05–07.06 – Konferencja Soap! 2019 Wydarzenie dotyczące content marketingu skierowane do autorów treści, architektów informacji, kierowników projektów, projektantów i profesjonalistów do spraw treści....
Trendy i newsy

XIV Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Czy w przyszłości, w której to Millenialsi będą szefami, wszystkie firmy będą turkusowe? Czy pokolenie Z będzie chodzić do pracy? A może wszyscy będziemy pracować tylko 4 dni w tygodniu? Zastąpią nas roboty i sztuczna inteligencja? Czy wszyscy musimy być kreatywni? I szczęśliwi w pracy? Czy na pewno przyszłość jest kobietą? Przerzucamy się trendami - automatyzacja, przywództwo zamiast zarządzania, role zamiast stanowisk, kompetencje zamiast ról, elastyczne formy zatrudnienia, sieć zamiast hierarchii. Wyrabiamy kompetencje przyszłości. A jednak wizja rynku pracy jest wciąż raczej mglista. Jak odróżnić prawdopodobne scenariusze od fantastycznych wizji? O tym wszystkim porozmawiamy podczas XIV Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet "FUTURE OF WORK", która odbędzie się 10 kwietnia. Zarejestruj się już teraz ➡ https://xivkonferencjaspk.evenea.pl/ Magazyn FIRMER i portal Firmy.net objęły Kongres patronatem medialnym.    ...
Trendy i newsy

Kongres Best of Online Marketing

Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej wiosny, na którym nie może Cię zabraknąć! Daj się przeprowadzić specjalistom krok po kroku od planowania, strategii, realizacji po analizę oraz właściwe wyciąganie wniosków. Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Bierzemy na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób. Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Krzysztof Sobieszek, Daniel Kędzierski, Jolanta Piela, Maciej Piątek. Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.   Skrócony program wydarzenia: DZIEŃ 1 Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej. – Paweł Tkaczyk Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje? – Janina Bąk Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. – Artur Maciorowski Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? – Daniel Kędzierski Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! – Kamil Kozieł Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?- Adam Zemełka Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?- Krzysztof Sobieszek Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?- Karol Dziedzic Jak unikać błędów w komunikacji pomiędzy klientem a agencją, by szybko osiągnąć pożądany rezultat współpracy? – Maciej Piątek   DZIEŃ 2 To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie. Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku (Grzegorz Nowicki) Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku (Artur Jabłoński) Warsztat 3. Podstawowy - Google Analytics (Monika Kołodziejczyk) Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics (Karol Dziedzic) Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska) Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing (Artur Maciorowski) Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny. Bilety są dostępne tutaj: www.kongres-online.pl.  ...
Julia Izmałkowa
Trendy i newsy

Siła synergii

Julia Izmałkowa o tym, w jaką stronę zmierza marketing internetowy.
1 2 3 4 5 39
Strona 3 z 39