Trendy i newsy

Próbujesz sprzedać mieszkanie, ale mało kto chce je oglądać? Sprawdź koniecznie porady jak sprzedać mieszkanie i popraw swoje ogłoszenia w celu zwiększenia oglądalności Twojej nieruchomości.

Trendy i newsy

FIRMER 1/2017 – David Allen o zwiększaniu produktywności metodą Getting Things Done

Produktywność, wydajność, efektywność. To słowa klucze w obecnym świecie. Choć edukacja szkolna omija je szerokim łukiem, w zderzeniu z rzeczywistością nie mamy wyjścia – musimy je sobie przyswoić. Tym bardziej że oczekuje się od nas lub sami od siebie oczekujemy, że będziemy działać na najwyższych obrotach, a do tego uśmiech nie będzie schodził nam z twarzy… Czy to w ogóle możliwe? Czy można osiągać rewelacyjne wyniki w pracy, nie tracąc życia prywatnego? I odwrotnie – czy można poświęcać czas rodzinie i jednocześnie spełniać się zawodowo? Znakomici goście najnowszego jubileuszowego 20. numeru „FIRMERA” udowadniają, że tak. Wystarczy mieć metodę i się jej trzymać. Taką, jak np. Getting Things Done, o której w wywiadzie z okładki mówi jej twórca – David Allen. Specjaliści z branży podpowiadają też, jak sprawnie zarządzać czasem i projektami. Do tego piszemy, jak być firmą przyjazną klientom zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i w komunikacji internetowej. Na koniec przedstawiamy też nowy Raport Firmy.net, w którym diagnozujemy nastroje polskich przedsiębiorców. Życzymy miłej lektury!   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER                         W numerze 1/2017 kwartalnika znajdziesz: David Allen o zwiększaniu produktywności metodą GTD Metoda Getting Things Done jako sztuka zarządzania przepływem zadań życiowych Bardzo praktycznie o produktywności Michał Śliwiński, twórca aplikacji Nozbe, podpowiada, jak organizować swoją pracę, by osiągać lepsze efekty Zarządzanie projektami. Co musisz wiedzieć, by nie zwariować? Jak wdrożyć myślenie projektowe w małej firmie? 3 kroki na szczyt wyszukiwarki Google Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej za pomocą promocji w wyszukiwarkach W 2017 postaw na klientocentryzm Zamiast uganiać się za chwilowymi trendami, spójrz na swój biznes oczami klienta Raport Firmy.net: Małe firmy w 2016 roku Jakie nastroje wśród przedsiębiorców dominowały w 2016 roku? Jak przestać marnować czas i pracować efektywniej? Mów do mnie jeszcze, czyli typy osobowości w komunikacji Jak w branży usług lokalnych z potencjalnego klienta zrobić klienta wiernego Jak prosić o opinie? Proste sposoby, by zdobywać dziesiątki poleceń od klientów Marka osobista krok po kroku Mała i średnia firma też mogą być pożądanymi pracodawcami Co z tajemnicą handlową w przypadku odejścia pracownika? 4 pomysły na dochodowe kampanie sprzedażowe w Twojej firmie Mały budżet – wielka promocja w internecie Mobile copywriting. Jak napisać treść, która angażuje na smartfonach Rozmowa z Michałem Lasockim o pomyśle na firmę Intenson Recenzja książki prof. Steve’a Petersa Paradoks Szympansa...
Trendy i newsy

Konferencja "Biznes dobrze zaprojektowany"

Wydarzenia Informacja Prasowa 24.10.2016 KOnferencja Biznes dobrze zaprojektowany 30. listopada zapraszamy na dziewiątą już konferencję Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, tym razem organizowaną pod hasłem „Biznes dobrze zaprojektowany”.
Trendy i newsy

FIRMER 3/2016 – Michał Żebrowski o biznesie, który powstał z pasji

Każda życiowa decyzja to proces. Krótszy lub dłuższy, często okupiony wieloma wątpliwościami i nieprzespanymi nocami. Z perspektywy czasu wszystkie obawy zazwyczaj okazują się bezzasadne i zadajemy sobie pytanie: Dlaczego tak długo zwlekałem? Przecież miałem świetny pomysł, dlaczego nie zacząłem od razu? Tak samo jest w biznesie. Ideę od jej realizacji może oddzielać granica, czasem tylko ta w naszej głowie. A przecież „człowiek z pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu”. To zdanie Marka Twaina znajduje potwierdzenie na stronach numeru, który właśnie oddajemy w Państwa ręce. Piszemy, że opłaca się odważyć i eksperymentować z projektowaniem pozytywnych doświadczeń klienta, że mały biznes nie zawsze może mało oraz dlaczego warto wdrożyć nowe metody motywacji i komunikacji w firmie. A w wywiadzie z okładki Michał Żebrowski dowodzi, że biznes zbudowany na pasji jest skazany na sukces, nawet mimo trudnych początków. Życzymy miłej lektury!   >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER                       W numerze 3/2016 kwartalnika znajdziesz: Michał Żebrowski i jego sztuka biznesu na 6. piętrze Biznes, który jest sposobem na życie, a nie na przeżycie, jest skazany na sukces. Projektowanie doświadczeń jest jak romans Dr Agnieszka Szóstek podpowiada, jak budować pozytywne doświadczenia z marką w duchu user experience. Social media: Hejt miarą sukcesu Monika Czaplicka radzi, jak komunikować się z klientami w mediach społecznościowych i jak reagować na ich niepochlebne komentarze. Marketing czynów Case study obsługi klienta w branży, której prawo stawia komunikacyjne ograniczenia. Video zmienia oblicze komunikacji marek Video marketing jako sposób na przyciągnięcie uwagi klienta. W jaki sposób za pomocą kija i marchewki budujesz zdemotywowany zespół pracowników Motywacja pracowników na miarę XXI wieku 8 prostych zmian na stronie internetowej, które zwiększą liczbę klientów Twojej firmy Bezpieczne i tanie pozycjonowanie, czyli o mitach w SEO Dobry ruch z Google a frazy z długiego ogona Top 10 w Google? Marzenie… ale do spełnienia Idą święta, zacznij wcześniej. Wykorzystaj sezonowość do zwiększenia sprzedaży Mały może mało. Duży może więcej? Rozmowa z właścicielką marki HUG the Stuff o pomyśle na biznes jak ze snu Sklep internetowy zgodny z prawem Wpływ kultury organizacyjnej na podejmowanie lepszych decyzji Recenzja książki Efektywny zespół Ingi Bielińskiej i Zofii Jakubczyńskiej...
1 9 10 11 12 13 41
Strona 11 z 41