FIRMER 1/2017 – David Allen o zwiększaniu produktywności metodą Getting Things Done
Produktywność, wydajność, efektywność. To słowa klucze w obecnym świecie. Choć edukacja szkolna omija je szerokim łukiem, w zderzeniu z rzeczywistością nie mamy wyjścia – musimy je sobie przyswoić. Tym bardziej że oczekuje się od nas lub sami od siebie oczekujemy, że będziemy działać na najwyższych obrotach, a do tego uśmiech nie będzie schodził nam z twarzy… Czy to w ogóle możliwe? Czy można osiągać rewelacyjne wyniki w pracy, nie tracąc życia prywatnego? I odwrotnie – czy można poświęcać czas rodzinie i jednocześnie spełniać się zawodowo? Znakomici goście najnowszego jubileuszowego 20. numeru „FIRMERA” udowadniają, że tak. Wystarczy mieć metodę i się jej trzymać. Taką, jak np. Getting Things Done, o której w wywiadzie z okładki mówi jej twórca – David Allen. Specjaliści z branży podpowiadają też, jak sprawnie zarządzać czasem i projektami. Do tego piszemy, jak być firmą przyjazną klientom zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i w komunikacji internetowej. Na koniec przedstawiamy też nowy Raport Firmy.net, w którym diagnozujemy nastroje polskich przedsiębiorców. Życzymy miłej lektury! >> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER W numerze 1/2017 kwartalnika znajdziesz: David Allen o zwiększaniu produktywności metodą GTD Metoda Getting Things Done jako sztuka zarządzania przepływem zadań życiowych Bardzo praktycznie o produktywności Michał Śliwiński, twórca aplikacji Nozbe, podpowiada, jak organizować swoją pracę, by osiągać lepsze efekty Zarządzanie projektami. Co musisz wiedzieć, by nie zwariować? Jak wdrożyć myślenie projektowe w małej firmie? 3 kroki na szczyt wyszukiwarki Google Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej za pomocą promocji w wyszukiwarkach W 2017 postaw na klientocentryzm Zamiast uganiać się za chwilowymi trendami, spójrz na swój biznes oczami klienta Raport Firmy.net: Małe firmy w 2016 roku Jakie nastroje wśród przedsiębiorców dominowały w 2016 roku? Jak przestać marnować czas i pracować efektywniej? Mów do mnie jeszcze, czyli typy osobowości w komunikacji Jak w branży usług lokalnych z potencjalnego klienta zrobić klienta wiernego Jak prosić o opinie? Proste sposoby, by zdobywać dziesiątki poleceń od klientów Marka osobista krok po kroku Mała i średnia firma też mogą być pożądanymi pracodawcami Co z tajemnicą handlową w przypadku odejścia pracownika? 4 pomysły na dochodowe kampanie sprzedażowe w Twojej firmie Mały budżet – wielka promocja w internecie Mobile copywriting. Jak napisać treść, która angażuje na smartfonach Rozmowa z Michałem Lasockim o pomyśle na firmę Intenson Recenzja książki prof. Steve’a Petersa Paradoks Szympansa...













