Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

Już w marcu Konferencja M@il My Day!

W marcu już po raz szósty odbędzie się Konferencja Email Marketingowa - M@il My Day.  To jedna z największych imprez branżowych, która łączy ciekawe i inspirujące prelekcje, polskie i zagraniczne case study oraz warsztaty. VI edycja M@il My Day odbędzie się 20-21 marca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach. Podczas pierwszego dnia będzie można wysłuchać prelekcji, drugiego dnia - wziąć udział w wybranych spośród 11 warsztatów prowadzonych przez marketingowych ekspertów i praktyków. Dzień 1 - Konferencja Paweł Sala - Email Marketing 2018 Maciej Orłoś - 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas prezentacji Maciej Płonka - Jak zaprojektować skuteczny formularz? Maciej Lewiński - Wiele razy powtarzane kłamstwo staje się prawdą, czyli o konwersji mobile Grzegorz Nowak - Na czym polega model omnichannel i customer experience Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk - Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek Artur Kurasiński - 10 porad jak zbudować wierną społeczność wokół cyklu wydarzeń za pomocą email marketingu Maciej Budzich - Dlaczego nam nie wyszło... Łukasz Chwiszczuk - Kampanie AdWords jako uzupełnienie mailingu. Ogromny potencjał niewykorzystywanych możliwości Bartłomiej Rak - Wycieczka górska z Polar Sport, czyli jak radzimy sobie na e-mail marketingowym szlaku Jan Zając - W cieniu gigantów? Google, Facebook i rynek reklamowy Alexa Hubley - Lessons in Customer Marketing...From Watching Romantic Comedies (prelekcja w języku angielskim) Szymon Słowik - Jak połączyć siłę e-mail marketingu i SEO w kampaniach lead generation? Artur Jabłoński - Generowanie leadów przez Facebooka Dzień 2 - Warsztaty Drugiego dnia odbędą się warsztaty. Dla początkujących w email marektingu - całodniowe warsztat wprowadzający. Dla bardziej zaawansowanych jest 10 warsztatów z rożnych obszarów, m.in. Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku, E-mail marketing zgodny z RODO,  czy też Optymalizacja konwersji na stronie e-commerce. Zapisy wciąż trwają! Więcej informacji o wydarzeniu: https://mailmyday.pl/ Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.  ...
Trendy i newsy

FIRMER 01/2018 – Jesteś tym, co dajesz, a nie masz. Wywiad z Markiem Kamińskim

Znajomość drogi a podążanie nią Dawniej mieliśmy niedostatek informacji, teraz jest ich nadmiar. Inter-net bombarduje nas natłokiem wiadomości, przez co trudno je ogarnąć i zweryfikować. Dziś to nie pozyskanie wiedzy jest wyzwaniem, ale jej umiejętne wykorzystanie. Wiemy coraz więcej, ale nie zawsze umiemy i chcemy wykorzystać posiadane informacje. Wiedząc, iż to nie pozyskanie, a wdrażanie wiedzy jest najtrudniejsze, staramy się, aby każda treść zawarta w magazynie była przepisem gotowym do zastosowania. Przygotowanym jak recepta, którą wystarczy zrealizować. Przepis  na  SEO  dla  małych  firm  stworzył  Maciej  Woźniak,  partner w Whites – agencji SEO. Maciej przedstawia kilka sprytnych i niekonwencjonalnych rozwiązań – do wdrożenia od ręki – pozwalających zebrać maksymalną ilość ruchu z Google. Polecam także rozmowę z Izabelą Makosz, doświadczonym przedsiębiorcą, założycielką pierwszej w Polsce sieci 14 salonów depilacji Time for Wax, blogerką i autorką książki Grao biznes. W wywiadzie okładkowym rozmawiam z osobą, której przedstawiać nie trzeba nikomu. Marek Kamiński opowiada o tym, skąd czerpie siły w najcięższych momentach oraz jak osiąga zamierzone cele zarówno w drodze na biegun, jak i w firmie. Zapraszam do lektury!   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 1/2018 FIRMERA znajdziesz: Jesteś tym, co dajesz, a nie masz. Wywiad z Markiem Kamińskim Marek Kamiński, podróżnik, polarnik i przedsiębiorca w wywiadzie opowiada o motywowaniu się do działania, o pokonywaniu przeciwności i o tym, co jest dla niego w życiu najważniejsze. Czas na biznes. 4 lekcje od Izabeli Makosz O byciu dobrym liderem, o potrzebie ciągłej edukacji, o wyzwaniach i problemach związanych z prowadzeniem własnego biznesu. Izabela Makosz, bizneswoman, mentorka i autorka książki Gra o biznes, w wywiadzie opowiada o realizacji biznesowego marzenia i daje wskazówki dotyczące skutecznego zarządzania firmą. 3 refleksje o sprzedaży Arkadiusz Chludziński, sprzedawca nawrócony na marketing, trener Sandler Training Polska, mówi jak zbudować u klienta silną motywację do zakupu poprzez właściwe pytania i stworzenie partnerskiej relacji. Skuteczny i wartościowy lider w małej firmie Bycie liderem zarówno w dużej jak i małej firmie to niemałe wyzwanie. Jak jemu sprostać, jak być liderem, za którym pracownicy będą chcieli podążać? Joanna Malinowska-Parzydło, w wywiadzie wskaże kilka zasad, które warto zastosować, aby zbudować wizerunek autentycznego i skutecznego przywódcy. A także: Twórcze podejście podstaw(k)ą sukcesu Real-Time Marketing = Real-Time Sukces  5 skutecznych technik SEO dla małych i średnich firm  Bezpieczeństwo Technologii IT, czyli jak zapewnić sobie spokojniejszy sem - część 4  Najcenniejsza waluta świata  Jaki kredyt dostaniesz, czyli co wynika z BIK-u? Anielice biznesu, czyli kobieca synergia inwestowania Strategia sprzedaży kluczem do sukcesu w 2018 roku. Również start-upu i mikrofirmy 5 korzyści z wdrożenia systemu CRM Magia 1000 znaków. Jak pisać krótko i na temat „O firmie” Kalendarz szkoleń i konferencji...
Trendy i newsy

Kongres Online Marketing – edycja specjalna!

Już 1 marca możesz wziąć udział w specjalnej edycji Kongresu Online Marketing. Wydarzenie odbędzie się w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Kongres Szkoleniowy składa się z dziecięciu 30-minutowych prelekcji, które wygłoszą marketerzy na co dzień zajmującymi się działaniami promocyjnymi i budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP i nie tylko. Prelegenci są praktykami i jednymi z najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Podczas Kongresu opowiedzą o swoich doświadczenia m.in. z zakresu zarządzania social mediami, generowania leadów, prowadzenia kampanii marketingowych, content i wideo marketingu, czy też pozycjonowania. Magazyn Online Marketing będący organizatorem wydarzenia gwarantuje dużą dawkę praktycznej i rzetelnej wiedzy, bez wystąpień inspiracyjnych, sprzedażowych czy promocji gwiazd branżowych. Podczas specjalnej edycji prelegentami będą: Sebastian Umiński, Marcin Kordowski, Paweł Loedl, Kasia Szczęśniak, Dariusz Maciołek, Justyna Dziegieć, Łukasz Kołodziejczyk, Rafał Bartosiewicz, Aneta Chrzanowska i Jacek Dziura. Pierwszy dzień – prelekcje: Jak wykorzystać social media do zwiększenia sprzedaży produktów i usług? Jak krok po kroku planować i tworzyć kampanie wideo w internecie dla B2B i B2C? Jak zaplanować i przygotować skuteczną strategię e-mail marketingu w B2B i B2C? Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż przy użyciu analityki internetowej? Jak efektywnie pozyskiwać w internecie kontakty sprzedażowe? Skuteczne planowanie, tworzenie i dystrybucja contentu w mediach społecznościowych Facebook i Instagram krok po kroku. Jak prowadzić skuteczną promocję w internecie w wielu kanałach? Jak skutecznie pozyskiwać i „wychowywać” klientów? Marketing efektywnościowy krok po kroku. Jak prowadzić skuteczny marketing B2B krok po kroku? Dobre praktyki, sprawdzone działania i narzędzia marketera B2B. Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży produktów lub usług? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! Drugi dzień – warsztaty: Google Analytics - Karol Dziedzic Promocja na Facebook'u - Grzegorz Nowicki Google Adwords - Krzysztof Wroński E-mail marketing - Artur Smolicki Content marketing - Artur Maciorowski Wideo-marketing - Magda i Bartek Daniłoś RODO w marketingu - Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk   Zapisy trwają! Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl. Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia. 1 marca 2018 r. Multikino Złote Tarasy Warszawa...
Trendy i newsy

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 13-19 listopada 2017

To już 10 edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, międzynarodowego projektu, którego celem jest promocja świadomego rozwoju , aktywnej postawy wobec życia oraz podejmowania biznesowych inicjatyw. Wydarzenie jest organizowane od 2008 roku w aż 160 państwach. Różne organizacje, instytucje oraz firmy organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, a także debaty i konkursy rozwijające przedsiębiorczość skierowane dla osób młodych jak i bardziej doświadczonych. Uczestnicy mają okazję poznać bliżej tematy związane z zakładaniem własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, a także powrotu na rynek pracy, negocjacji z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu, wielu innych. W tym roku do Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości zgłosiło się aż 600 partnerów, którzy zorganizują w sumie niemal 900 wydarzeń. Tematem przewodnim tegorocznego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest 10 lat rozwoju przedsiębiorczości w Polsce z perspektywy różnorodności oraz innowacyjności. W ramach 10 edycji poznamy nietuzinkowe pomysły na biznes, kreatywnych przedsiębiorców i innowacyjne rozwiązania. Na stronie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości możesz zarejestrować się na interesujące Cię wydarzenie, wybierając m.in. jego miejsce i kategorię. Źródło: materiały prasowe Organizatora  ...
1 5 6 7 8 9 41
Strona 7 z 41