FIRMER 3/2016 – Michał Żebrowski o biznesie, który powstał z pasji
Każda życiowa decyzja to proces. Krótszy lub dłuższy, często okupiony wieloma wątpliwościami i nieprzespanymi nocami. Z perspektywy czasu wszystkie obawy zazwyczaj okazują się bezzasadne i zadajemy sobie pytanie: Dlaczego tak długo zwlekałem? Przecież miałem świetny pomysł, dlaczego nie zacząłem od razu? Tak samo jest w biznesie. Ideę od jej realizacji może oddzielać granica, czasem tylko ta w naszej głowie. A przecież „człowiek z pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu”. To zdanie Marka Twaina znajduje potwierdzenie na stronach numeru, który właśnie oddajemy w Państwa ręce. Piszemy, że opłaca się odważyć i eksperymentować z projektowaniem pozytywnych doświadczeń klienta, że mały biznes nie zawsze może mało oraz dlaczego warto wdrożyć nowe metody motywacji i komunikacji w firmie. A w wywiadzie z okładki Michał Żebrowski dowodzi, że biznes zbudowany na pasji jest skazany na sukces, nawet mimo trudnych początków. Życzymy miłej lektury! >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 3/2016 kwartalnika znajdziesz: Michał Żebrowski i jego sztuka biznesu na 6. piętrze Biznes, który jest sposobem na życie, a nie na przeżycie, jest skazany na sukces. Projektowanie doświadczeń jest jak romans Dr Agnieszka Szóstek podpowiada, jak budować pozytywne doświadczenia z marką w duchu user experience. Social media: Hejt miarą sukcesu Monika Czaplicka radzi, jak komunikować się z klientami w mediach społecznościowych i jak reagować na ich niepochlebne komentarze. Marketing czynów Case study obsługi klienta w branży, której prawo stawia komunikacyjne ograniczenia. Video zmienia oblicze komunikacji marek Video marketing jako sposób na przyciągnięcie uwagi klienta. W jaki sposób za pomocą kija i marchewki budujesz zdemotywowany zespół pracowników Motywacja pracowników na miarę XXI wieku 8 prostych zmian na stronie internetowej, które zwiększą liczbę klientów Twojej firmy Bezpieczne i tanie pozycjonowanie, czyli o mitach w SEO Dobry ruch z Google a frazy z długiego ogona Top 10 w Google? Marzenie… ale do spełnienia Idą święta, zacznij wcześniej. Wykorzystaj sezonowość do zwiększenia sprzedaży Mały może mało. Duży może więcej? Rozmowa z właścicielką marki HUG the Stuff o pomyśle na biznes jak ze snu Sklep internetowy zgodny z prawem Wpływ kultury organizacyjnej na podejmowanie lepszych decyzji Recenzja książki Efektywny zespół Ingi Bielińskiej i Zofii Jakubczyńskiej...